Mies, miten käyttäydyt kiinnostavan naisen/ihastuksesi lähellä?
Kommentit (953)
Vierailija kirjoitti:
Anal öppning kirjoitti:
Yleensä jos on kiinnostava nainen lähistöllä päästelen kovaäänisesti ilmaa anaalista. Saatan myös ottaa myös ennen purkausta sellaisen asennon jossa kaasu pääsee kaikista vapaammin/kovalla nopeudella ulos sulkijalihaksen ulkopuolelle. Samalla saatan myös puristaa pakaroita yhteen siten että purkaus on samalla varmasti mahdollisimman kovaääninen jotta kiinnostava naaras kuulee soidinkutsuni.
Mua aina hämmentää ihmiset, jotka käyttävät aikaa tällaisten viestien kirjoittamiseen. Mitä saat tästä? Mikä motivoi tuottamaan tällaisia ajatuksia nettiin?
Mitä voi odottaa elämänkoululaiselta Penalta Kontulasta.
Korkkaan pari korkealaatuista viinipulloa ja flirrttailen humalassa naikkoseni edessä. Kukaan naikkonen ei ole valittanut ja naisia riittää vaikka olen tavis jäbä ja yksi naikkonen riittää.
Katselen naisen suuntaan. Yleensä koitan vastata katseeseen ja yritän viestiä, että minua saa lähestyä. Naiset näyttävät katselevan silloin kun kohde ei huomaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyrin olemaan kylmä ja etäinen jottei vain nainen kuvittele että olen pelkän pillun perässä. Nainen sitten saa tehdä aloitteen jos kiinnostaa!
Itse tulkitsen miehen kylmää käytöstä siten ettei kiinnostusta ole ja jätän helposti rauhaan, en viitsi vaivata sellaista miestä läsnäolollani. Harmikseni tapaan usein tällä tavoin käyttäytyviä ja jälkeenpäin olen saanut kuulla että ovatkin olleet minusta kiinnostuneita. Itse pidätte huolta siitä ettei paria muodostu.
On kyllä ihan käsittämätöntä touhua käyttäytyä noin ja sit ihmetellä miksi kukaan nainen ei lähesty :D Mutta näköjään yleistä! Sit luullaan että yhyy ulkonäkö/lompakon paksuus/tms ei riitä ja sen takia se nainen ei lähesty. Miten ne chadit ja alfat saa naisia? No tietysti JUTTELEMALLA niiden kanssa ja LÄHESTYMÄLLÄ niitä itse! Kohtaamalla se nainen ihmisenä eikä minään pelottavana satuolentona joka tappaa sut kuoliaaks asti jos vilkaset siihen päin.
Kaikki miehet eivät ole niin röyhkeitä että esimerkiksi yhden (baari) illan aikana lähestyisivät kymmeniä naisia sillä aajtuksella että joku kyllä lähtee matkaan.
Mutta edelleen: naiset tekee aloitteen jos heitä kiinnostaa. Se on tälläkin palstalla todettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koitan käyttäytyä yhtä normaalisti kuin kenen tahansa ihmisen lähellä sillä erotuksella, että luon katsekontaktia useammin ja yritän hymyillä.
Odotan, että nainen tekee lähestymisen.
Voi älä odoya, vaan tee jotain enemmän!
Naisena on todella vaikeaa tietää, oletko vain peruskohtelias, hyväntuulinen ja kaikille ystävällinen. Tulee väärinkäsityksiä, jos ehdottelee jotain tällä perusteell. Viipyilevät katseet, sekään ei aina onnistu, sillä ujous iskee. Kysy jotain, vaikka viikonloppusuunnitelmista, tulevista lomista. Jotain henkilökohtaista, ei työhön liittyvää, jos ollaan töissä. Ja sitten, ”lähtisitkö joskus vaikka kahville töiden jälkeen?”...
Miksi et anna noita vinkkejä naiselle?
Vai miehenäkö pitäisi tietää onko nainen vain peruskohtelias?
Ai mutta... sinusta siis on miehen tehtävä ottaa ne sadat pakit vastaan, ja madella naisten jaloissa kunnes joku suostuu treffeille (jotka mies kutsujana maksaa)
Täysin viilipyttynä, etäisenä ja välinpitämättömänä.
Joskus parin vuoden päästä voi sitten miettiä, että perhana, olisi pitänyt olla ehkä vähän aloitteellisempi.
M36
Vierailija kirjoitti:
Joskus parin vuoden päästä voi sitten miettiä, että perhana, olisi pitänyt olla ehkä vähän aloitteellisempi.
M36
Nainen tekee aloitteen jos on sinusta edes etäisesti kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M36
Ei tee. Olen riutunut rakkaudesta miehiin enkä siltikään ole tehnyt aloitetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M36
Ei tee. Olen riutunut rakkaudesta miehiin enkä siltikään ole tehnyt aloitetta.
Normaali nainen tekee, katsos kun palstatotuus on ettei nainen riskeeraa että mies menee toiselle naiselle joten hän tekee aloitteen.
JOS mies on sen arvoinen.
Jos ei ole niin eipä se miehenkään aloite merkkaa paskaakaan. Yhdet pakit lisää, niistä miehellä on kokemusta.
Mistään ei voi tietää, että mies on kiinnostunut, ennen kuin tämä oikeasti tekee aloitteen. Ei mistään.
Vapisen, menen änkäksi, änkytän.
Ihastuin jokin aika sitten nättiiin harrastuskaveriin ja ulkoilemaan ja kahvittelemaan laavulle, siellä sitten sanoin että tunnen kiinnostusta sinuun ja olen ihastunut mutta voidaan yrittää olla vain kavereita kun molemmat olemme ns varattuja. Hän painautui minuun kiinni ja tunnusti myös ihastuksensa ja juttelimme monta tuntia kaikenmaailman asioista ja päätimme pysyä toistaiseksi ystävinä ja nyt käymme päivisin ulkoilemassa yhdessä ja juttelemassa kun on jotenkin niin helppo puhua toisillemme kaikki asiat
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin jokin aika sitten nättiiin harrastuskaveriin ja ulkoilemaan ja kahvittelemaan laavulle, siellä sitten sanoin että tunnen kiinnostusta sinuun ja olen ihastunut mutta voidaan yrittää olla vain kavereita kun molemmat olemme ns varattuja. Hän painautui minuun kiinni ja tunnusti myös ihastuksensa ja juttelimme monta tuntia kaikenmaailman asioista ja päätimme pysyä toistaiseksi ystävinä ja nyt käymme päivisin ulkoilemassa yhdessä ja juttelemassa kun on jotenkin niin helppo puhua toisillemme kaikki asiat
Tsemppiä vaan puolisoillenne!
Miehistä ei kyllä ota selvää.
Ainakaan minä en enää ota.
Eräskin mies tuijottaa, saattaa punastella, hypistelee kasvojaan ja hiuksiaan lähelläni jne jne, mutta seuraavana päivänä/seuravaalla kerralla saattaa olla täysin normaali. Tai jopa etäinen ja tympeä.
Joskus tuntuu, että isommassa porukassa oikein tietoisesti ignooraa. On todella vaivautunut jos joudun olemaan hetkellisesti häntä lähellä.
Ja sitten taas toisena kauniina päivänä herra hymyilee, tuijottaa kun en katso häneen päin suoraan, katsoo kroppaa ja hämmentyy kun juttelemme.
En aio nolata itseäni ottamalla asiaa puheeksi enkä tee aloitetta.
Vierailija kirjoitti:
Miehistä ei kyllä ota selvää.
Ainakaan minä en enää ota.
Eräskin mies tuijottaa, saattaa punastella, hypistelee kasvojaan ja hiuksiaan lähelläni jne jne, mutta seuraavana päivänä/seuravaalla kerralla saattaa olla täysin normaali. Tai jopa etäinen ja tympeä.
Joskus tuntuu, että isommassa porukassa oikein tietoisesti ignooraa. On todella vaivautunut jos joudun olemaan hetkellisesti häntä lähellä.Ja sitten taas toisena kauniina päivänä herra hymyilee, tuijottaa kun en katso häneen päin suoraan, katsoo kroppaa ja hämmentyy kun juttelemme.
En aio nolata itseäni ottamalla asiaa puheeksi enkä tee aloitetta.
Itselläni on myös tuttavamies, joka näyttää kaikkia merkkejä, mitä olemassa on. Kuitenkaan homma ei ole edennyt mihinkään.
Voihan sitä olla ihastunut ilman, että haluaa ihastuksen johtavan mihinkään. Silloin viestit voivat olla ristiriitaisia. Jos nyt ihastuisin alkaisin varmasti välttelemään ihastuksen kohdetta, koska en haluaisi sotkea elämääni.
Meille vai teille?