Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehestäni on tullut ihan papparainen ! " Et kai sinä tuota osta, sehän on nuoremmille!" " Ai festareille, ajattelin että vuokrattaisiin m...

Vierailija
10.06.2018 |

Olen 39v, mies 42v ja tuntuu, että miehestä on tullut tylsä vanhus parin vuoden sisään . Nyt minun vaatteenikin ovat jo liian nuorekkaat !

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo teidän viestit kertoo, että ootte tippuneet kelkasta jo ajat sitten. Ettekö oo lukeneet, että festareita suunnitellaan nykyisin juuri aikuisemmille sopiviksi? Eli kunnon vessat  - voin kertoa kokemuksesta, että oli siistiä kun viimeksi olen käynyt - ruokatarjoilu samoin kuin juomat monipuoliset eikä mitään makkaraperunoita ja kaljaa. Köyhillä noille tosin ei oo paljon asiaa, hinnat on kyllä "festarihintoja".... Tänä vuonna taas menossa, ikää 43 ja paljon tuolla on vanhempiakin :) Mutta ei kai siinä, mukavaa mökkeilyä!

Höpöhöpö! Viime kesän kokemus vessoista kaoottinen! Meillä ilmeisen eri hygieniataso. Sottapyttyjen paikka tuo kyllä onkin!

Vierailija
62/86 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvennän nyt vähän aloitustani:  se liian nuorekas vaate oli siis keltainen,  puoleen reiteen yltävä mekko H&m:n nuortenosastolta, ei silti mielestäni lainkaan liian teiniä vaikka merkki onkin Divided.

Mies ei myöskään enää tahdo oikein liikkua kotoa mihinkään, jo iltakahvit torilla ovat liian extremeä ellei  tätä reissua oli sovittu viikko etukäteen! Miehestä on tullut pullaa mussuttava verkkarihemmo, joka haluaa kymmenen uutisten jälkeen nukkumaan.  Se tiukoissa mustissa farkuissaan syötävän hyvältä näyttänyt mies, jonka kanssa ajelimme öisin ties missä kun kumpaakaan ei väsyttänyt on poissa.  Tokihan tässä on molemmille tullut ikää ja  myös nyt 10v poikamme syntymä muutti asioita, mutta silti...  

Ap

Jännä. Ei mekossa mitään vikaa ole mutta vähän hämää kun kerrot, että mekko on H&M ja merkkiä Divided. Mitä sillä merkillä on väliä? Vähän liikaa informaatiota ja sinusta saa kuvan yksinkertaisesta ihmisestä. Liikaa selittelyä, tarkennuksia, yksityiskohtia blaa blaa blaa..

Sitten puhut rumasti miehestäsi, sekin hämää. Vaikka oma mieheni jämähtäisi miten, ja harmaantuisi tai passivoituisi niin hän on minulle rakas, kunnioitan ja arvostan enkä puhuisi hänestä rumasti. Se miten kohtelet muita ihmisiä, miten ajattelet niin heijastaa omaa luonnettasi, ymmärrystäsi, älykkyyttäsi. Nyt sinusta saa todella pintapuolisen ja lapsellisen ihmisen kuvan.

Kyse on lopulta vain siitä miten teillä synkkaa pariskuntana ja vaatii pientä vaivaa ja yhteispeliä saada toinen innostumaan. Sinä olet menettänyt "tenhosi" saada mies innostumaan asioista ja sinusta. Miehesi on passivoitunut iän myötä eikä oikein innostu enää mistään. Jos sinulla on idea mitä tehdään niin myy ideasi paremmin. Jos sinulta puuttuu luontainen kissanminttu houkuttelemiseen ja innostamiseen niin tee sitten enemmän töitä.

Nyt olet liian itsekeskeinen ajattelussasi, että asioiden pitää tapahtua vain sinun mieliksesi. Voisit kääntää näkökulmaa siihen miten miestäsi hyödyttäisi tehdä jotain sinun iloksesi. Että asiat tapahtuu itsestään vaatii karismaa, kissanminttua ja nokkelaa älyä eikä sinulla ole tarpeeksi bensaa liekkeihin.

