Pirkan Pyöräily ja pyöräilijät maantiellä!
Ei haittaa tippaakaan. Ohittaessa jätän turvallisen välin pyöräilijään ja ohitan turvallisella nopeudella kuten laki ohittamisesta määrää. Nuo sentään ajavat 134 km ja minä lihon huonokuntoisena autossa.
Ja jos jotkut ajavat rinnakkain, niin mitä sitten? Autolla pääsee ohi. Upea päivä heille!
Hyvä, Suomi!
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Autolla ajaessa minulle on kunnia-asia kantaa vastuu heikompien turvallisuudesta ja suojella heitä.
Olisipa liikenteessä enemmän sinunlaisia sankareita!
No just. Tultiin mökiltä kotiin ja kyllä mieheltä meni muutaman kerran hermot. Luulis niillä pyöräilijöilläkin olevan jotain liikennesääntöjä tai edes itsesuojeluvaistoa.
Vierailija kirjoitti:
No just. Tultiin mökiltä kotiin ja kyllä mieheltä meni muutaman kerran hermot. Luulis niillä pyöräilijöilläkin olevan jotain liikennesääntöjä tai edes itsesuojeluvaistoa.
Hermojen meneminen on liikennesääntöjen vastaista. Tuliko noudatettua nopeusrajoituksia ja pysähdyttyä suojatien eteen?
Harmittaako oma surkea kunto ja läskit?
Vierailija kirjoitti:
Sinä ja tieraivomiehesi olette täysin samanarvoisia ihmisiä kuin muutkin. Ja aivan turhaa ajelua joku mökkireissu.
Vierailija kirjoitti:
Olix ne niitä kortsupukuisia hullunkiilto silmissä survovia ns. kilpapyöräilijöitä.
Sit ne kattoo autoilijaa kuin murhamiehet.
Vierailija kirjoitti:
Olix ne niitä kortsupukuisia hullunkiilto silmissä survovia ns. kilpapyöräilijöitä.
Sit ne kattoo autoilijaa kuin murhamiehet.
Jos pitää normaaleja urheiluvaatteita jotain "kortsupukuina", niin tietää heti että siellä kirjoittelee joku 150 kg pubiruusu.
Autolla ajaessa minulle on kunnia-asia kantaa vastuu heikompien turvallisuudesta ja suojella heitä.