Miehestäni on tullut ihan papparainen ! " Et kai sinä tuota osta, sehän on nuoremmille!" " Ai festareille, ajattelin että vuokrattaisiin m...
Olen 39v, mies 42v ja tuntuu, että miehestä on tullut tylsä vanhus parin vuoden sisään . Nyt minun vaatteenikin ovat jo liian nuorekkaat !
Kommentit (86)
Juu mieheni on 41v ja aivan pappa. Seksiä ei jaksa koskaan, aina joka paikkaa särkee. Mitään hauskaa ei jaksa/halua tehdä. Miehet vanhenee aikaisin n 40v vaikka siitä ei ääneen puhuta.
Vaikuttaa enemmän siltä, että aplla on keski-iän kriisi. Pidetään teinivaiheesta tiukasti kiinni, eikä haluta vielä seesteiseksi aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa enemmän siltä, että aplla on keski-iän kriisi. Pidetään teinivaiheesta tiukasti kiinni, eikä haluta vielä seesteiseksi aikuiseksi.
Aika surullista, jos sun mielestä festareilla käyminen on teinimeininkiä ja oikeasti aikuiset vain mökkeilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika surullista, jos sun mielestä festareilla käyminen on teinimeininkiä ja oikeasti aikuiset vain mökkeilee.
Niinhän mä en sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Juu mieheni on 41v ja aivan pappa. Seksiä ei jaksa koskaan, aina joka paikkaa särkee. Mitään hauskaa ei jaksa/halua tehdä. Miehet vanhenee aikaisin n 40v vaikka siitä ei ääneen puhuta.
Miksi pitää aina yleistää? Ja vielä yksittäisistä miehistä? Tutkimusten mukaan nelikymppiset miehet haluavat seksiä paljon enemmän kuin samanikäiset naiset. Ehkä sen takia "ei puhuta ääneen", koska olet väärässä?
Mun mies alkoi olla tuossa kunnossa jo noin 35-vuotiaana. On minua muutaman vuoden nuorempi, ei millään pysynyt mukana menossa. Ja siideripissis en ole millään muotoa, mutta elävä ja liikkuvainen ja aion näillä näkymin pysyäkin sellaisena. toisin kuin eräät, joka on ollut ex-mies jo pari vuotta nykyään.
Eri ihmiset tykkää eri asioista, ei kaikki nuoremmatkaan viihdy festareilla, eikä se paappaisuutta tarkoita.
Olen varmaan syntynyt papaksi kun olen aina arvostanut mökkeilyn paljon korkeammalle kuin festarit :(
M38
Monet naiset ovat vain todella lapsellisia.
Tiedä sitten ovatko oikeasti sellaisia, vai esittävätkö...
Kuka jaksaa lähteä typerille festareille muiden tönittäväksi?
Vierailija kirjoitti:
Ovat ne. En jaksaisi hetkeäkään nelikymppistä festarivosua. Ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan syntynyt papaksi kun olen aina arvostanut mökkeilyn paljon korkeammalle kuin festarit :(
M38
Etkä ole ainoa. Jäätävää ajatellakin ”festarikansaa”...
N44
Kävin festareilla ikävuodet 18-23. Sen jälkeen mökkeily on ollut ehdoton vaihtoehto. En viitsisi millään lähteä enää festareille.
N37
Kuka jaksaa lähteä jonnekin typerille festareille sateeseen kastumaan ja juomaan 9 euron tuoppeja katsoakseen jotain cheekinpoikasten uhoamista?
Vierailija kirjoitti:
Esittävät, koska kuuluu elää ikuista nuoruutta. Tosin samoin elävää miestä pidetään pervoa ja naurettavana.
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa lähteä jonnekin typerille festareille sateeseen kastumaan ja juomaan 9 euron tuoppeja katsoakseen jotain cheekinpoikasten uhoamista?
Tai ylipainoista Kaijaa hölskymässä lavalla. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat ne. En jaksaisi hetkeäkään nelikymppistä festarivosua. Ahdistaa.
Heh, mä jaksan hyvin mun viiskymppistä festarivosua. Seksii on myös paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kävin festareilla ikävuodet 18-23. Sen jälkeen mökkeily on ollut ehdoton vaihtoehto. En viitsisi millään lähteä enää festareille.
N37
Nykyisin nuorimmat ovat 14-16. Sitten voidaan miettiä miksi ei hirveästi inspiroi. Isovanhemmat mukaan?
4kymppisillä naisilla jäänyt teinivaihe päälle ja tekonahkahousuissa keimailevat! Tulee mieleen jätesäkki 😁
Taisit jäädä siideripissikseksi itse. Miehesi haluaa aikuisen naisen.