Mikä miehessä on sinulle turn on (ei ulkonäöllinen seikka)?
Kaikkihan me tiedetään nämä pitkät ja ruskeat silmät omaavat, mutta esim. saako kokkaava mies jalkasi veteläksi?
Mulla oli nuorempana se, kun mies teki fyysistä työtä (raksaukot oli niiiiiin suuri heikkous) mutta nykyään kun on oma lapsi, niin miehet jotka on aidosti hyviä isiä, saa sydämen lepattamaan. Miehet ketkä keskustelee vaikka kaupassa lapselleen ja selittää mikä jokin on jne, halailee ja syleilee.
Onneks mun pienellä tyttärellä on myös juuri sellainen isä, kyllä tekis mieli joskus repiä ukko makkariin kesken leikkien :)
Kommentit (126)
Se, jos mies tykkää käydä teatterissa/oopperassa/baletissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittuilu pilke silmäkulmassa.Kainostelemattomuus katsekontaktin kanssa. Kielioppi hallussa.
Haluaisiko joku tarkentaa, mikä tässä on tällä hetkellä jo yli kolmenkymmenen alapeukun arvoista?
Ehkä siinä oli ristiriidassa tuo kielioppivirhe ja sitten vaatimus kieliopin osaamisesta...
Aika perusasioita tässä ketjussa. Totta kai miehellä pitää olla käytöstapoja ja hyvä luonne. Mutta minun erikois-turn-on on se, jos mies osaa soittaa jotain instrumenttia - ja tarkoitan klassista musiikkia. Musiikkihulluus on jo oikein hyvä (samat intressit), mutta jos mies voi vielä soittaa minulle viululla Bachia, pianolla Beethovenia, tai klarinetilla Mozartia niin olen takuulla myyty.
Mulle suurin turn on miehessä on herkkyyden ja itsenäisyyden yhdistelmä. Eli semmonen herkkä oman tiensä kulkija.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät usko, että tie naisen sydämeen käy vatsan kautta. Kokkaava mies on seksikäs ja vielä parempaa, jos mies siivoaa itse jälkensä. Ja kun naisporukassa mainitsee, että oma mies laittaa ruokaa, niin siitä seuraa joukkohuokaus "voi jos meilläkin".
Jostain syystä omaa silmää miellyttää, kun miehellä on iso nenä ja pieni leuka, ei nyt kuitenkaan ihan Simpsoneiden Mr Burns -tasoa.
Mutta kun mies alkaa tehdä ruokaa, niin sitäpä ei enää arvostetakaan. Siitä tulee vain yksi lisävelvoitteita miehelle ja vaimo alkaa pitää miestä akkamaisena. Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Turn-On lista:
Hyvä luonne
Hyvä käytös
Hyvä ryhtiTodella ystävällinen
Todella kohtelias
Todella reipasEi polta
Ei juo
Ei käytä päiteitäOn oma auto
On oma talo
On YO -lakki
On hyvä työ
On koiraOsaa kokata
Osaa siivota
Osaa pyykätä
Osaa hoitaa lapsia
Osaa hoitaa autoa
Osaa remontoida
Muuten ois natsannu, mutta ei oo taloa eikä yo-lakkia. Lapsiakaan ei ole. Vähän kovat oli vaatimukset.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdoton turn on miehessä on kiltteys, huomaavaisuus sekä lempeys.
Minkälainen nainen on tätä mieltä?
Itse olen ollut tekevinäni havainnon että juuri tällaiset miehet ovat useimmiten niitä ikisinkkuja. Ja päinvastaisilla miehillä naisia riittää.
Naiset ei itse edes huomaa, miten se luonto ajaa heitä näitä jännittäviä miehiä kohti. Se on naisiin sisäänrakennettua. Vaikka kovin haluavatkin ajatella, että kiltti ja lempeä mies se olla pitää, mutta sattumalta vaan niiden kanssa harvemmin on "kemiaa". Toki jännämiehetkin nainen saattaa nähdä kilttinä ja lempeänä siitä ihastuksesta sokaistuneena.
Hyväsydämmisyys, huumorintaju, älykkyys, suvaitsevaisuus
En haluaisi kokkaavaa miestä, koska en kuitenkaan tykkäisi sen tekemistä sapuskoista=jatkuva konflikti+en syö punaista lihaa. Kesäisin saisi kyllä grillailla vapaasti, kalastaa tms.
Kiva kikuli ja söpö naama, haluaa lapsia kanssani ja on hyvää isämateriaalia esim. nimenomaan kokkaus, korjaus, remppa ja kädentaidot sujuu. Oma mieheni on tämmöinen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdoton turn on miehessä on kiltteys, huomaavaisuus sekä lempeys.
Minkälainen nainen on tätä mieltä?
Itse olen ollut tekevinäni havainnon että juuri tällaiset miehet ovat useimmiten niitä ikisinkkuja. Ja päinvastaisilla miehillä naisia riittää.
Minun tuntemani kaikki tällaiset miehet on namisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turn-On lista:
Hyvä luonne
Hyvä käytös
Todella kohtelias
Todella reipasEi polta
Ei juo
On oma talo
On YO -lakki
On hyvä työ
On koiraOsaa kokata
Osaa siivota
Osaa pyykätä
Osaa hoitaa lapsia
Osaa hoitaa autoa
Osaa remontoidaMuuten ois natsannu, mutta ei oo taloa eikä yo-lakkia. Lapsiakaan ei ole. Vähän kovat oli vaatimukset.
M35
Ei nuo ollu vaatimuksia vaan yhden henkilön turn on -lista. Et voi miellyttää kaikkia.
Älykkyys, huumorintaju, vahvat sosiaaliset taidot, empaattisuus, katsoo oikeasti silmiin kun keskustelee, nauraa ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turn-On lista:
Hyvä luonne
Hyvä käytös
Todella kohtelias
Todella reipasEi polta
Ei juo
On oma talo
On YO -lakki
On hyvä työ
On koiraOsaa kokata
Osaa siivota
Osaa pyykätä
Osaa hoitaa lapsia
Osaa hoitaa autoa
Osaa remontoidaMuuten ois natsannu, mutta ei oo taloa eikä yo-lakkia. Lapsiakaan ei ole. Vähän kovat oli vaatimukset.
M35
Ei nuo ollu vaatimuksia vaan yhden henkilön turn on -lista. Et voi miellyttää kaikkia.
Juu se on kyllä huomattu ;)
M35
On varmasti ainakin osa sanottu, mutta ainakin ääni ja katse. Katseella siis tarkoitan ihan sitä miten mies sinua katsoo, kerran juhlissa käännyin katsomaan miestäni kun nauroin jollekin ja huomasin kun hän tuijotti minua huoneen toiselta laidalta ihana hymy kasvoillaan. Melkein sulin lattian läpi.
Ja tuo ääni. Seurustelun alkuaikoina kun mies oli yökylässä, hän kertoi jotain juttua lapsuudestaan. Hänen äänensä oli ainoa ääni siinä huoneessa ja melkein meni kylmät väreet kun kuuntelin sitä. Ja välillä jos ollaan pidempään erossa niin sitä ääntä on tajuton ikävä. Ei se puhelimessa kuulosta samalta.
Eläinrakkaus, ystävällisyys, lempeys, empatia, hyvät käytöstavat.
Kun mies katsoo ihastuneesti ja on kohtelias herrasmies. Se että koen niehen keskittyvän täysin minuun, vaikka ympärillä tapahtuisi mitä.
Avoimesti tunteensa näyttävä ja esimerkiksi kädestä kiinni pitävä ja suukotteleva mies on ihana.
Tykkään saada paljon huomiota ja hellyyttä.
Luotettavuus ja turvallisuus ovat turn on, samoin varmat otteet sängyssä ja minun huomioiminen.
Laskun maksaminen ravintolassa ja pienet lahjat kuten kukat.
Olen aika high maintenance 😊
Raitis ja tupakoimaton, kirjoja lukeva, keskusteleva, lapsirakas, hellyyttä antava ja ottava, itsevarmasti murretta puhuva, raamikas mies!