Yli 170 cm naiset, paljonko painatte?
Laittakaa myös tarkka pituus vastaukseen, kiitos :) Itse olen 174 cm mutta en ole uskaltanut käydä vaa'alla moneen kuukauteen koska ei ole tullut liikuttua ja herkut ovat maistuneet sitäkin enemmän. Ajattelin että vastauksista voisin rohkaistua punnitukseen :) kun toivottavasti vastauksia tulee laidasta laitaan :)
Kommentit (114)
Ihmeellistä, että jonkun pitää alkaa mouhuamaan siitä kun niin moni on ihan normaalipainoinen.
172 cm, 73 kg. Sama paino myös ennen raskautta, tiedän näyttäväni hyvältä!
171 cm, 74 kg. On kyllä liikaa, yritän päästä 6:lla alkavaan lukuun... 64 v.
172/80
Jep liikaa, aion kyllä pudottaa
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä, että jonkun pitää alkaa mouhuamaan siitä kun niin moni on ihan normaalipainoinen.
Kun on itse lihava, on ilmeisesti vaikea uskoa, että kaikki eivät ole.
171cm ja normaalitilassa 65-72 kg. Lihasmassaa normaalia enemmän ja 65-kiloisena näkyy vatsapalikat.
Ennen sanottiin, että ihannepaino on pituus miinus sata miinus 10 %.
Vierailija kirjoitti:
171cm ja normaalitilassa 65-72 kg. Lihasmassaa normaalia enemmän ja 65-kiloisena näkyy vatsapalikat.
Olen siis ylläoleva ja olen raskaana rv35, nyt on massaa hiukan enemmän.
172 cm/62 kg. Nykyään liikun paljon ja syön terveellisesti niin siksi näin, vielä 6 vuotta sitten painoa oli 30 kg enemmän. Näissä mitoissa olen ollut nyt noin 3-4 vuotta.
N28
Ketjun aloittanut kirjoitti:
Muitakin kuin provoja kiitos, tuskin kaikki av-mammat on yhtäkkiä näin hoikassa kunnossa :D
No minä nyt esimerkiksi olen ihan oikeasti 176 cm ja 62 kg.
177 senttiä, paino pyörii siinä 60 kilon molemmin puolin.
Painan 102 kg ja oon 171 cm pitkä, ikää 24 v. Aika kamala tilanne, tiedän kyllä.... Onneksi mä saan nyt apua asiaan (syömishäiriökäyttäytymiseen & tunnesyömiseen) ja tukea ja ohjeita terveellisempiin elämäntapoihin, jospa joskus vielä olisin normaalipainossa :/
mumma kirjoitti:
Ennen sanottiin, että ihannepaino on pituus miinus sata miinus 10 %.
Tai pituus miinus 110.
171cm 72kg. Mahassa vahan liikaa, muuten hyva!!!
170 cm ja 78 kg. Olen "parhaimmillani" painanut 109 kg, eli olen erittäin tyytyväinen nykyiseen kehooni. Laihdutin pysyvästi ruokavalion muutoksella Painonvartijoiden avulla.
Ideaalitilanteessa haluaisin pudottaa vielä 5kg, en enempää, mutta näinkin menee :) N43
171 cm, 53 kg. 43-vuotias.
Olen aina ollut siro ruumiinrakenteeltani.
171/59