Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miten käyttäydyt kiinnostavan naisen/ihastuksesi lähellä?

Vierailija
10.06.2018 |

Vastaketjun kimmoittamana!

Kommentit (953)

Vierailija
601/953 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyrin tuomaan erektiossa pullistelevaa etumustani naisen näkökenttään. 

Tämä. Varmistan vielä katseiden kohtaamisen lähettämällä kuvan veijarista jonkun some-kanavan yksityisviestä pitkin. 

Vierailija
602/953 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sipaisen ohikulkiessani takamusta tai rintoja. Joskus kumarrun antamaan suukon niskaan. Ja tietenkin aina välillä houkuttelen sen rakastelemaan kanssani. Mutta mehän ollaankin oltu naimissa jo pitkään.

Meikäläisellä on vähän rajummat otteet. Läpsin perseelle ja nipistelen nänneistä. Emäntä esittää, että ei mukamas tykkää, mutta kummasti aina illalla lapsen nukkumaanmenon jälkeen hiki valuu. Itse tykkään antaa kunnon kyydit, joten hempeily ei tule kysymykseen omalla kohdallani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/953 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena tunnistan miehen kiinnostuksen helposti siitä, että nämä jatkuvasti hakeutuvat seuraan, heittävät kommenttia, hakevat katsekontaktia, hymyilevät ja nauravat seurassa ja kysyvät jatkuvasti kysymyksiä jatkaakseen juttelua. Kiinnostuksen merkit miehissä ei ole lainkaan hankala havaita.

Mutta miten sen miehen sitten saa tekemään aloitteen?

Vierailija
604/953 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies😂😂😂😂 vauvapalstalla 😂😂😂😂😑

Vierailija
605/953 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies😂😂😂😂 vauvapalstalla 😂😂😂😂😑

Yhä enemmän täällä pyörii miehiä, tosin kaikki valittamassa miten eivät saa naisia. Mutta kyllähän saamattomatkin ihastuvat ja tietävät, miten käyttäytyvät silloin.

Vierailija
606/953 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
607/953 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen piiloon ennen kuin juttu menee liian vaikeaksi.

Vierailija
608/953 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään kaupassa kassamies taisi olla vähän ihastunut... Edellä olleen miehen palveli asiallisesti, mutta minulle hymyili leveästi, tiputteli kädet täristen ostoksia, lopulta unohti antaa vaihtorahat ja selitteli ja pahoitteli sitä hermostuneesti ja vuolaasti. Tuli hyvä mieli kun sai tuollaisen reaktion toisessa aikaan, olen kuitenkin viimeisilläni raskaana ja liikenteessä ilman meikkiä.

En usko, ei kukaan maksa käteisellä.

Vierailija
609/953 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välttelen kohtaamista viimeiseen asti ja jos niin huonosti käy, että satutaan näkemään, niin moikkaan neutraalisti.

Paras!

Riippuu tiettty mitä siltä kiinnostkselta odottaa.

Lähemmäs, niin mene lähemmäs ja kauemmas, jos haluat kauemmas.

Vierailija
610/953 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan nuo reilu pari vuotta sitten on jo muutamat ensimmäiset kommentit jotka kertoo tilanteen ihan selkeästi.

Turhaan tästä aiheesta tarvitsee kymmeniä sivuja keskustella. Voisi pinnata koko ketjun ekalle sivulle.

Vierailija
611/953 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouraisen perseestä kun tulee hyvä tilaisuus. Tähän mennessä on toiminut aina ja olen päässyt köyrimään.

Vierailija
612/953 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena tunnistan miehen kiinnostuksen helposti siitä, että nämä jatkuvasti hakeutuvat seuraan, heittävät kommenttia, hakevat katsekontaktia, hymyilevät ja nauravat seurassa ja kysyvät jatkuvasti kysymyksiä jatkaakseen juttelua. Kiinnostuksen merkit miehissä ei ole lainkaan hankala havaita.

Miehet ovat erilaisia. Joku tulee suoraan puhumaan, joku kiertelee kauan ja viimein uskaltaa sanoa jotakin. Jälkimmäinen piristää päivää, sillä on mukava tietää olevansa sen verran mukavan ja lempeän näköinen nainen, jolle ujokin mies saattaa uskaltaa tulla puhumaan. Ihan varmasti on myös paljon niitä miehiä, jotka esittävät täysin välinpitämätöntä.

Vierailija
613/953 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välttelen kohtaamista viimeiseen asti ja jos niin huonosti käy, että satutaan näkemään, niin moikkaan neutraalisti.

Paras!

Riippuu tiettty mitä siltä kiinnostkselta odottaa.

Lähemmäs, niin mene lähemmäs ja kauemmas, jos haluat kauemmas.

Näinhän se eittämättä on. Raastavinta on se, kun joku tulee lähelle ja menee kauas, tulee lähelle ja menee kauas.

Vierailija
614/953 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan nuo reilu pari vuotta sitten on jo muutamat ensimmäiset kommentit jotka kertoo tilanteen ihan selkeästi.

Turhaan tästä aiheesta tarvitsee kymmeniä sivuja keskustella. Voisi pinnata koko ketjun ekalle sivulle.

Luin läpi koko ketjun, eikä missään vaiheessa kovin selkeästi asiaa kerrottu.

Vierailija
615/953 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat erilaisia. Joku tulee suoraan puhumaan, joku kiertelee kauan ja viimein uskaltaa sanoa jotakin. Jälkimmäinen piristää päivää, sillä on mukava tietää olevansa sen verran mukavan ja lempeän näköinen nainen, jolle ujokin mies saattaa uskaltaa tulla puhumaan. Ihan varmasti on myös paljon niitä miehiä, jotka esittävät täysin välinpitämätöntä.

Itselläni ei ole koskaan ollut vaikea saada miehiä tulemaan puhumaan, vaikka ne mikään prinsessa olekaan. Miehet näyttävät kiinnostuksensa, mutta se ei kuitenkaan johda mihinkään.

Vierailija
616/953 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satun olemaan aika itsevarma ja puhelias nainen, lisäksi tykkään hieman ujoista miehistä. Saatan siis kysäistä kiinnostavaa miestä kahville tai oluelle, ja yleensä ovat kyllä lähteneetkin. Kuulemma on helpompaa jos nainen tekee aloitteen, ei tarvitse arpoa onko kiinnostunut vai ei.

Saatan tietysti vaikuttaa päällekäyvältä, mutta asia ei minua erityisemmin vaivaa. Ujotkin miehet saattavat olla aika petoja sängyssä kunhan tutuiksi pääsee. Lisäksi näkisin heidän olevan uskollisempia, kun eivät tee itseään niin tykö muille naisille.

Eivät ne ujot kuule ole sen uskollisempia. Kiltti, ujo mies on monesti naisen vietävissä.

Veikkaan, että kun se ujo mies viimeinkin saa naisen, nousee itsevarmuus senverran että alkaa muutkin naiset kiinnostamaan ja kuvittelee olevansa kuin mikäkin kluuney.

Joo, tämä on nähty. Ei kannata olettaa mitään, noilla ujonössöillä voi loiskahtaa "suosio" päähän aika pahasti, ja koska laajempi kokemuspohja heiltä usein puuttuu, alkavat tyhmäillä.

Eli parempi varmaan olla ilman miestä sitten, kun mitenkään ei ole hyvä.

Vierailija
617/953 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä täällä ollaan ujoja. Miksei ihmiset voi toimia normaalisti? Kaikki pääsisi helpommalla kun juttelisi tavallisesti ja saisi suunsa auki. Jos tulee pakit niin siirtyy vaan eteenpäin, eipähän tarvitsi jännityksessä kitua sen enempää. Itse olen ujo introvertti, mutta olen harjaantunut puhumaan ihmisten kanssa.

Kyllähän se näin tietysti menisi, jos olisimme jotain androideja.

Vierailija
618/953 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satun olemaan aika itsevarma ja puhelias nainen, lisäksi tykkään hieman ujoista miehistä. Saatan siis kysäistä kiinnostavaa miestä kahville tai oluelle, ja yleensä ovat kyllä lähteneetkin. Kuulemma on helpompaa jos nainen tekee aloitteen, ei tarvitse arpoa onko kiinnostunut vai ei.

Saatan tietysti vaikuttaa päällekäyvältä, mutta asia ei minua erityisemmin vaivaa. Ujotkin miehet saattavat olla aika petoja sängyssä kunhan tutuiksi pääsee. Lisäksi näkisin heidän olevan uskollisempia, kun eivät tee itseään niin tykö muille naisille.

Eivät ne ujot kuule ole sen uskollisempia. Kiltti, ujo mies on monesti naisen vietävissä.

Sitten täytyy todeta, että hänen tunteensa naista kohtaan eivät olleet kauhean syviä. Ujot miehetkin voivat pitää puolensa siinä missä muutkin, kun on oikea nainen vierellä eikä halua tätä loukata.

Vierailija
619/953 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä täällä ollaan ujoja. Miksei ihmiset voi toimia normaalisti? Kaikki pääsisi helpommalla kun juttelisi tavallisesti ja saisi suunsa auki. Jos tulee pakit niin siirtyy vaan eteenpäin, eipähän tarvitsi jännityksessä kitua sen enempää. Itse olen ujo introvertti, mutta olen harjaantunut puhumaan ihmisten kanssa.

Kyllähän se näin tietysti menisi, jos olisimme jotain androideja.

Niin. Ja myös sellainen, joka on tottunut puhumaan ihmisten kanssa voi mennä puihin, kun oikein kolahtaa.

Vierailija
620/953 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läähätän suu vaahdossa ja pyörin ympärillä, kuin naapurin yliaktiivinen mopsi, kun emäntä tulee kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi