Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukuppi on täysin ylivoimainen kuukautissuoja!

kuukuppi
14.06.2018 |

Olen nyt käyttänyt kuukuppia reilun vuoden ja ainoa asia mikä harmittaa, on se, etten ole kokeilut tätä aikaisemmin! Kyseessä on täysin ylivoimainen kuukautissuoja. Aluksi oli pieniä haasteita oikean koon löytämiseksi, mutta isommalla koolla ja oikein asettamalla, ei ohivuotojakaan ole enää tullut. En tule enää ikinä palaamaan kuukautissuojiin tai tamponeihin.

Harrastan lisäksi urheilua, ja enää kuukautiset eivät estä minua tekemästä mitään. Saunominen, uinti, juoksu ja kaikki muut aikaisemmin kuukautisten aikana epämiellyttävät asiat ovat enää pelkkä muisto. Lisäksi kuukuppi säästää vuosien saatossa huimasti rahaa ja on ympäristöystävällinen.

Vaihtakaa ihmessä kaikki ällöttävät siteet ja tamponit kuukuppiin, ette tule tätä katumaan!

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti  se vaan ei toimi ihan kaikilla.

Vierailija
2/82 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ylivoimanen keksintö, eipä vaan taida olla tarpeeks isoja kokoja et pystyisin kokonaan luopumaan siteistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

95 % varmuudella syy toimimattomuuteen on väärä koko tai väärin asetettu. Kuten sanoin, niin aluksi vaatii harjoittelua, mutta sitten kun käytön oppii, niin vanhoihin suojiin ei ole enää paluuta.

ap

Vierailija
4/82 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdettu jo yli 10 vuotta sitten.

Vierailija
5/82 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätpä ole tamponitkaan estäneet tekemästä mitään noista.

Vierailija
6/82 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen käyttäköön sitä mikä tuntuu itsestä parhaalta. :-)

Itse olen käyttänyt koko ikäni siteitä enkä ole kyllä vaihtamassakaan, en halua tunkea sisälleni mitään rojua.

Vierailija
7/82 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monestiko joudut tamponin vaihtamaan päivässä? Kuukupin joutuu yleensä tyhjentämään vain 2 x päivässä, aamuin ja illoin. Entä oletko laskenut paljonko rahaa kuluu vaikka 20 vuodessa tamponeihin? 

ap

Vierailija
8/82 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen käyttänyt koko ikäni siteitä enkä ole kyllä vaihtamassakaan, en halua tunkea sisälleni mitään rojua.

Jokainen tietysti tyylillään, mutta suosittelen kyllä kokeilemaan. Kuukupin avulla kuukautiset eivät enää estäisi sinua tekemästä mitään, mitä muuten voisit tehdä. Lisäksi säästäisit huomattavat summat rahaa sekä ympäristöä.

Pelkkä asenne "en halua tunkea sisääni mitään rojua", on erittäin heikko peruste.

Vierailija
9/82 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukuppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

95 % varmuudella syy toimimattomuuteen on väärä koko tai väärin asetettu. Kuten sanoin, niin aluksi vaatii harjoittelua, mutta sitten kun käytön oppii, niin vanhoihin suojiin ei ole enää paluuta.

ap

Miksi jankutat? Vaikuttaako se jotenkin yöuniisi miten muut naiset menkkansa hoitavat?

Vierailija
10/82 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukuppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tietysti tyylillään, mutta suosittelen kyllä kokeilemaan. Kuukupin avulla kuukautiset eivät enää estäisi sinua tekemästä mitään, mitä muuten voisit tehdä. Lisäksi säästäisit huomattavat summat rahaa sekä ympäristöä.

Pelkkä asenne "en halua tunkea sisääni mitään rojua", on erittäin heikko peruste.

En harrasta myöskään seksiä, käy gynellä, sormeta, ole käyttämällä käyttänyt tamponia... jne.

Pelkkä se tunnekokemus, että sisälläni on jotain, on minulle tarpeeksi epämiellyttävä.

Eivätkä nykyiselläänkään kuukautiseni estä minua tekemästä mitään mitä "haluaisin tehdä". :-)

Side on helppo ja nopea, vaihtoon ei mene minuuttiakaan eikä tarvitse asetella tai huolehtia mistään keittämisistä. Just hyvä!

Vierailija
11/82 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukuppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monestiko joudut tamponin vaihtamaan päivässä? Kuukupin joutuu yleensä tyhjentämään vain 2 x päivässä, aamuin ja illoin. Entä oletko laskenut paljonko rahaa kuluu vaikka 20 vuodessa tamponeihin? 

ap

Laskinpa huvikseni sen itse. Tamponeihin menee n. 15 €/kk (vaihtovali n. 6 h ja kuukautisten kesto n. 6 pvää), eli tekee vuodessa 180 € ja 20 vuodessa 3600 €.

Ei paha säästö, kun kuukuppi maksaa 31,90 € (Lunette) ja sitä voi käyttää vuosia. Pesu ja keittäminen riittävät huolloksi.

