Yli 170 cm naiset, paljonko painatte?
Laittakaa myös tarkka pituus vastaukseen, kiitos :) Itse olen 174 cm mutta en ole uskaltanut käydä vaa'alla moneen kuukauteen koska ei ole tullut liikuttua ja herkut ovat maistuneet sitäkin enemmän. Ajattelin että vastauksista voisin rohkaistua punnitukseen :) kun toivottavasti vastauksia tulee laidasta laitaan :)
Kommentit (114)
173 cm, 81 kg. Ikää 54 v.
Paino on menossa alaspäin, saa nähdä miten pahasti nahka lopulta roikkuu.
Colette kirjoitti:
Helvetin läskidenialistisia vastauksia!! 170cm pitkälle sopiva paino on 45kg. 175cm:lle 47-48kg.
Aamen!
N35, 171,5cm, 83,0kg näytti salin vaaka puoli tuntia sitten.
Colette kirjoitti:
Helvetin läskidenialistisia vastauksia!! 170cm pitkälle sopiva paino on 45kg. 175cm:lle 47-48kg.
Painoin "kevyimmilläni" 68kg. Tuolloin yläosani oli edelleen kokoa 42, ja alaosani kokoa 36. Onko tämä sinun mielestäsi sopusuhtainen keho? Mitä olisi tapahtunut, jos olisin laihduttanut 45 kiloon?
Isot rinnat ja iso rintakehä vs. kapea lantio ja pieni peppu. Olisin varmaan näyttänyt Auschwitzilla kasvatetulta porkkanalta. :D
171cm/68kg, liikunnallinen ja lihaksikas (eka maraton juostu tänä kesänä).
Kannattaa vastauksissa mainita jos harrastaa salilla käymistä.
Itse tiedän yhden 170cm/70kg naisen joka kilpaili painonnostossa ja hän näytti tosi hyvältä korkeasta painosta huolimatta.
43 v. 173,5 cm ja tänä aamuna 76 kg. Onneksi olen saanut 5 kiloa pudotettua. Lihotin itseäni ahneuksissani. Vielä pitäisi vähintään 6 kiloa saada pois.
Sä et oo mittoja nähnytkään! Kai sä fiksuna ihmisenä tiedät että paino voi tulla myös lihaksista, eikä vaan läskistä?
Voi ei, olen 170 cm (32v) ja painanut jo pidempään 95-97 kg. Kävin viime viikolla yli puolen vuoden tauon jälkeen vaa'alla uimahallissa ja se näytti ihan pahoja lukemia. En tiedä viitsinkö edes sanoa. Okei, 104,5 kg.
172/83,4 yritän päästä seiskalla alkavaan painoon (lähtö oli 101)
N63
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, olen 170 cm (32v) ja painanut jo pidempään 95-97 kg. Kävin viime viikolla yli puolen vuoden tauon jälkeen vaa'alla uimahallissa ja se näytti ihan pahoja lukemia. En tiedä viitsinkö edes sanoa. Okei, 104,5 kg.
Haluaisin painoni alkavan kasilla.
170 cm ja 64 kg. Olen täysin tyytyväinen kehooni.