Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko vapautunut ihminen?

Vierailija
13.06.2018 |

Miten se ilmenee ja milloin pääsit irti kaikesta esteistä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä ole sitä mieltä, että pitäisikään. Ihmisellä on oikein hyvä olla joitain estoja, ne pitävät yllä muiden ihmisten huomiointia ja käytöstapoja.

Vapautuneet ihmiset ovat kovin usein itsekkäitä ja rajattomia, huutavat omat intiimijuttunsa kaikille ja työntävät nenänsä jatkuvasti toisten asioihin.

Vierailija
2/4 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, enkä ole sitä mieltä, että pitäisikään. Ihmisellä on oikein hyvä olla joitain estoja, ne pitävät yllä muiden ihmisten huomiointia ja käytöstapoja.

Vapautuneet ihmiset ovat kovin usein itsekkäitä ja rajattomia, huutavat omat intiimijuttunsa kaikille ja työntävät nenänsä jatkuvasti toisten asioihin.

Niin, varmaan pitäisi ensin yhteisesti määritellä mitä vapautuneella tässä tarkoitetaan. Itse en ymmärrä sitä ihan noin impulsiivisena käytöksenä, jolla ei ole mitään estoja. Minä koen olevani vapautunut, mutta vapautunut muiden odotuksista minua kohtaan, tai siitä välittämisestä. Elän omani näköistä elämää hyvin pienissä kuvioissa enkä suorita elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, varmaan pitäisi ensin yhteisesti määritellä mitä vapautuneella tässä tarkoitetaan. Itse en ymmärrä sitä ihan noin impulsiivisena käytöksenä, jolla ei ole mitään estoja. Minä koen olevani vapautunut, mutta vapautunut muiden odotuksista minua kohtaan, tai siitä välittämisestä. Elän omani näköistä elämää hyvin pienissä kuvioissa enkä suorita elämää.

Keskustelun pohjimmainen syy eli itsekehu tulikin tässä ilmi.

Vierailija
4/4 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niin kauan kun joudun olemaan työelämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi