Lasten Sims-sisustuspelit. Onko kellään kokemuksia
pelailin simsejä opiskellessani yliopistossa. Olivat ainakin silloin hauskoja...
Kommentit (17)
Olenkin tälläinen vanha äiti.
Onko kenenkään lapsella näitä sisustuspelejä
ap
Voit rakentaa ja sisustaa itsellesi kodin tai tehdä esim. puiston/kaupan yhteisötontille.
Saako esim. Anttilasta, Stockalta
Onko näissä sisustuspeleissä "yksi yli muiden"
Simeistä voi siis tehdä haluamansa näköisiä, ne voivat lisääntyä (kaikki on tietty sensuroitu tehokkaasti) ja saada lapsia. Melkein kaikkea pelissä olevaa voi muokata!
Eivät voisi vähempää kiinnostaa mutta olisiko tälläinen sisustuspeli sopiva 8-vuotiaalle tytölle
mutta en sisustamista. Taisi tupsahtaa väärinkäsitys tuossa edellisessä kirjoituksessani. ap
Tarvit perus sims pelin, joka maksaa noin 50€ (eli nimi on The sims 2) ja tuolla pääsee hyvin alkuun. Peliä voi sitten taitojen ja innostuksen kasvaessa laajentaa erilaisilla lisäosilla, jotka siis tarvitsevat tuon peruspelin toimiakseen.
Lisäosia voit ostaa sitten lahjaksi myöhemmin ;). Niiden avulla Simeille voi esim. tehdä lemmikin. Peleissä ei ole mitään vihattavaa, ap! :)
Pääseekö sillä vielä mihinkään. Onko siis jo valmis peli
Voi kauhistus jos pitää ostaa 5o€:n arvoinen peruskapistus ja lisäksi vielä joku lisäpeli. Ei riitä yksinhuoltajan rahat :(
Mutta sitä kun en niistä mitään ymmärrä. Ärsyttää kun tekniikkaa menee vauhdilla eteenpäin ja itselleni riittäisivät ihan simppelit laitteet. Onneksi leivänpaahdinta ei vielä laitettu digiaikaan. Pitäisi näpytellä sen satakunta nyppäintä, että saisi leivän paahdettua! ap
Ilman sitä ei lisäosat toimi. Pelissä on todella paljon tekemistä ilman lisäosaakin! :)
Ilman sitä ei lisäosat toimi. Pelissä on todella paljon tekemistä ilman lisäosaakin! :)
ei tarvitse muuta ostaa, toimii ihan ilman mitään ns. peruspeliä!
10v ja 12v äiti
heidän suosikkinsa on "selviytymistarinoita", se kannattaa ostaa, maksaa varmaan 20-30 euroa
Olen vain kuullut nimen ja itselläni ei ole mitään tietoa peleistä. Olisiko hyvä lahja 8-vuotiaalle. Onko pelejä useampi. Kiitollinen kaikesta tiedosta!
ps. mikä on pelien hintataso