Vierailija
12/82 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahta erilaista kuukuppia kokeiltu (enempää en ollut valmis investoimaan), enkä ikinä saanut sitä niin, ettei olis tarvinnut ohivuotoja pelätä. Tamponeilla mennään, onneks ei oo menkkojakaan kovin usein.

Vierailija
13/82 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on alapää niin kipeänä menkkojen aikana, että ei tulis mieleenkään alkaa tunkemaan sinne mitään.

Vierailija
14/82 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuukuppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miksi jankutat? Vaikuttaako se jotenkin yöuniisi miten muut naiset menkkansa hoitavat?

Ei tietenkään vaikuta. Yleensä hyvistä kokemuksista vain kannattaa kertoa eteenpäin, niin tieto lisääntyy. Esimerkiksi itse en olisi alkanut kuukuppia käyttämään, ellei kaverini olisi sitä kovasti kehunut. Mitä olen kuukupista kritiikkiä kuullut, niin suurelta osin se on täysin perusteetonta.

Vierailija
15/82 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kuppisaarnat on aina ärsyttänyt, mutta pakko sanoa että nyt kun olen vuoden sellaista käyttänyt niin en vaihtaisi pois. 

Pari kuukautta kesti ennen kuin opin laittamaan sen hyvin paikoilleen, ja nyt käy yhtä nopsaan kuin tampoonin asettaminen. Aluksi hieman ällötti se tyhjentäminen, mutta siihen tottuu. En tiedä olenko vain vainoharhainen, mutta tuntuu jopa että  krampit ovat helpottaneet sen jälkeen kun vaihdoin pois tampooneista.

Toki kaikille ei varmaan ole oikea vaihtoehto, eräs ystäväni jolla on hyvin matala kohdunkaula ei koskaan saanut kuppia kivuttomasti paikoilleen. Suosittelen kyllä kokeilemaan ihan vaan sen rahan säästönkin vuoksi, en ole nyt vuoteen joutunut käyttämään kuukautisten takia rahaa! :)

Vierailija
16/82 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukuppi kirjoitti:

kuukuppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Laskinpa huvikseni sen itse. Tamponeihin menee n. 15 €/kk (vaihtovali n. 6 h ja kuukautisten kesto n. 6 pvää), eli tekee vuodessa 180 € ja 20 vuodessa 3600 €.

Ei paha säästö, kun kuukuppi maksaa 31,90 € (Lunette) ja sitä voi käyttää vuosia. Pesu ja keittäminen riittävät huolloksi.

Minulla menee kuukausittain siteisiin euro tai pari, kun pahin vuoto kestää sen 2-3 päivää. Eikä minua haittaa maksaa paria pikkuhilua kuukausittain siitä helppoudesta.

Vierailija
17/82 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan pystynyt tunkemaan sisääni edes tamponia, joten ajatuskin jättimäisestä kuukupista hirvittää.

Käytin siteitä, mutta vaihdoin niitä todella usein ja tietenkin peseydyin joka vaihdon yhteydessä.

Kuukuppi on varmaan hyvä sellaisille, joille se sopii - ja tietenkin kuukuppia kauppaaville yrityksille. 

Vierailija
18/82 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuukuppi kirjoitti:

kuukuppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Minulla menee kuukausittain siteisiin euro tai pari, kun pahin vuoto kestää sen 2-3 päivää. Eikä minua haittaa maksaa paria pikkuhilua kuukausittain siitä helppoudesta.

Hyvä homma sitten sinulle, mutta  siteiden käyttö sen perusteella, että ne olisivat jotenkin helppoja on erikoinen. Vaihtoväli muutama tunti, paikat likaisena ja niljakkaana lähes jatkuvasti sekä sauna ja muut rajoitteet kuulostavat kaikkea muuta kuin helpolta kuukuppiin verrattuna.

Vierailija
19/82 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukuppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuukuppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei tietenkään vaikuta. Yleensä hyvistä kokemuksista vain kannattaa kertoa eteenpäin, niin tieto lisääntyy. Esimerkiksi itse en olisi alkanut kuukuppia käyttämään, ellei kaverini olisi sitä kovasti kehunut. Mitä olen kuukupista kritiikkiä kuullut, niin suurelta osin se on täysin perusteetonta.

Ihmiset keskustelevat hämmästyttävistä asioista tuttujensa kanssa.

Vierailija
20/82 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan pystynyt tunkemaan sisääni edes tamponia, joten ajatuskin jättimäisestä kuukupista hirvittää.

Käytin siteitä, mutta vaihdoin niitä todella usein ja tietenkin peseydyin joka vaihdon yhteydessä.

Kuukuppi on varmaan hyvä sellaisille, joille se sopii - ja tietenkin kuukuppia kauppaaville yrityksille. 

Luneten liikevaihto on yli 3 miljoonaa joten jotain he tekevät oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi