Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pölyallergiset hoi!!

Vierailija
06.06.2006 |

Miten olette kotinne sisustaneet ja kuinka usein ja miten siivoatte? Auttaako? Meillä tytöllä todettiin pölyallergia ja en oikein tiedä mistä alkaa.. Tiedän ,et kirjat, lelut ym. pitäisi laittaa kaappeihin etteivät kerää pölyä. Ei olisi vain oikeasti varaa alkaa osteleen uusia huonekaluja.. Oletteko vaihtaneet uudet peitot, patjat ym. Käytättekö te allergialääkettä ympäri vuoden?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan viikottain (imurointi,pölyt,luuttuaminen,wc), lakanat vaihdan kerran kuussa, Tuuletan kämppää...aika normaalisti pystyn siis elämään. Joskus pöly kutittaa nenää ja silmiä, siitä teidän että on aika siivota.

Vierailija
2/7 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei turhaa irtokrääsää asunnossa. Huonekalut sellaisia, mitkä on helppo pitää puhtaana, imuroida alta ja helppo tuulettaa ja puhdistaa.

Matot pölyä hylkivää. Vähän verhoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuoteen peitot ja tyynyt pesuun. Mutta petivaatteiden tuuletus useasti vuodessa. Liika pölyttömyys saattaa herkistää vielä enemmän allergialle.

Vierailija
4/7 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan itse aiheuttanut tytölle allergian kun hänen ollessaan pienempi siivosin aika neuroottisesti... Tytöllä on tukkonen nenä ympäri vuoden vaikka omasta mielestäni meillä ei ole kuitenkaan kovin pölyistä.

t:ap

Vierailija
5/7 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika paskahaisui ollaan jos kerran vuodessa pestää peitto ja tyyny..hyi vittu

Vierailija
6/7 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pölyallergia. Olen ostanut niille tarkoitetut tyynyt ja peitot. Syön 3 lääkettä päivässä ja kahta nenäsumutetta. Siivoan joka päivä. Silti on välillä vaikea hengittää ja nenä tukossa.

Vierailija
7/7 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärellä on pölyallergia. Normisiivous, mutta ei mitään karvalankamattoja. Avamys on helpottanut huomattavasti, pystyy hengittämään nenän kautta pitkiäkin jaksoja kausittain.