Kätilö kanssasi klo 19.30 saakka
Kommentit (29)
Kiitos. Olet varmasti positiivinen persoona, jonka synnytystä on ollut mukava hoitaa. Onnea vauvasta!
klö
Vierailija:
Voi anteeksi, olin aivan huomaamatta hypännyt kysymyksesi ohi.
Millä kohtaa haavauma tarkalleen ottaen on ja tiedätkö, mistä tullut?
Ellei ala parantua, kävisin lääkärissä jos vaatisi oikein antibiootin tai muuta hoitoa.
klö
Lisäksi vielä luin kysymyksesi huonosti, sinulla on siis ollut pitkä antibioottikuuri ,mihin vaivaan. Saattaa olla, että hiiva nyt jyllää ja tekee limakalvosi aroiksi ja haavaumalle. Kokeile reseptittä saatavia hiivavoiteita ja puikkoja ja ellei helpota, lääkäriin.
klö
Minulla on hiivaan tarkoitettua voidetta, olen nyt laittanut sitä. 19
Olisiko mitkään housut tai side tms hanganneet? Sellaisesta voi joskus tulla. Suihkuta usein ja anna ilmaa.
klö edelleen jatkaa
Vierailija:
Jossain vaiheessa lapsella on kohdussa hätä, jolloin kakkaa lapsiveteensä ja se värjää veden vihreäksi. Esim. napanuoran puristus voi sen tehdä.
Synnytyksessä seurataan sydänääniä tarkemmin ja imetään lapsen hengitystiet ennen ensi parkaisua, ettei vedä mömmöä keuhkoihinsa, jolloin se peittää keuhkorakkulat ja estää hengityksen.
klö
Asia ei ole nyt periaatekysymys. Kukin uskokoon niin kuin haluaa, mutta tätä kysyttiin ja siihen vastasin oman tietoni mukaan.
klö