Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, miten käyttäydyt kiinnostavan naisen/ihastuksesi lähellä?

Vierailija
10.06.2018 |

Vastaketjun kimmoittamana!

Kommentit (953)

Vierailija
841/953 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hiljaa ja käännän katseen varovasti pois. Kierrän hänet. Sitten kotona 3. Pirkkaoluen jälkeen etsin hänen yhteystietonsa käsiini ja lähetän hänelle kuvan erektiossa olevasta peeniksestäni.

Vierailija
842/953 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä olla ihastunut ilman, että haluaa ihastuksen johtavan mihinkään. Silloin viestit voivat olla ristiriitaisia. Jos nyt ihastuisin alkaisin varmasti välttelemään ihastuksen kohdetta, koska en haluaisi sotkea elämääni.

Joo, niin tietenkin voi. Mutta ihastuksen kohteelle tämä vaikuttaa siltä, että tyyppi on ihastunut muttei tarpeeksi ihastunut. Odottaa vielä sitä ihan oikeaa kolahdusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/953 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti hermoilen ja yritän esittämällä esittää mukavaa ja normaalia. Olen varmaan tosi outo. Menen kyllä juttelemaan mutta mieluiten yhden lasillisen jälkeen. Hymyilen maanisesti.

Vierailija
844/953 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koitan käyttäytyä yhtä normaalisti kuin kenen tahansa ihmisen lähellä sillä erotuksella, että luon katsekontaktia useammin ja yritän hymyillä.

Odotan, että nainen tekee lähestymisen.

Voi älä odoya, vaan tee jotain enemmän!

Naisena on todella vaikeaa tietää, oletko vain peruskohtelias, hyväntuulinen ja kaikille ystävällinen. Tulee väärinkäsityksiä, jos ehdottelee jotain tällä perusteell. Viipyilevät katseet, sekään ei aina onnistu, sillä ujous iskee. Kysy jotain, vaikka viikonloppusuunnitelmista, tulevista lomista. Jotain henkilökohtaista, ei työhön liittyvää, jos ollaan töissä. Ja sitten, ”lähtisitkö joskus vaikka kahville töiden jälkeen?”...

No jaa, tuossa kysymisessä on kyllä vaarana että nainen tuntee ahdistusta kun alat utelemaan hänen hlökohtaisia juttuja vaikkakin niin harmitonta kuin viikonloppusuunnitelmat. Jos olen ihastunut, miksi utelisin naiselta mitään ja tekisin hänelle sen myötä ikävän olon? Kahville pyyntö olisi jo törkeää ellei tunne jo todella hyvin.

Minulta kesti pari vuotta että sain kysyttyä niinkin henkilökohtaista kuin että milloin meinaat pitää kesäloman? Enempää en ole vielä uskaltanut, työasioista vaan puhunut. Ujoutta vai hienotunteisuutta, en tiiä. Onhan se surullista kun muut miehet juttelee ja kyselee vaikka mitä vapaa-ajan juttuja, no niitä sitten kuuntelen hiljaa vieressä.

No sähän oot jo toiminut etkä vain haaveillut, nyt on hyvä aika kysyä talvilomista, siitä se lähtee!

Vierailija
845/953 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehistä ei kyllä ota selvää.

Ainakaan minä en enää ota.

Eräskin mies tuijottaa, saattaa punastella, hypistelee kasvojaan ja hiuksiaan lähelläni jne jne, mutta seuraavana päivänä/seuravaalla kerralla saattaa olla täysin normaali. Tai jopa etäinen ja tympeä.

Joskus tuntuu, että isommassa porukassa oikein tietoisesti ignooraa. On todella vaivautunut jos joudun olemaan hetkellisesti häntä lähellä.

Ja sitten taas toisena kauniina päivänä herra hymyilee, tuijottaa kun en katso häneen päin suoraan, katsoo kroppaa ja hämmentyy kun juttelemme.

