Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi naapuri tuli tosissaan kysymään saisiko laittaa lasten trampoliinin meidän pihan nurkkaan.

Vierailija
14.06.2018 |

Luulin että on vitsi, mutta ei sitten ollutkaan.
Me ollaan lapseton pari ja meillä on raivarin päätyasunto suht isolla ja tilavalla nurkkatontilla, kun kaikilla muilla on tuo n.5mx5m takapiha.

Kuulemma meidän pihalle voisi laittaa kun ei ymmärrä miksi pitäisi pihaa tyhjänä seisottaa kun "teillä ei niitä lapsiakaan taida olla"

No niin katsotaan mikä naapurisota tästä vielä tulee, eivät tuntuneet ymmärtävän ettei haluta heidän lapsia riehumaan meidän pihalle.

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis rivarin vaikka Meinasinkin saada raivarin :D ap

Vierailija
2/123 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivareihin ei kannata muuttaa juuri lapsiperheiden takia....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa?

Vierailija
4/123 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskoisi tätä aloitusta ellei meillä olisi lähes sama kokemus. Okt-alueella meidän pihalle voisi kuulemma laittaa lasten jalkapallomaalit kun meillä on suurin piha. Tulisi kuulemma kivaa yhteisöllisyyttä.

Vierailija
5/123 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano että laitoit naapurin nimissä hänestä ilmoituksen seuranhakusivustolle nimimerkillä "Pano 200€, kaikki käy" ja otat provikkana 50%.

Käyhän se kun hän ei kuitenkaan ole koko aikaa oman miehensä pantavana!

:D:D:D

Vierailija
6/123 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä kysyä saa. 

Jotkut ovat lapsirakkaita, vaikka omia ei olisi ja hyvinkin olisi voinut käydä. Meillä on vähän sama tilanne rivitalossa myös. Itse olemme jo eläkkeellä oleva pariskunta, mutta vieressä oleva lapsiperhe saa käyttää lisätilana meidänkin pihaa. 

Ovat asiallisesti aikoinaan kysyneet ja meille aivan ok. 

Kivoja lapsia, vien usein pihaan mehua ja pientä välipalaa. Naapurin mies vuorostaan auttaa kodin korjaustöissä, vaimo tuo marjoja ja sieniä jne. 

Ei kaiken tarvitse olla niin "minun oma" -ajattelua. 

Vierailija
7/123 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano että laitoit naapurin nimissä hänestä ilmoituksen seuranhakusivustolle nimimerkillä "Pano 200€, kaikki käy" ja otat provikkana 50%.

En tajua pointtia mutta tämä kysyjä oli mies. Ap

Vierailija
8/123 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempieni entinen naapuri oli ihan vakavissaan tullut ehdottamaan, että voisivat ostaa vanhempieni asunnosta suurimman makuuhuoneen itselleen ja yhdistää sen oman asuntoonsa. Sillä tavalla heidän ei tarvitisisi muuttaa isompaan ja vanhempani pärjäisivät kuulemma ihan hyvin kolmiossakin kahdestaan. Sillä ei toki ollut naapurille merkitystä, että vanhempieni asunnon jälleenmyyntiarvo romahtaisi, kun pohjaratkaisusta tuli todella outo, yhtään isoa makuuhuonetta ei enää olisi ja piha katoaisi, kun tuosta isoimmasta makuuhuoneesta on valtava ikkuna takapihalle (vai ajattelivatko jotain yhteispihaa, jolle sitten voisivat vaikka sen trampoliininkin sijoittaa?). Välillä tuntuu, että osa nykyperheistä on aivan järjettömän itsekeskeisiä, ja kaikki pitäisi saada, kun me nyt halutaan ja tää olisi meille tosi hyvä ratkaisu. Muista viis.

Vierailija
9/123 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma, että piha on teidän eikä taloyhtiön? Oletan siis, että lasket mukaan sen seinustolla olevan alueen?

Vierailija
10/123 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä kysyä saa. 

Jotkut ovat lapsirakkaita, vaikka omia ei olisi ja hyvinkin olisi voinut käydä. Meillä on vähän sama tilanne rivitalossa myös. Itse olemme jo eläkkeellä oleva pariskunta, mutta vieressä oleva lapsiperhe saa käyttää lisätilana meidänkin pihaa. 

Kivoja lapsia, vien usein pihaan mehua ja pientä välipalaa. Naapurin mies vuorostaan auttaa kodin korjaustöissä, vaimo tuo marjoja ja sieniä jne. 