Ei se keltainen puolireiteen yltävä mekko Henkkamaukasta merkkiä Divided vaan riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mit vit nyt taas.

Itse olen 41v. Kyrpā nousee kuten ennenkin. Paino sama kuin 20 vuotiaana. Hiukset ovat jäljellä eivätkä harmaantuneita. Festareilla en ole koskaan käynyt. Mökkeily ei kiinnosta. Bilettäminen ja etelän matkat taas hyvinkin.

Muijakaverit aina siinä 18-25v. Vanhempikin kelpaisi mutta eipähän lapsetonta ja kaunista sellaista ole tullut vastaan.

Moi Tauski!! :D

Vierailija
64/86 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Festarit on lähinnä nuorten ihmisten huvia, miksi kukaan keski-ikäinen tai lähes sellainen haluaisi lähteä örveltävien parikymppisten sekaan maksamaan törkeää ylihintaa kaikesta mahdollisesta?

Itse oon käynyt vain rockfestareilla kuuntelemassa hyviä bändejä ja tavannut samalla kavereita tai jopa tutustunut uusiin ihmisiin. Örveltäjiä ei juuri ole sattunut eteen, ehkä avainsana on sitten rock mikä ei ole nuorten juttu yhtä paljon kuin joku muu genre. Ylihintaista tietty on, mutta niin se on kaikissa muissakin tapahtumissa. Käyn myös esim. teatterissa eikä sielläkään tarjoilut kovin edullisia ole. :)

Vierailija
65/86 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimostani on tullut ihan mummeli muutamassa vuodessa! Hän on alkanut sihistä kauhistellen "Jarmo lopeta", kun pyöräillessämme rannalle tai kauppaan minä tykkään välillä keulia omalla pyörälläni. En minä edes keuli silloin, kun joku on vaarassa jäädä alleni, jos jokin menee pieleen, vaan ainoastaan turvallisesti, kun ajorata on vapaa. Se ei ole keneltäkään pois. Hän myös pyörittelee mielenosoituksellisesti silmiään aina, kun palaan parturista vastaleikatun ananastukkani kanssa. Viime kesänä festareilla olisin halunnut mennä katsomaan JVG:tä, mutta Ultra Bra soitti samaan aikaan. Vaimo sätti minua, kun ehdotin, että menisin yksin katsomaan suosikkiani ja tapaisin vaimon ja ystäväpariskuntamme taas keikan jälkeen. Hänellä on ikää vasta 40, mutta hänestä on tullut keski-ikäinen laumasielu jonka suurin murhe on se, mitä muut keski-ikäiset laumasielut (= hänen ystävänsä) hänestä tai hänen puolisostaan ajattelevat.

Vierailija
66/86 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta raja menee siinä tekeekö ihminen asiasta tai iästä numeroa vai meneekö asia luontevasti.

Joku rock rock tyyppi on ikuinen festareille kävijä ja sitä ei juurikaan ihmettele, jos olet oman elämäsi robbie willuams niin anna palaa. Mutta sellainen tyyppi elää muutenkin elämänsä aatteensa mukaan eikä rauhoitu. Tosin parisuhde ja lapset ovat rauhoittaneet duracell pupunkin.

Mutta jos olet arkielämässä Inkeri asiakaspalvelussa tai Matti reskontrassa niin tietty uskottavuus nelikymppisenä festarigebardina puuttuu. Täysin. Ei kannata koheltaa jos on kuin Blomqvistin Åke discotanssia veivaamassa. Toki voi käydä festareille mutta ota iisisti - älä nyt ihmeessä humallu, huuda ja konttaa tai pue narutissipaitaa vain yhdeksi tai kahdeksi päiväksi vuodessa. Älä sammu telttaasi tai kenenkään muunkaan telttaan. Älä tuijota jenniä eturivissä humalassa ja ota videota ja älä nyt ainakaan jaa sitä videota somessa. Se on noloa. Se ei kerro elinvoimastasi vaan hiljaisesta epätoivostasi. (Yhtä en saa, yksi jää aina puuttumaan. Otetaan aina vaan, jotain.)

Ei siitä festareilla käymisestä tarvitse niin kummallista tehdä. Sellaiset vaatteet päälle missä viihtyy, juomia ja ruokaa sen verran kuin haluaa ja vaikka sinne eturiviin, jos sitä haluaa ja somejakoja, jos se tuntuu tärkeältä. Mitä merkitystä mitä muut ajattelee. Kaikki jatkuva somespämmäys on vähän noloa, oli aihe se oma lapsi tai sitten keikat.

Festareilla ei ole pakko yöpyä paikan päällä teltassa. Keski-iässä on usein rahaa ja mielenkiintoa sijoittaa esim. hotelliin tai vaikka taksiin, jos muuta kuljetusta ei löydy.

Vierailija
67/86 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mit vit nyt taas.

Itse olen 41v. Kyrpā nousee kuten ennenkin. Paino sama kuin 20 vuotiaana. Hiukset ovat jäljellä eivätkä harmaantuneita. Festareilla en ole koskaan käynyt. Mökkeily ei kiinnosta. Bilettäminen ja etelän matkat taas hyvinkin.

Muijakaverit aina siinä 18-25v. Vanhempikin kelpaisi mutta eipähän lapsetonta ja kaunista sellaista ole tullut vastaan.[/quot]

Huono ulosanti ja ruma puhe on ainakin minulle nou-nou. Sitten se tietty jämähtäminen bilettämiseen ja etelän matkoihin, tulee vaan niin junttimainen kuva miehestä. Semmonen hakkarainen, jota kutsutaankin vain sukunimellä. Naisena en ole mielelläni kenenkään "muija", et varmaan itsekään pitäisi nimittelystä köpö, köpöttäjä, köpis.

Jos aikuinen mies hengailee aikansa parikymmentä vuotiaiden nuorten naisten kanssa mutta ei ole kuitenkaan ollut avioliitossa pitempään, tai ollenkaan vaan kyse on hengailusta niin oletan miehen olevan enemmän hengailuseuraa paremman puutteessa kuin oikeasti minua kiinnostava mies. Toki se on vain oletus eikä välttämättä fakta.

Ja jos ihmisen intressit on biletys, etelänmatkat ja lapsettomuus on ehdoton kriteeri niin eihän tyyppi ole silloin varsinaista parisuhdematskua vaan suhteesta toiseen loikkaaja, alkava alkoholisti ja mielikuvitukseltaan aika suppea.

Huh huh teillä mammoilla ei kyllä yhtään ole varaa kritisoida muita "rumasta ulosannista".

Ja en kyllä ole koskaan ymmärtänyt mitä kypsyyttä tai muuta hyvää olisi perustaa perhe ja hankkia pari penskaa jonkun hapankorppu suomimuijan kaa. Isä teki niin ja yhtä helvettiä oli lapsuus. Ehkä voisit sinä voisit nyt sitten selittää minkä takia tuollainen on kypsää.

Kyllä ihan hyvin itse voisin harkita perheen perustamista mutta harva muija on nykyisin sellainen luonteeltaan että se olisi edes jokseenkin mielekästä. Onneksi ulkomailta löytyy paljon kauniita naisia jotka sentään ovat siedettäviä lyhytaikaiseen huvitteluun.

Vierailija
68/86 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh mitä tekstiä tämäkin avaus täynnä. Oon 35, tykkään edelleen käydä festareilla, en tosin juo itseäni humalaan, enkä pukeudu mihinkään pakarasortseihin. Perintömökistä myin oman osuuteni pois, koska en voi sietää mökkeilyä. Ihmiset on erilaisia ja nauttivat erilaisista asioista, täällä av:lla pitäisi olla vain yksi malli, jonka mukaan elää.

Festareiden ja hyvän musiikin lisäksi nautin purjehduksesta.

Vierailija
69/86 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme vastakkainasettelua. Olen nelikymppinen nainen. Varsin konservatiivinen uskis, enkä pukeudukaan kovin räväkästi.

