Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä helvettiä nyt?! (miehen käytös)

Vierailija
14.06.2018 |

Enpä olisi uskonut tälläistä aloitusta tänne tekeväni, mutta tässä sitä ollaan. Vähän taustatietoa että itse olen viimeisilläni raskaana ja meillä ennestään 3v lapsi, jonka kanssa olen nyt jo lomalla. Mies oli tänään jo töistä tultuaan erikoisen oloinen, sitä vähän ihmettelin mutta annoin olla. Syötiin ja mies meni sen jälkeen tunnin päikkäreille. Sieltä herättyään oli edelleen oudon hiljainen ja ärtynyt. Kysyin että mikä on, kuulema väsyttää. Ok - ymmärrän kyllä. Sitten illalla saunassa alkoi jo uudestaan vituttaa kun toinen katselee seiniä eikä puhu mitään, kysyin uudemman kerran että mikä nyt oikein on? Alkaa avautuminen siitä kuinka kuulema tehdään AINA KAIKKI asiat yhdessä ja MINÄ haluan elää symbioosissa neulottuna yhteen jnejnejne. Olin ihan että ???. Ensinnäkin tuo tuli ihan puskista ja toisekseen ei edes pidä lähimainkaan paikkaansa. Mies on käynyt vähintään 2x viikossa omissa harrastuksissaan/kaverillaan tai missä milloinkin. Enkä ole mitään pahaa tästä sanonut tai edes ajatellut. Nyt sitten kuulema esimerkiksi tänään olikin ihan perseestä kun ehdotin että lähdettäisiin koko perhe yhdessä pyöräilemään/lenkittämään koiraa. Olisi kuulema halunnut mennä yksin. Siinä tilanteessa kuitenkaan ei saanut suuta auki vaan sinne tosiaan lähdettiin koko porukalla.

Nyt mulla alkaa jo kauhukuvat jyllätä päässä että mitä vittua tässä on meneillään, miten voi ihan yhtäkkiä tulla tollanen "ongelma" mikä ei edes pidä paikkaansa. Yritin myös kysellä että onko nyt joku mihin sitten haluaisi mennä tai jotain mitä tehdä itekseen, niin ei kuulema. Nyt on sitten mököttänyt hiljaa, ei ilmeisesti ole mitään lisättävää tähän asiaan.

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän alkaa keksiä ongelmia ja riitoja, jotta voi perustella sinun jättämisesi.

Vierailija
142/143 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaisin valmistautua henkisesti (ja käytännöllisesti) eroon ja antaisin miehen tehdä mitä huvittaa.

Antaisit tehdä mitä huvittaa? Miehen, jolla on (kohta) kaksi lasta? Viimeistään erotilanteessa miesten tulee tajuta se, että ovat samalla tavalla vastuussa lapsistaan kuten äitikin. Ärsyttäviä nämä asenteet, joissa ajatellaan äidin olevan päävastuullinen perheestä. Muuttakaa asenteitanne nykypäivää vastaavaksi!

Apeen kannattaisikin pelästyttää mies sanomalla, että jos he joskus eroavat niin lapset jäävät sitten miehelle. Miehellä kun siintää ajatuksissa haavekuvat vapaudesta tehdä mitä lystää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen jo ohittanut lastentekoiän tai kai niitä nykyään joku vielä tämänkin ikäisenä väsää mutta noin niinkuin periaatteessa se ikä on ohi ja lapset tehty niin voin kertoa mitä itse olen havainnut...

-Kun miehelle antaa liekaa parisuhteessa niin se lähtee jossain vaiheessa kokonaan omille teilleen- mitä enemmän omaa aikaa ja ymmärrystä-sen varmempi lähtö.

-Jos miehen haluaa pitää itsellään niin seksiä on harrastettava suhteellisen usein. Ainakin kerran viikossa muuten alkaa menojalka vipattaa. 

-Miehelle on annettava omaa aikaa LASTEN KANSSA. Ilman vaimoa (tai avovaimoa tms.) 

Ja siis itse olen mieheni pitänyt kaikki nämä vuodet mutta ystävillä ei ole ollut kaikilla ihan yhtä hyvä tuuri miehen suhteen. ne jotka ovat olleet "KIVOJA JA YMMÄRTÄVÄISIÄ" niin se mies on lähtenyt toisen naisen mukaan jossain vaiheessa. 

Annoin silloin aluksi joskus vuosia sitten miehen ensin mennä mutta kun näytti siltä että se vain loitonsi häntä muusta perheestä niin sanoin suoraan sitten että painuu takaisin viettämään sitä sinkkuelämää tai sitten panostaa perhe-elämään ja niin se sitten päätti panostaa perhe-elämään ja on ollut oikein upea aviomies ja isä kaikki nämä vuodet. Jokunen vuosi sitten keskusteltiin asiasta ja hän oli myös sitä mieltä että omat menot on menty kun lapsia tulee ja tilalle tulee muita mielenkiintoisia menoja perheen kanssa. Ja jotkut kavereista säilyy perhetuttuina ja kavereina silloinkin. Ei elämä mihinkään lopu.

Nyt kun meidän lapset on isompia niin käydään kolme kertaa viikossa ohjatuilla kuntosalitunneilla yhdessä. Vähän kilpaillaankin juoksumatolla vaikka onhan tuo mies mua paljon vahvempi ja tykkää kovasti kun kehun että vatsa on timmiytynyt ja olkapäät leventyneet:) 

On myös aitoon rakkauteen ka kunnioitukseen perustuvia parisuhteita, joissa liekaa ei tarvita ollenkaan.

Kovin ovat harvassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän