Miehestäni on tullut ihan papparainen ! " Et kai sinä tuota osta, sehän on nuoremmille!" " Ai festareille, ajattelin että vuokrattaisiin m...
Olen 39v, mies 42v ja tuntuu, että miehestä on tullut tylsä vanhus parin vuoden sisään . Nyt minun vaatteenikin ovat jo liian nuorekkaat !
Kommentit (86)
Aijaa. Mä ja mun mies käydään festareilla. Nykyään on vaan varaa mennä nukkumaan hotelliin sen sijasta että koittaisi telttailla mutaisella kentällä.
Molemmat 41v.
Vessat on parasta festareilla. Aikuisen naisen makuun. Ja mutakenttä tietysti jossa voi heiluttaa ruhoaan sateessa muiden kännisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Aijaa. Mä ja mun mies käydään festareilla. Nykyään on vaan varaa mennä nukkumaan hotelliin sen sijasta että koittaisi telttailla mutaisella kentällä.
Molemmat 41v.
Pahimpia hotellivieraita ovat nämä 40+ festareilla kävijät. Kukaan ei haluaisi ottaa hotellissa noita työvuoroja kun on festariaika. Hirveää örveltämistä, sammuilua jopa hotellin aulaan ja se siivo minkä jättävät jälkeensä. Ei ikinä enää.
T. Ex-hotellityöläinen
Vierailija kirjoitti:
Vessat on parasta festareilla. Aikuisen naisen makuun. Ja mutakenttä tietysti jossa voi heiluttaa ruhoaan sateessa muiden kännisten kanssa.
Kolme päivää 30 asteen helteessä muhinut, pitkin seiniä kustu ja paskottu sekä ääriään myöten täynnä oleva festaribajamaja on kyllä sellainen kokemus että jokaisen pitäisi se vähintään kerran elämässään kokea.
Festareilla tuli käytyä noin 15-25 v. iässä. Sitten sain tarpeekseni niistä ulkovessoista... ja örveltävistä känniääliöistä.
Mikähän mahtaa olla ap:n ostama keskustelua aiheuttanut vaate, ihan siitä riippuu mitä siitä pitäisi ajatella. Ja jos lähempänä 40 vee ihmiset lähtevät festareille riekkumaan ja kännäämään niin onhan se nyt säälittävää.
Se esittäminen ei pue ketään, mä oon niin nuorekas et hyvin menisin kymmenen vuotta nuoremmasta. No et oikeasti mene, kyllä se ikä näkyy ja se mikä on teinille tai nuorelle aikuiselle tyypillistä käyttäytymistä ei oikein tahdo sopia luontevasti nelikymppiselle.
Se raivokas täyttä elämää riekkuminen usein puhkeaa loppuillan kyyneliin ja laskuhumalaiseen hukkaan mihin se mun elämä ja nuoruus oikein katosi eikä sitä touhua vaan kestä katella.
Mit vit nyt taas.
Itse olen 41v. Kyrpā nousee kuten ennenkin. Paino sama kuin 20 vuotiaana. Hiukset ovat jäljellä eivätkä harmaantuneita. Festareilla en ole koskaan käynyt. Mökkeily ei kiinnosta. Bilettäminen ja etelän matkat taas hyvinkin.
Muijakaverit aina siinä 18-25v. Vanhempikin kelpaisi mutta eipähän lapsetonta ja kaunista sellaista ole tullut vastaan.
Mun mies on aika pappa jo alle kolmikymppisenä. Ei menoja, ei seksiä, ei harrastuksia, nukkumaan yhdeksältä ja kaikenlaista kolotusta. Sanomalehti hänelle kelpaa, ja kahvit.
Kieltämättä 40-vuotias täti näyttää naurettavalta teinikledjuissa. Aikuisen naisen kannattaa panostaa klassisen tyylikkäisiin, hyvälaatuisiin vaatteisiin ja unohtaa zarat ja henkkamaukat.
Ap, meillä sama, iätkin ihan samat :)
En minäkään ole mikään teini-ikään jumiutunut vaan ihan 3 lapsen äiti joka pyörittää miehen kanssa maatilaa. Ollaan aina töissä ja kotona olo ei täällä maalla paljon mökkeilystä eroa. Joskus on kiva lähteä ihmisten ilmoille, täälläpäin on kesäisin kiva festari jossa ollaan oltu viimeksi 11 vuotta sitten. Ehdotin jos tänä kesänä oltaiiin siellä yksi ilta. Eikö toinen jo valita että selkään sattuu ajatuskin siitä kävelystä ja sieltä saa vaan lämmintä juomaa :D No jos tosiaan kärvistelisi edes vaimon mieliksi YHDEN illan kymmenessä vuodessa. Mä kuitenkin teen paljon asioita hänen kanssaan jotka ei niin itselle mieliksi, ollaan katiskan laskussa yhdessä ja istun sen kanssa tallissa kun tuunaa autojaan.
Osaan toki mennä ilman miestäkin mutta kivahan se olisi yhdessä. Viihtyy kyllä kun vaan saa aikaiseksi lähteä. En minäkään usein jaksa eikä lapsillekaan ole hoitajia kuin pari kertaa vuodessa. Viimeksi kun oli lapsivapaa ilta oltiin peltohommissa ja se oli ihan fine.
Tälläisellä jumimisella on kuitenkin ne haittapuolensakkin. Me ollaan erkaannuttu ystävistä, ikinä päästä eikä joudeta eikä kukaan ole enää vuosiin kysellytkään mihinkään. Että tuollainen viihteelle pääseminen välillä on ennenkaikkea tärkeä sosiaalinen tapahtuma jolloin hoidetaan ystäväsuhteita, ei se pääpaino ole ryyppäämisessä.
Nuoruudesta muistan, että noi nelikymppiset nuorekkaat naiset vetää usein festariraivareita seurueelleen. Jotkut myös kylpevät päissään siellä mudassa, kun eivät pysy pystyssä. Teineinä naureskeltiin niille. Onneksi ei tarvitse enää moista katsella.
Mä taisin olla 35v kun olin festareilla viimeksi.
Kyllä silloinkin oli sellainen olo, et en enää todellakaan kuulu joukkoon.
Viime kesänä oli yhden päivän lippu ja menimme katsomaan yhtä tiettyä bändiä. Mukavaa se oli, mutta oli ihanaa lähteä heti keikan jälkeen suoraan kotiin nukkumaan.
Olin siis kehitysvammaisen kummipojan "seuraneitinä ".
Kyllä nuo on vähän nuoremmille, vanhemmat taitaa vain etsiä mennyttä nuoruuttaan siellä.
Jos tykkää käydä festareilla tai pukeutua nuorekkaasti, niin sitten tekee niin. Munkin mies on ihan pappa jo, ikää 47v (itse 43) ja se on känisee koko ajan mun vaatteista ja menoista ja tekemisistä, että ei sovi aikuiselle naiselle ja ei voida mennä tonne, ollaan liian vanhoja ja ja ja... tosi tylsää. Ketä kiinnostaa ollaanko me minkä ikäsiä, mennään ja pidetään hauskaa eikä mietitä mitä joku muut meistä ajattelee. Tuo on muutenki kauheen huolissaan siitä mitä muut hänestä ajattelee. Mua ei kiinnosta muiden ajatukset itsestäni pätkän vertaa.
Mökki vuokraksi festaripaikkakunnalta ja sinne yöksi?
Aijaa. Mulla on 45v rakastaja. Seksiä on olosuhteiden pakosta vain kerran viikossa ja joka kerta se on aivan ihanaa. Mies harrastaa ja urheilee paljon, on tosi virkeä ja nuorekas. Aivan ihana mies eikä todellakaan mikään pappa. Masentavilta kuulostaa teidän miehet.
Mökki, rantasauna, itsesavustettu ahven ja valkoviini > Festarit, muta, makkaraperunat ja lämmin olut.
Vierailija kirjoitti:
Mökki, rantasauna, itsesavustettu ahven ja valkoviini > Festarit, muta, makkaraperunat ja lämmin olut.
Muista vessat festareilla! Ulostevanat seinillä, kusen ja paskan löyhkä! Aikuiseen makuun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista vessat festareilla! Ulostevanat seinillä, kusen ja paskan löyhkä! Aikuiseen makuun!
Ei ulkohuussikaan mikään nautinto ole. Preferoin posliinia :)
Vierailija kirjoitti:
Mit vit nyt taas.
Itse olen 41v. Kyrpā nousee kuten ennenkin. Paino sama kuin 20 vuotiaana. Hiukset ovat jäljellä eivätkä harmaantuneita. Festareilla en ole koskaan käynyt. Mökkeily ei kiinnosta. Bilettäminen ja etelän matkat taas hyvinkin.
Muijakaverit aina siinä 18-25v. Vanhempikin kelpaisi mutta eipähän lapsetonta ja kaunista sellaista ole tullut vastaan.[/quot]
Huono ulosanti ja ruma puhe on ainakin minulle nou-nou. Sitten se tietty jämähtäminen bilettämiseen ja etelän matkoihin, tulee vaan niin junttimainen kuva miehestä. Semmonen hakkarainen, jota kutsutaankin vain sukunimellä. Naisena en ole mielelläni kenenkään "muija", et varmaan itsekään pitäisi nimittelystä köpö, köpöttäjä, köpis.
Jos aikuinen mies hengailee aikansa parikymmentä vuotiaiden nuorten naisten kanssa mutta ei ole kuitenkaan ollut avioliitossa pitempään, tai ollenkaan vaan kyse on hengailusta niin oletan miehen olevan enemmän hengailuseuraa paremman puutteessa kuin oikeasti minua kiinnostava mies. Toki se on vain oletus eikä välttämättä fakta.
Ja jos ihmisen intressit on biletys, etelänmatkat ja lapsettomuus on ehdoton kriteeri niin eihän tyyppi ole silloin varsinaista parisuhdematskua vaan suhteesta toiseen loikkaaja, alkava alkoholisti ja mielikuvitukseltaan aika suppea.
Festareilla oli ihan kivaa silloin 16-23-vuotiaana pojankloppina, kun juotiin kaljaa ja yritettiin pokailla tyttöjä. Välillä onnistuikin, mutta useimmiten sai vain krapulan.
Nykyisin lähden paljon mieluummin vaikkapa Lappiin tai Kolille vaeltamaan ja rauhoittumaan luontoon. Kyllä mökkeilykin kävisi. Aamulla lähtisin kukonlaulun aikaan kalaan. Päivällä ottaisin rennosti riippumatossa ja lukisin dekkareita. Illalla lämmittäisin saunaa kaikessa rauhassa, ottaisin pari olutta, saunoisin ja kävisin välillä järvessä viilentymässä. Kuuntelisin kuikan laulua ja mietiskelisin syntyjä syviä vailla kiirettä, kaikessa rauhassa. Elämä on nykyään niin hektistä, että lomalla en kaipaa yhtään ylimääräistä meteliä tai vilskettä.
M33