Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehestäni on tullut ihan papparainen ! " Et kai sinä tuota osta, sehän on nuoremmille!" " Ai festareille, ajattelin että vuokrattaisiin m...

Vierailija
10.06.2018 |

Olen 39v, mies 42v ja tuntuu, että miehestä on tullut tylsä vanhus parin vuoden sisään . Nyt minun vaatteenikin ovat jo liian nuorekkaat !

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit jäädä siideripissikseksi itse. Miehesi haluaa aikuisen naisen.

Vierailija
2/86 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mieheni on 41v ja aivan pappa. Seksiä ei jaksa koskaan, aina joka paikkaa särkee. Mitään hauskaa ei jaksa/halua tehdä. Miehet vanhenee aikaisin n 40v vaikka siitä ei ääneen puhuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa enemmän siltä, että aplla on keski-iän kriisi. Pidetään teinivaiheesta tiukasti kiinni, eikä haluta vielä seesteiseksi aikuiseksi.

Vierailija
4/86 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa enemmän siltä, että aplla on keski-iän kriisi. Pidetään teinivaiheesta tiukasti kiinni, eikä haluta vielä seesteiseksi aikuiseksi.

Aika surullista, jos sun mielestä festareilla käyminen on teinimeininkiä ja oikeasti aikuiset vain mökkeilee.

Vierailija
5/86 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika surullista, jos sun mielestä festareilla käyminen on teinimeininkiä ja oikeasti aikuiset vain mökkeilee.

Niinhän mä en sanonut.

Vierailija
6/86 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu mieheni on 41v ja aivan pappa. Seksiä ei jaksa koskaan, aina joka paikkaa särkee. Mitään hauskaa ei jaksa/halua tehdä. Miehet vanhenee aikaisin n 40v vaikka siitä ei ääneen puhuta.

Miksi pitää aina yleistää? Ja vielä yksittäisistä miehistä? Tutkimusten mukaan nelikymppiset miehet haluavat seksiä paljon enemmän kuin samanikäiset naiset. Ehkä sen takia "ei puhuta ääneen", koska olet väärässä?

Vierailija
7/86 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies alkoi olla tuossa kunnossa jo noin 35-vuotiaana. On minua muutaman vuoden nuorempi, ei millään pysynyt mukana menossa.  Ja siideripissis en ole millään muotoa, mutta elävä ja liikkuvainen ja aion näillä näkymin pysyäkin sellaisena. toisin kuin eräät, joka on ollut ex-mies jo pari vuotta nykyään.

Vierailija
8/86 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri ihmiset tykkää eri asioista, ei kaikki nuoremmatkaan viihdy festareilla, eikä se paappaisuutta tarkoita.

Vierailija
9/86 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan syntynyt papaksi kun olen aina arvostanut mökkeilyn paljon korkeammalle kuin festarit :(

M38

Vierailija
10/86 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset ovat vain todella lapsellisia. 

Tiedä sitten ovatko oikeasti sellaisia, vai esittävätkö... 

Vierailija
11/86 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa lähteä typerille festareille muiden tönittäväksi?

Vierailija
12/86 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat ne. En jaksaisi hetkeäkään nelikymppistä festarivosua. Ahdistaa.

Vierailija
13/86 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan syntynyt papaksi kun olen aina arvostanut mökkeilyn paljon korkeammalle kuin festarit :(

M38

Etkä ole ainoa. Jäätävää ajatellakin ”festarikansaa”...

N44

Vierailija
14/86 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin festareilla ikävuodet 18-23. Sen jälkeen mökkeily on ollut ehdoton vaihtoehto. En viitsisi millään lähteä enää festareille.

N37

Vierailija
15/86 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa lähteä jonnekin typerille festareille sateeseen kastumaan ja juomaan 9 euron tuoppeja katsoakseen jotain cheekinpoikasten uhoamista?

Vierailija
16/86 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esittävät, koska kuuluu elää ikuista nuoruutta. Tosin samoin elävää miestä pidetään pervoa ja naurettavana.

Vierailija
17/86 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka jaksaa lähteä jonnekin typerille festareille sateeseen kastumaan ja juomaan 9 euron tuoppeja katsoakseen jotain cheekinpoikasten uhoamista?

Tai ylipainoista Kaijaa hölskymässä lavalla. :(

Vierailija
18/86 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat ne. En jaksaisi hetkeäkään nelikymppistä festarivosua. Ahdistaa.

Heh, mä jaksan hyvin mun viiskymppistä festarivosua. Seksii on myös paljon.

Vierailija
19/86 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin festareilla ikävuodet 18-23. Sen jälkeen mökkeily on ollut ehdoton vaihtoehto. En viitsisi millään lähteä enää festareille.

N37

Nykyisin nuorimmat ovat 14-16. Sitten voidaan miettiä miksi ei hirveästi inspiroi. Isovanhemmat mukaan?

Vierailija
20/86 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4kymppisillä naisilla jäänyt teinivaihe päälle ja tekonahkahousuissa keimailevat! Tulee mieleen jätesäkki 😁