Olen minäkin lapsirakas ja töissä päiväkodissa. Ikinä en silti suostuisi että naapurin lapset hyppii minun pihalla.

Vierailija
11/123 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko varma, että piha on teidän eikä taloyhtiön? Oletan siis, että lasket mukaan sen seinustolla olevan alueen?

Juu olen varma. Ap

Vierailija
12/123 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta sehän on vieläkin parempi!

Vierailija
13/123 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä kysyä saa. 

Olen minäkin lapsirakas ja töissä päiväkodissa. Ikinä en silti suostuisi että naapurin lapset hyppii minun pihalla.

Eli vihaat lapsia.

Ilmiannoin sun mammulitrollauksen :)

Mene muualle trollaamaan.

Jos oikeasti rakastaisit lapsia, antaisit heidän leikkiä pihallasi. Mutta taidat olla yksi näistä perinteisistä ahdasmielisistä suomalaisista. Juu juu, rakastan kyllä, kunhan pysyvät kaukana minusta. Ja taidat itse trollata, muka töissä päiväkodissa.

No mut hei, voisko mun lapset tulla vaikka teille päivittäin leikkimään? Siellä teillä lapsirakkaassa ympäristössä temmeltäisivät joka päivä? Kyllähän se nyt varmasti lapsirakkaalle ihmiselle kävisi.

Vierailija
14/123 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä kysyä saa. 

Eli vihaat lapsia.

Jos oikeasti rakastaisit lapsia, antaisit heidän leikkiä pihallasi. Mutta taidat olla yksi näistä perinteisistä ahdasmielisistä suomalaisista. Juu juu, rakastan kyllä, kunhan pysyvät kaukana minusta. Ja taidat itse trollata, muka töissä päiväkodissa.

No mut hei, voisko mun lapset tulla vaikka teille päivittäin leikkimään? Siellä teillä lapsirakkaassa ympäristössä temmeltäisivät joka päivä? Kyllähän se nyt varmasti lapsirakkaalle ihmiselle kävisi.

Olen niin lapsirakas, enkä ollenkaan suomalainen lapsivihaaja, että haluan jakaa lasten onnellisuutta ympäriinsä.

Sen takia annan omat lapseni mielummin sinulle hoitoon, olen aika epäitsekäs ja haluan antaa muille, enkä viedä kaikkea itse.

Vierailija
15/123 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi ihan hyvin vedota vaikka vastuukysymyksiin jos joku loukkaantuu trampoliinilla. Niillä tapahtuu paljon vahinkoja, meidän tuttavapiirissä pari murtunutta rannetta ja yksi reisiluu. Ap:n pitäisi valvoa sitä pomppimista, eikä varmaan kiinnosta alkaa ilmaiseksi lapsenvahdiksi taloyhtiön penskoille.

Vierailija
16/123 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä kysyä saa. 

Eli vihaat lapsia.

Tottakai voivat tulla. Sovitaanko vaikka huomenna 8.30. Tai jos tulisivat jo 7.45, niin ehtisivät aamupalalle. Kotiin ei oo sitten mikään kiire, ihan ilta kahdeksaan voivat olla. Tai no, yöksikin saa jäädä.

Vierailija
17/123 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sit jarkkaa grillibileet lauantai iltapaivaksi ja naapurin kakarat ramppaa trampoliinilla. Siina vaiheessa olis vaikee sanoa, etta eivat saat tulla koska tramppa on heidan. Paras vaan pitaa naapurit loitolla. 

Vierailija
18/123 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Voittehan te olla homopari. Mistäpäs me se tiedetään. Sanoit vaan että olette pari.

Vierailija
19/123 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voi ihan hyvin vedota vaikka vastuukysymyksiin jos joku loukkaantuu trampoliinilla. Niillä tapahtuu paljon vahinkoja, meidän tuttavapiirissä pari murtunutta rannetta ja yksi reisiluu. Ap:n pitäisi valvoa sitä pomppimista, eikä varmaan kiinnosta alkaa ilmaiseksi lapsenvahdiksi taloyhtiön penskoille.

Ei AP:n tarvitse vedota mihinkaan. Ei on Ei. 

Vierailija
20/123 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapuri antoi lasten tulla omakotitalossa leikkimään meidän pihalle... kunnes kerran ei suljettu verhoja ja mies paukutti takaapäin kun piltit tuli leikkimään. Nämähän toki näki isoista ikkunoista kaiken ja kohta tuli äityli huutamaan meille asiasta ja totesin että me saadaan kotona harrastaa seksiä niin paljon kun halutaan ja hänen lapsensa rikkovat kotirauhaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän