Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nautin trollaamisesta. Tekeekö se minusta epäsosiaalisia piirteet omaavan ihmisen?

Vierailija
13.06.2018 |

Upeaa herättää toisissa reaktioita! Tunnen veteleväni naruja nukketeatterin kulisseissa. Onko se epäsosiaalinen piirre ihmisessä? Halu manipuloida vieraita ihmisiä?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Anna mennä vaa, sillähän saat kruunuja ja liekkejä.

Vierailija
2/56 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, oot vaan tylsistynyt. Hyvää viihdettä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, siitä on jotain tutkimuksiakin. Kannattaisi oikeasti miettiä, mikä saa sellaisen tarpeen aikaan.

Vierailija
4/56 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimuksen mukaan trollaajilla on sadistisia, narsistisia ja psykopaattisia piirteitä. Tunnistatko itsesi?

https://www.hs.fi/tiede/art-2000002712225.html

Vierailija
5/56 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, mä taas tykkään mennä trolliketjuihin taivastelemaan ja vänkäämään vastaan eli ns. heittämään bensaa liekkeihin eli pidän trollaajan kiireisenä kun saan sen reagoimaan mun kommentteihin :D

Vierailija
6/56 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle suosittelen tutustumaan suosikkiajattelijani, jonka tunnetuimpia sanoja on: ei ole mitää pelättävää paitsi pelko. Kuinka oikeassa hän olikaan. Linkin hahmo tulee innoittamaan meitä kaikkia tulevina vuosina :) pääsin irti kaikista peloistani :):):):):):)

https://www.thetoptens.com/best-politicians/

Vierailija
7/56 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko varmasti tekee.

Vierailija
8/56 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika surkimus olet kyllä ja luultavasti vähän tunnevammainen yksilö.

Vähän säälittäväkin, jos kerta jotain ”jeah mä manipuloit”-kicksejä tuosta saat.

Vierailija
9/56 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimuksen mukaan trollaajilla on sadistisia, narsistisia ja psykopaattisia piirteitä. Tunnistatko itsesi?

https://www.hs.fi/tiede/art-2000002712225.html

En tiedä, sillä en pääse lukemaan tuota Hesarin juttua.

Vierailija
10/56 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*jeah mä manipuloiN

Vierailija
11/56 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, mä taas tykkään mennä trolliketjuihin taivastelemaan ja vänkäämään vastaan eli ns. heittämään bensaa liekkeihin eli pidän trollaajan kiireisenä kun saan sen reagoimaan mun kommentteihin :D

Ja kuvittelet trollaajan vastailevan sinulle vilpittömänä ja tosissaan, tai että häntä edes kiinnostaisi, millä mielellä vastasit?

Vierailija
12/56 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän säälittäväkin, jos kerta jotain ”jeah mä manipuloit”-kicksejä tuosta saat.

Lähinnähän se kertoo, ettei tuollaisella ihmisellä ole mitään todellista valtaa missään, koska pitää hekumoida kuvitteellisella vallalla kuvitteellisia ihmisiä vastaan.

Ei ihminen, joka todellisessa elämässä pääsee käyttämään valtaa ja vaikuttaa maailman tapahtumiin, koe mitään tarvetta härkkiä tuntemattomia netissä.

Vierailija
13/56 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:lle suosittelen tutustumaan suosikkiajattelijani, jonka tunnetuimpia sanoja on: ei ole mitää pelättävää paitsi pelko. Kuinka oikeassa hän olikaan. Linkin hahmo tulee innoittamaan meitä kaikkia tulevina vuosina :) pääsin irti kaikista peloistani :):):):):):)

https://www.thetoptens.com/best-politicians/

Selvä hengenheimolainen! Minäkin maalaan mielelläni enkä ole saanut tehtyä siitä itselleni ammattia.

Vierailija
14/56 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuvittelet trollaajan vastailevan sinulle vilpittömänä ja tosissaan, tai että häntä edes kiinnostaisi, millä mielellä vastasit?

Trollaaja on tohkeissaan kun tyhmyyksissään luulee jonkun tarttuneen syöttiin, vaikka kaikki täällä tietävät miten homma toimii.

Vierailija
15/56 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Enhän minäkään ole tosissani. Pelkkää ajanvietettä kun on tylsistynyt. 

Vierailija
16/56 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti et kykene tekemään mitään rakentavaa elämässäsi vaan nautit kyykyttämisestä.

Anoppi on kans tuollainen uunottaja...ja kun sain hänet jekuttamisesta kiinni niin jopas raivostui..:piti itseään älykkäänä kun uunottaa tyhmiä😂

Vierailija
17/56 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava ääliö. Et oikeasti manipuloi ketään koska tämä on virtuuaalimaailma, periaatteessa kaikki trolleja jotka hakee viihdettä. Mistään et tiedä kuka niitä sun juttuja lukee ja niihin vastaa.

Vierailija
18/56 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit pohdiskella syvemmälti, miksi nautit ihmisten kiusaamisesta ja mielen pahoittamisesta. Objektiivisesti ajateltuna eikö se sinunkin mielestäsi ole huononpuoleinen piirre ihmisessä?

Varmaan mieleen tulee selityksiä "no kun ihmiset niin helpolla menevät lankaan" "kun jotkut ovat niin tyhmiä että ihan houkuttelee trollaamaan" jne. Mutta lopulta vain sinä olet vastuussa omista teoistasi, syytä ja vastuuta ei voi vierittää toisille. Voisit hyvin jättää trollauksen tekemättäkin, olkoot muut millaisia hyvänsä.

Vaikket välittäisi siitä, mitä joku tuntematon kaukana tuntee, kiusaaminen tekee jotain myös itsellesi. Se tekee seuraavasta kerrasta aina helpomman. Se tekee helpommaksi kiusata ja "trollata" myös livenä. Se suoraan sanottuna tekee sinusta ilkeämmän.

Vierailija
19/56 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvä että edes jotkut kirjoittaa jotain mikä herättää suuria tunteita, mutta valitettavasti ne ketjut eivät yleensä kasva kovin pitkiksi kun tulee: sivusto salattu jne.

Välillä ihan asiallisetkin ketjut poistetaan ehkä vaan ylläpidon mukavuudesta tai testaus.

Vierailija
20/56 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnähän se kertoo, ettei tuollaisella ihmisellä ole mitään todellista valtaa missään, koska pitää hekumoida kuvitteellisella vallalla kuvitteellisia ihmisiä vastaan.

Ei ihminen, joka todellisessa elämässä pääsee käyttämään valtaa ja vaikuttaa maailman tapahtumiin, koe mitään tarvetta härkkiä tuntemattomia netissä.

Tämä. Just näin ajattelen että ilmaisee sitä että trolli elää muiden sätkynukkena, usein sossun talutusnuorassa ja hyvin vähän valtaa omaan elämään. Syrjäytynyt tai kotiäiti miehensä peukalon alla, tai töissä kyykytettävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi