Miehestäni on tullut ihan papparainen ! " Et kai sinä tuota osta, sehän on nuoremmille!" " Ai festareille, ajattelin että vuokrattaisiin m...
Olen 39v, mies 42v ja tuntuu, että miehestä on tullut tylsä vanhus parin vuoden sisään . Nyt minun vaatteenikin ovat jo liian nuorekkaat !
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Kävin festareilla ikävuodet 18-23. Sen jälkeen mökkeily on ollut ehdoton vaihtoehto. En viitsisi millään lähteä enää festareille.
N37
Minä mökkeilin ikävuodet 0-30. Sitten muutin paikkaan joka on kuin kesämökki, ja aloin käydä festareilla. Ei siellä ole pakko ryypätä ja riehua, siellä voi olla selvinpäin ja vähän kauempana, poissa pahimmasta ihmismassasta, ja katsella bändiä. Miksauskopin eteen kun menee niin kukaan ei tule takaa niskaan, ja on parhaat soundit. Ja sitten voi lähteä autolla kotiin nukkumaan.
Joo, eiköhän ap kertonut itsestään ihan riittävästi kun kehui pukeutuvansa H&M: keltaiseen pissisminariin.
Jätä ihmeessä se mies, se ansaitsee parempaa kuin aikuispissiksen
Ihmiset ei näköjään tiedä että on olemassa muitakin festareita kuin kuraisella ankealla ruohikkokentällä normoja vilisevä suomipop-festivaali.
Esim. Kosmos-festarit järjestetään Ristiinassa keskellä metsää, järven rannalla, tunnelma on hyvä, hipit soittelee kitaraa nuotiolla, erilaista musiikkia on kolmella eri lavalla jotka on rakennettu metsän siimekseen ja paikka tosi kaunis. Ei tietoakaan örveltävistä normoista. Siellä näkyy paljon (käyttäytyviä) AIKUISIAKIN.
Siellä taas joku kuvittelee olevansa ikuisesti parikymppinen.. 😂😂😂😂
Entä sitten, mikseivät ei-niin-nätit-ja-nuoret-enää-ihmiset saisi tehdä selaisia asioita, jotka heitä huvittavat vain siksi, että se jonkun (myöhäis)teinin silmään näyttää ällöltä ja nololta? Se, ettei se ole sinun, tai minun, valinta ei tee siitä paheksuttavaa. Me kaikki vanhenemme ulkoa nopeammin kuin sisältä - paitsi ne, jotka meistä syntyvät vanhoina, ja sekin on ihan ok, kaikki eivät pidä samoista. Lähemmäs kuusikymppisenä voin kertoa salaisuuden: kun ikää karttuu, useimpia meistä lakkaa häiritsemästä se, mitä muut meistä ajattelevat (toki poikkeuksiakin on). Se on varsin vapauttavaa!