Nautin trollaamisesta. Tekeekö se minusta epäsosiaalisia piirteet omaavan ihmisen?
Upeaa herättää toisissa reaktioita! Tunnen veteleväni naruja nukketeatterin kulisseissa. Onko se epäsosiaalinen piirre ihmisessä? Halu manipuloida vieraita ihmisiä?
Kommentit (56)
Trollaus on itseasiassa itselleni supersankaruutta. Tavoitteeni on kylvää kognitiivista dissosiaatiota ja näin nopeuttaa ihmisten kehitystä kohti määrittelemääni ubermenschiä, human 2.0:a kohti, jos sallitte näin keinotekoisen vertauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, mä taas tykkään mennä trolliketjuihin taivastelemaan ja vänkäämään vastaan eli ns. heittämään bensaa liekkeihin eli pidän trollaajan kiireisenä kun saan sen reagoimaan mun kommentteihin :D
Ja kuvittelet trollaajan vastailevan sinulle vilpittömänä ja tosissaan, tai että häntä edes kiinnostaisi, millä mielellä vastasit?
Trollaaja on tohkeissaan kun tyhmyyksissään luulee jonkun tarttuneen syöttiin, vaikka kaikki täällä tietävät miten homma toimii.
Miten vastaaminen ei olisi syöttiin tarttumista?
Mun ketjuun tulit trollaamaan ja kyllähän minä sen huomasin ja sanoin siitä. Hienosti pidit pääsi kiinni sen jälkeen. :)
Vierailija kirjoitti:
AP:lle suosittelen tutustumaan suosikkiajattelijani, jonka tunnetuimpia sanoja on: ei ole mitää pelättävää paitsi pelko. Kuinka oikeassa hän olikaan. Linkin hahmo tulee innoittamaan meitä kaikkia tulevina vuosina :) pääsin irti kaikista peloistani :):):):):):)
Niin siis Adolf Hitlerkö? Juu ei, FDR:n virkaanastujaispuhehan se.... nothing to fear but fear itself.
Mikä sinänsä on paksua huttua, mutta niinhän ne iskulauseet aina on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, mä taas tykkään mennä trolliketjuihin taivastelemaan ja vänkäämään vastaan eli ns. heittämään bensaa liekkeihin eli pidän trollaajan kiireisenä kun saan sen reagoimaan mun kommentteihin :D
Ja kuvittelet trollaajan vastailevan sinulle vilpittömänä ja tosissaan, tai että häntä edes kiinnostaisi, millä mielellä vastasit?
Trollaaja on tohkeissaan kun tyhmyyksissään luulee jonkun tarttuneen syöttiin, vaikka kaikki täällä tietävät miten homma toimii.
No siten, että vastaaminen on ihan yhtä lailla rooli, leikitään hermotuneemme tai olevamme vihaisia tai pöytistyneitä, ja loituksen tekijä riemastii ja vastailee, vaikka häntä itseään hööpötetään.
Sitä paitsi mua ei ainakaan kiinnosta yhtään se, onko jonkun kertomus totta vai ei. Parhaimmillaankin se on vain hänen näkemyksensä totuudesta.
Täällä keskustellaan siis hypoteettisista asioista ja mitataan mielipiteitä siitä, mitä sellaisissa tilanteissa eri ihmisten mielestä pitäisi toimia JOS sellainen oikeasti tapahtuisi.
Kinataan siis mielipiteistä ja näkemyksistä, ei siitä, mitä oikeasi tapahtuu.
Ohis
27 sori typot, tabletti ja nettiyhteys kenkkuilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikki täällä vain tapamme aikaa. Ei kukaan täällä ota ketään tosissaan, tai jotenkin arvosta toisten mielipiteitä. No, joskus asiapitoisissa väittelyissä kyllä, mutta ei missään trolliketjuissa. Tämä on viihdettä. Ei muuta. Trollaajat tuottavat viihdettä muille.
Tykkäätkö vallantunteesta, ajatteletko että kaikki muut on vähän huonompia ja tyhmempiä kuin sinä. Well, näin on vain pääsi sisällä
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö vallantunteesta, ajatteletko että kaikki muut on vähän huonompia ja tyhmempiä kuin sinä. Well, näin on vain pääsi sisällä
Mutta ne sadat plus- tai miinuspeukutukset on silti jonkun klikattava :)
Mulla tulee taas tosi huono olo, jos vähänkään meen provoomisen suuntaan. Tulee huono omatunto ja syyllisyys, häpeä ja ahistus velloo pahana olona.
Vierailija kirjoitti:
En oikeastaan ajattele näin toisista. Minusta on vain kiinnostavaa anonyymisti pelata sosiaalisia pelejä. Livenä se ei sovi arvomaailmaani.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee taas tosi huono olo, jos vähänkään meen provoomisen suuntaan. Tulee huono omatunto ja syyllisyys, häpeä ja ahistus velloo pahana olona.
Minulle tulee sellainen olo, että se on ihana hyppy pimeälle puolelle! Mahdollisuus toimia toisin kuin tavallisessa elämässä, missä tällaisille piirteille ei ole oikein tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Enhän minäkään ole tosissani. Pelkkää ajanvietettä kun on tylsistynyt.
Miten edes trollataan tosissaan?
No, sääliksi käyt.
Oletko aikuinen?
Joo täällä sama, trollaus on tällaista internetleikkiä :)
Sulla on vaan tylsä elämä ja vilkas mielikuvitus.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on vaan tylsä elämä ja vilkas mielikuvitus.
Tämä! Osuit nappiin.
Pöhköt. Trollaus on (((niiden))) suunnitelma pitää liian älykkäät kiireisinä...