En aio nolata itseäni ottamalla asiaa puheeksi enkä tee aloitetta.

L

Luultavasti on ujo ja alhainen itsetunto. Ei halua näyttää ihastumistaan varsinkaan muille ettei joudu pilkan kohteeksi.

Vierailija
846/953 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräskin mies tuijottaa, saattaa punastella, hypistelee kasvojaan ja hiuksiaan lähelläni jne jne, mutta seuraavana päivänä/seuravaalla kerralla saattaa olla täysin normaali. Tai jopa etäinen ja tympeä.

Joskus tuntuu, että isommassa porukassa oikein tietoisesti ignooraa. On todella vaivautunut jos joudun olemaan hetkellisesti häntä lähellä.

Ja sitten taas toisena kauniina päivänä herra hymyilee, tuijottaa kun en katso häneen päin suoraan, katsoo kroppaa ja hämmentyy kun juttelemme.

L

Luultavasti on ujo ja alhainen itsetunto. Ei halua näyttää ihastumistaan varsinkaan muille ettei joudu pilkan kohteeksi.

Osa ihmisistä ei tunnu ymmärtävän kuinka raskasta se on henkisesti tulla torjutuksi. Muutamat kerrat kyllä vielä helposti kestää, mutta kun kertoja alkaa olla useita kymmeniä, niin silloin se helposti alkaa tuntua myös itsetunnossa.

Tällöin ihastumista ja ihastuksen kohdetta tulee helposti välteltyä, kun aivot yhdistävät nämä tunteet automaattisesti häpeään, pettymykseen ja voimakkaaseen riittämättömyyden tunteeseen.

Vierailija
847/953 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hiljaa ja käännän katseen varovasti pois. Kierrän hänet. Sitten kotona 3. Pirkkaoluen jälkeen etsin hänen yhteystietonsa käsiini ja lähetän hänelle kuvan erektiossa olevasta peeniksestäni.

Mahtavaa!

Vierailija
848/953 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään kotiin katsomaan yhdistettyä.

Vierailija
849/953 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana itselläni oli vähän samanlaista työpaikalla kun juttelin naisten kanssa, varsinkin sellaisten, joiden ulkomuoto oli erityisen mieleinen. Hormoonit jyllää koko ajan ja pitäisi silti keskittyä asiaan. Mihin uskaltaa katsoa jne. Menee kyllä iän ja parisuhteen myötä ohi.

Vierailija
850/953 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkisääntönä kaikki hieman korostettu käyttäytyminen, riippuu niin paljon tilanteesta ja ihmisestä. Kontekstista riippuen joko paljon juttua, hymyä jne...tai sitten korostunutta välinpitämättömyyttä, etenkin jos tuntuu että nainen on kiinnostunut itsestä.

Vierailija
851/953 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä hoksaan yleensä jälkikäteen (joskus jopa vuosia) jälkeen että olen saanut vastakaikua tunteilleni. Kasvokkain flirtti ei kerta kaikkiaan pääse aivoihini asti, koska en lähtökohtaisesti usko että joku voisi minusta kiinnostua. Ääritapaus: nainen sanoi minulle olevansa minuun pihkassa, siis ihan suoraan. Paikan päällä tulkitsin sen 100% jonkinlaiseksi vinoiluksi tai että sillä tarkoitettiin jotain muuta kuin romanttista kiinnostusta.

Käytökseni riippuu tapauksesta: joidenkin kanssa jutustelu sujuu hämmästyttävän hyvin, toisten seurassa jäädyn täysin ja kolmansien kanssa päädyn vetämään jotain ihme suojaroolia.

Mitä tarkoitat suojaroolin vetämisellä?

Sitä että alan teeskennellä, esim. jotenkin superreipasta, tai alan laukoa vitsejä tai muuta tällaista. Olen luonteeltani tarkkaavainen ja ujo, ja tämä suojarooli on yritys sopeutua äänekkäiden ja ekstroverttisten ihmisten maailmaan.

Vierailija
852/953 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertaalleen varsinaiseen kysymykseen vastanneena tulee mieleen että meille tekisi kaikille (siis riippumatta sukupuolesta tms.) tutustua termiin mentalisaatio. Se on taito jota kannattaa harjoitella. Jos kuvittelet toisen kokevan jonkin asian tietyllä tavalla niin, no, sinä vain kuvittelet. Et voi olla varma ennen kuin kysyt. Ja sitten pitää vielä osata kuunnella vastaus ja sisäistää mitä toinen sinulle sanoo.

Ihmisillä on valtavasti yhteistä, mutta me olemme myös kaikki yksilöitä ainutlaatuisine menneisyyksineen.

Vierailija
853/953 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä olla ihastunut ilman, että haluaa ihastuksen johtavan mihinkään. Silloin viestit voivat olla ristiriitaisia. Jos nyt ihastuisin alkaisin varmasti välttelemään ihastuksen kohdetta, koska en haluaisi sotkea elämääni.

Tämä!

Vierailija
854/953 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

L

Tai sitten kotona on jo yksi isoiita joka kuitenkin kaikesta huolimatta maksaa puolet kustannuksista eikä silloin uskalla kokeilla miten sun kanssa menis.

Vierailija
855/953 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten varsinkin, jos ihastuu naiseen, jonka tietää olevan varattu. Ei halua sotkea omaa elämäänsä, eikä myös sen naisen. En mene itsestäni takuuseen ja vanno, etten tekisi ihastukseni kanssa syvempää tuttavuutta jos tilaisuus koittaisi. Siksi yritän vältellä häntä mahdollisuuksien mukaan. Joskus kuitenkin lipsahtaa turhan pitkä katse, minkäs sille voi.

Vierailija
856/953 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyttäydyn yleensä hölmösti. En uskalla sanoa suoraan, tai jos uskallan niin puhun kuin ruuneperi ja heitän välillä kommentteja kuten onko liian noloa tms? 

Jos nainen on fiksu niin hän pyytää hienovaraisesti lopettamaan ja yleensä lopetankin ja sen jälkeen pystyn vielä olemaan kaveri hänen kanssaan. Jos ei niin hän menee paniikkiin ja lähtee tilanteesta ja vältämme toisiamme.

Yleisesti ottaen voin myös sanoa että selvin päin iskeminen harvemmin onnistuu. 

Vierailija
857/953 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyttäydyn yleensä hölmösti. En uskalla sanoa suoraan, tai jos uskallan niin puhun kuin ruuneperi ja heitän välillä kommentteja kuten onko liian noloa tms? 

Jos nainen on fiksu niin hän pyytää hienovaraisesti lopettamaan ja yleensä lopetankin ja sen jälkeen pystyn vielä olemaan kaveri hänen kanssaan. Jos ei niin hän menee paniikkiin ja lähtee tilanteesta ja vältämme toisiamme.

Yleisesti ottaen voin myös sanoa että selvin päin iskeminen harvemmin onnistuu. 

Selvin päin iskeminen kyllä vaatii rohkeutta.

Vierailija
858/953 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ihastui vuosia sitten vapaa mies, joka tiesi mun olevan varattu. Alkuun antoi olla rauhassa ja katseli vain, mutta sitten alkoi jossain vaiheessa pommittaa viestein. Oli todella ristiriitaista, välillä mietti kauheasti, mitä mun mies ajattelee eikä halunnut rikkoa mitään, välillä taas tuntui unohtaneen kokonaan, että olin varattu.

No, se loppui aikanaan, ja nyt kumpikin meistä on onnellisesti naimisissa omien kumppaniemme kanssa.

Vierailija
859/953 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut ymmärtää, että miesten kiinnostuksesta ei välttämättä tiedä edes silloin, kun hääkellot soivat.

Vierailija
860/953 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten?