Yli 170 cm naiset, paljonko painatte?
Laittakaa myös tarkka pituus vastaukseen, kiitos :) Itse olen 174 cm mutta en ole uskaltanut käydä vaa'alla moneen kuukauteen koska ei ole tullut liikuttua ja herkut ovat maistuneet sitäkin enemmän. Ajattelin että vastauksista voisin rohkaistua punnitukseen :) kun toivottavasti vastauksia tulee laidasta laitaan :)
Kommentit (114)
170 cm pitkä ja painoa viimeksi muutama viikko sitten 80 kg. Vuodessa on hävinnyt +15 kiloa ja tarkoitus olisi vielä nipistää joku 5 kiloa pois. Olen lihaksikas, mutta rasvaa on liikaa.
170cm.
Syksy 2022 84kg -> kevät 2023 74kg.
Lomien jälkeen elokuussa 81kg 😳.
Tänä aamuna 79kg.
Lomalla tulee syötyä ihan liikaa ja varsinkin noutoruokaa. Nyt taas ruodussa. Juoksen päivittäin
3-5km. Lomalla en tehnyt mitään.
175cm/122kg
Ja sanokaa vaan turboläskiksi, amatsoniksi vai mitä nyt keksittekään. Mulla on hyvä itsetunto ja ihana aviomies, joka on rakastanut mua alipainosesta ylipainoseen ja vaikka mitä väliltä. En myöskään vihaa ulkonäköäni.
174 cm, 50 vuotta.
Koko ikäni olen ollut hoikan näköinen, nyt viimeisen kymmenen vuoden aikana paino hiipinyt 63 -> 68 kg. Aloitin jouluna pätkäpaastoilun ja nyt 65 kg. Harrastan paljon rnemmän lihastreeniä ja muuta liikuntaa kuin 10 vuotta sitten, joten lihasmassaa saattaa olla nyt enemmän.
vertailuksi: 45v. 160cm/65kg lihasmassaa, ei silavaa.
Google "bm girl chart" niin näet mikä on ihanteellinen paino.
Sitten vuoroon ketju miesten pituus/paino
30v, 172cm ja 80kg. Ihannepaino itsellä noin 70kg.
Bmi taulukon mukaan mun pituselle normaalipainon haitari on 57-74kg. Oon kuitenkin sitä mieltä, että noin 60kg tai alle on ihan liian vähän. 70-72kg painoisena ollut paras olo.
176cm ja 93kg. Joo olen ylipainoinen ja luku on hurja, mutta ei vaikuta liikkumiseen tai jaksamiseen. Itsetuntoon kylläkin. 15kg ylipainoa pelkästään läskistä muodostuen ja mä en ole tuolla katukuvassa edes lihavimmasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
vertailuksi: 45v. 160cm/65kg lihasmassaa, ei silavaa.
Miten ihmeessä sinun ylipainosi nyt liittyy tähän pitkille naisille suunnattuun ketjuun?
Ainoa asia mikä on kamalampi, kuin pitkä nainen, on pitkä ylipainoinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitäkin kamalampi ovat lyhyet huonoitsetuntoiset miehet. Ja pienet huomionhakuiset naiset, jotka ovat yhtä leveitä kuin pitkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitäkin kamalampi ovat lyhyet huonoitsetuntoiset miehet. Ja pienet huomionhakuiset naiset, jotka ovat yhtä leveitä kuin pitkiä.
Tässä piti sitten olla sana pienet lainausmerkeissä, mutta unohdan aina, että ne ei tällä palstalla toimi.
Herranjestas miten kevyttä sakkia. Itse olen (urheileva) 175 ja paino jossain 70-76 kilon välillä. Mutta lihaksiakin on ihan näkyvästi vaikka tällä hetkellä onkin tullut fläsää päälle..
Jaksatteko te kevyet ja pitkät tehdä mitään fyysisesti raskasta?
182 cm 62 kg. Painoindeksi on matala ja suku hoikkaa hongankolistajaa. En mielestäni näytä erityisen laihalta, jos painoa tulee yli tuon niin se kerääntyy kaikista epäterveellisimpiin paikkoihin eli vatsaan ja vyötäröön...
171/88, 34v. Nyt on päässyt vähän painoa kertymään. Ihanteellinen paino olisi 75-80.
173 cm 79kg. Pömppömahaa on, mutta onneksi laihat jalat ja kädet.
180cm/74kg. Huom harrastan urheilua ja olen todella hoikassa kondiksessa kun tuossa painossa on aika paljon lihaksia. Vaatekoko 36.