Kuukuppi on täysin ylivoimainen kuukautissuoja!
Olen nyt käyttänyt kuukuppia reilun vuoden ja ainoa asia mikä harmittaa, on se, etten ole kokeilut tätä aikaisemmin! Kyseessä on täysin ylivoimainen kuukautissuoja. Aluksi oli pieniä haasteita oikean koon löytämiseksi, mutta isommalla koolla ja oikein asettamalla, ei ohivuotojakaan ole enää tullut. En tule enää ikinä palaamaan kuukautissuojiin tai tamponeihin.
Harrastan lisäksi urheilua, ja enää kuukautiset eivät estä minua tekemästä mitään. Saunominen, uinti, juoksu ja kaikki muut aikaisemmin kuukautisten aikana epämiellyttävät asiat ovat enää pelkkä muisto. Lisäksi kuukuppi säästää vuosien saatossa huimasti rahaa ja on ympäristöystävällinen.
Vaihtakaa ihmessä kaikki ällöttävät siteet ja tamponit kuukuppiin, ette tule tätä katumaan!
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Uhoa ap, mitä uhoat, mutta mietipä tilannetta, että olet pyöräyttänyt vauvan. Kuvitteletko todella voivasi synnytyksen jälkeen jälkivuodon ajan kytää kuppostasi? Ei taida onnistua!
Mun ei tarvitse kuvitella, kun olen tuon kokenut. Vuosien kupin käytön jälkeen tajusi oikein toden teolla, miten paljon parempi vaihtoehto kuppi on kuin side. Toki tuossa tilanteessa oli pakko käyttää sidettä vaikka sen vastenmieliseksi kokikin.
Uhoa ap, mitä uhoat, mutta mietipä tilannetta, että olet pyöräyttänyt vauvan. Kuvitteletko todella voivasi synnytyksen jälkeen jälkivuodon ajan kytää kuppostasi? Ei taida onnistua!