Meillä on mökki, siellä vietetään tietysti paljon aikaa. Samoin käyn luonnossa retkeilemässä ja teen viikon vaelluksia. Silti on kiva mennä fesrareille iloisten ihmisten sekaan kaljalle ja kuunnella hyvää musiikkia. Näitä saa sama ihminen tehdä ihan kaikkia! Mökkiä ei kukaan ulosmittaa vaikka rannekkeen ostaa.

Ja tuon miesten pappautumisen tunnistan kyllä.. Jo kun alkaa jotain ehdotella ennen vastausta kuuluu se ähkäisy ja aijjai. Kolottaa niin.

Kivaa on kuitenkin aina kun yhdessä johonkin lähdetään tai punkkaan hypätään.

Konservatiivinen (!) uskis menee festareille kaljalle (!) ? Joku ei nyt kyllä täsmää...

Vierailija
70/86 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimostani on tullut ihan mummeli muutamassa vuodessa! Hän on alkanut sihistä kauhistellen "Jarmo lopeta", kun pyöräillessämme rannalle tai kauppaan minä tykkään välillä keulia omalla pyörälläni. En minä edes keuli silloin, kun joku on vaarassa jäädä alleni, jos jokin menee pieleen, vaan ainoastaan turvallisesti, kun ajorata on vapaa. Se ei ole keneltäkään pois. Hän myös pyörittelee mielenosoituksellisesti silmiään aina, kun palaan parturista vastaleikatun ananastukkani kanssa. Viime kesänä festareilla olisin halunnut mennä katsomaan JVG:tä, mutta Ultra Bra soitti samaan aikaan. Vaimo sätti minua, kun ehdotin, että menisin yksin katsomaan suosikkiani ja tapaisin vaimon ja ystäväpariskuntamme taas keikan jälkeen. Hänellä on ikää vasta 40, mutta hänestä on tullut keski-ikäinen laumasielu jonka suurin murhe on se, mitä muut keski-ikäiset laumasielut (= hänen ystävänsä) hänestä tai hänen puolisostaan ajattelevat.

Yläpeukku oivasta parodiasta. 

P.S. Salaa olen tyytyväinen, että eksä (45 v) on eksä, kun näen hänen nykyisen ananastukkansa facebookissa. 

Vierailija
71/86 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Festarit on köyhille, teineille ja juopoille.

Ei ne kyllä köyhille ole...

Vierailija
72/86 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme vastakkainasettelua. Olen nelikymppinen nainen. Varsin konservatiivinen uskis, enkä pukeudukaan kovin räväkästi.

Meillä on mökki, siellä vietetään tietysti paljon aikaa. Samoin käyn luonnossa retkeilemässä ja teen viikon vaelluksia. Silti on kiva mennä fesrareille iloisten ihmisten sekaan kaljalle ja kuunnella hyvää musiikkia. Näitä saa sama ihminen tehdä ihan kaikkia! Mökkiä ei kukaan ulosmittaa vaikka rannekkeen ostaa.

Ja tuon miesten pappautumisen tunnistan kyllä.. Jo kun alkaa jotain ehdotella ennen vastausta kuuluu se ähkäisy ja aijjai. Kolottaa niin.

Kivaa on kuitenkin aina kun yhdessä johonkin lähdetään tai punkkaan hypätään.

Konservatiivinen (!) uskis menee festareille kaljalle (!) ? Joku ei nyt kyllä täsmää...

Oluthan on vanha keksintö. Et taida juuri kirkkolaisia tuntea? T. Sama

Vierailija
73/86 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalta kysyisin, kumpi teistä tienaa enemmän?

Vierailija
74/86 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mit vit nyt taas.

Muijakaverit aina siinä 18-25v. Vanhempikin kelpaisi mutta eipähän lapsetonta ja kaunista sellaista ole tullut vastaan.

Moi Tauski!! :D

Tauski on viisikymppinen. Tai no joo, varmaan väittäisi olevansa 41-v.

Vierailija
75/86 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, meillä onneksi tullut samaa tahtia tuo elämän kääntyminen sisäänpäin, se ettei enää niin kiinnosta menemiset ja tekemiset vaan rauhallinen arki kotosalla. Minä 44, mies 42, ja molemmat ollaan nykyisin onnellisia kotihiiriä, joita ei maailman meno kiinnosta. Oma pieni arki ja puutarha ja arjen ilot vaan.

Vierailija
76/86 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään olla mökillä ja tykkään käydä festareilla/klubikeikoilla. En ole koskaan ajatellut, että sulkisivat toisensa pois tai kuuluisivat tietyn ikäisille. N45

Vierailija
77/86 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kumma, kun suomalainen mies ukkoutuu niin varhain, nainen sen sijaan säilyttää tyttömäisyytensä senkin jälkeen, kun pukeutuu vain tunikasn ja polvista ja persauksista lököttäviin legginseihin, kun hiukset on nyrhitty kananperseelle ja silmät verhottu pullonpohjien taakse.

Vierailija
78/86 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mit vit nyt taas.

Muijakaverit aina siinä 18-25v. Vanhempikin kelpaisi mutta eipähän lapsetonta ja kaunista sellaista ole tullut vastaan.[/quot]

Huono ulosanti ja ruma puhe on ainakin minulle nou-nou. Sitten se tietty jämähtäminen bilettämiseen ja etelän matkoihin, tulee vaan niin junttimainen kuva miehestä. Semmonen hakkarainen, jota kutsutaankin vain sukunimellä. Naisena en ole mielelläni kenenkään "muija", et varmaan itsekään pitäisi nimittelystä köpö, köpöttäjä, köpis.

Jos aikuinen mies hengailee aikansa parikymmentä vuotiaiden nuorten naisten kanssa mutta ei ole kuitenkaan ollut avioliitossa pitempään, tai ollenkaan vaan kyse on hengailusta niin oletan miehen olevan enemmän hengailuseuraa paremman puutteessa kuin oikeasti minua kiinnostava mies. Toki se on vain oletus eikä välttämättä fakta.

Ja jos ihmisen intressit on biletys, etelänmatkat ja lapsettomuus on ehdoton kriteeri niin eihän tyyppi ole silloin varsinaista parisuhdematskua vaan suhteesta toiseen loikkaaja, alkava alkoholisti ja mielikuvitukseltaan aika suppea.

Huh huh teillä mammoilla ei kyllä yhtään ole varaa kritisoida muita "rumasta ulosannista".

Ja en kyllä ole koskaan ymmärtänyt mitä kypsyyttä tai muuta hyvää olisi perustaa perhe ja hankkia pari penskaa jonkun hapankorppu suomimuijan kaa. Isä teki niin ja yhtä helvettiä oli lapsuus. Ehkä voisit sinä voisit nyt sitten selittää minkä takia tuollainen on kypsää.

Kyllä ihan hyvin itse voisin harkita perheen perustamista mutta harva muija on nykyisin sellainen luonteeltaan että se olisi edes jokseenkin mielekästä. Onneksi ulkomailta löytyy paljon kauniita naisia jotka sentään ovat siedettäviä lyhytaikaiseen huvitteluun.

Mikä ihmeen mamma, lapseton nuori nainen. Ei sinulla ole mitään edellytyksiä perustaa perhettä jos suomimuijittelet tai ylipäätänsä muijittelet. Hyvä nainen tuntee arvonsa eikä lähde muijitteluun, hiipi pieni epäilys ettei mies ole kovin älykäs ja mitä sitä epäkuranttia geenimatskua siirtelemään eteenpäin. Ei muuta kuin suuntaat vaan utomlands niin kaikki voittavat.

Vierailija
79/86 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kumma, kun suomalainen mies ukkoutuu niin varhain, nainen sen sijaan säilyttää tyttömäisyytensä senkin jälkeen, kun pukeutuu vain tunikasn ja polvista ja persauksista lököttäviin legginseihin, kun hiukset on nyrhitty kananperseelle ja silmät verhottu pullonpohjien taakse.

Sinä se verhoat silmäsi muovitiilkipöydän tahmaiseen pintaan kun taas sammut kantapaikkaasi.

Vierailija
80/86 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkäs siinä, mikroshortsit vaan jalkaan ja narutoppi päälle ja sitten vaan läskireiden, selluliittipylly ja allit heiluen radalle.