Mikä miehessä on sinulle turn on (ei ulkonäöllinen seikka)?
Kaikkihan me tiedetään nämä pitkät ja ruskeat silmät omaavat, mutta esim. saako kokkaava mies jalkasi veteläksi?
Mulla oli nuorempana se, kun mies teki fyysistä työtä (raksaukot oli niiiiiin suuri heikkous) mutta nykyään kun on oma lapsi, niin miehet jotka on aidosti hyviä isiä, saa sydämen lepattamaan. Miehet ketkä keskustelee vaikka kaupassa lapselleen ja selittää mikä jokin on jne, halailee ja syleilee.
Onneks mun pienellä tyttärellä on myös juuri sellainen isä, kyllä tekis mieli joskus repiä ukko makkariin kesken leikkien :)
Kommentit (126)
Hellyys, turvallisuus ja seksuaalinen halukkuus. En tiedä, voiko näitä kolmea esiintyä samassa miehessä yhtä aikaa, mutta jos sellainen kaveri tulee joskus vastaan, niin halleluja.
Toistaiseksi ei ole näkynyt.
Laulutaito (ei mikään peruskaraoke), handyman.
Se, että mies ei ole joku lapsellinen pillujutuille sun muille mauttomuuksille naurava, eikä juorua seksielämästämme muille. Suhtautuu siis fiksusti ja aikuismaisesti seksiin eikä niin kuin joku teinipoika.
Kyrwin Idman kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punnerruksia tekevä, ah! :D
Sun pitää tulla mun kotiin katsomaan kun treenaan painoilla. Alkulämmittelyssä on punnerruksia, mutta sen jälkeen teen kunnon painoilla koko kehoa. Miehen tuoksu täyttää asunnon. Treenin jälkeen menen suihkuun ja suihkun jälkeen alan paistamaan kananrintaa alushousuissa.
Ai siis paistat sen kanan pitämällä sitä alushousuissasi? Hyi.
Toisten ilmeisesti pitää työntää broileri housuihin että saa edes vähän sinne täytettä. mitä suurempi mies sitä pienemmät munat - se on korutonta kerrontaa kikkelien..
Meinaatko? Ihan oikeasti luulet, että liikunta pienentää munan kokoa? Mulla on muna kasvanut painonnoston ansiosta, koska verta virtaa kehossa paremmin ja enemmän. Mitä liikuntaa sinä teet? Nostan pulloa suulle paskamaha?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkyys ja rento itsevarmuus, leppoisa ja huumorintajuinen luonne, muttei mikään lapsellinen pelle. Hyvät käytöstavat ja se, että kohtelee asiallisesti muita ihmisiä, myös niitä, jotka eivät häntä kiinnosta jossain hyötymismielessä.
Totta kai arvostan myös erilaisia taitoja, esim. jos on hyvä rakentamaan tai korjaamaan asioita tai soittamaan jotain instrumenttia.
Sen, että osaa huolehtia itsestään ja hoitaa arjen asiat, pitäisi olla itsestäänselvyys, ei mikään "vau mikä mies" -juttu.
P.S. Mä pidän enemmän vaaleista (siniset, harmaat, vihreät) silmistä.
No sattuipa sopivasti. Minä olen juuri sellainen. Ulkonäköäkin ihan sopivasti ja kitara pysyy kädessä. Koskas mennään kahville? :)
Rämpytä sitä kitaraasi vaan ihan rauhassa, vauva-foorumia lukea mies on suurin mahdollinen turn-off. Sori.
Lempeä mies. Oma ei ole, mutta rakastan silti. Jos joskus pariutuisin uudestaan, niin sitten tuo kriteeri olisi tärkeä.
Itsellä on moniakin ominaisuuksia mitä täälläkin on lueteltu, mutta jokin ominaisuus on ilmeisesti se joka kuitenkin karkoittaa naisten kiinnostuksen. Todennäköisesti ulkonäkö.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät usko, että tie naisen sydämeen käy vatsan kautta. Kokkaava mies on seksikäs ja vielä parempaa, jos mies siivoaa itse jälkensä. Ja kun naisporukassa mainitsee, että oma mies laittaa ruokaa, niin siitä seuraa joukkohuokaus "voi jos meilläkin".
En uskokaan. Monesti tein ruokaa, joka kelpasi naisille paremmin kuin hyvin. Silti he kiinnostuivat aina frendistäni, joka osasi nipinnapin tehdä ranskalaisia ja kalapuikkoja uunissa
Poikkeus vahvistaa säännön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkyys ja rento itsevarmuus, leppoisa ja huumorintajuinen luonne, muttei mikään lapsellinen pelle. Hyvät käytöstavat ja se, että kohtelee asiallisesti muita ihmisiä, myös niitä, jotka eivät häntä kiinnosta jossain hyötymismielessä.
Totta kai arvostan myös erilaisia taitoja, esim. jos on hyvä rakentamaan tai korjaamaan asioita tai soittamaan jotain instrumenttia.
Sen, että osaa huolehtia itsestään ja hoitaa arjen asiat, pitäisi olla itsestäänselvyys, ei mikään "vau mikä mies" -juttu.
P.S. Mä pidän enemmän vaaleista (siniset, harmaat, vihreät) silmistä.
No sattuipa sopivasti. Minä olen juuri sellainen. Ulkonäköäkin ihan sopivasti ja kitara pysyy kädessä. Koskas mennään kahville? :)
Rämpytä sitä kitaraasi vaan ihan rauhassa, vauva-foorumia lukea mies on suurin mahdollinen turn-off. Sori.
Ei paljon kiinnosta vauva-foorumilla muita haukkuvan anonyymin turn-offit :DD
Näyttäis olevan tuo viulun soittaminen. Uuuhh..
Vierailija kirjoitti:
Että mies osaa tehdä fyysistä työtä.
Hakkaa mökillä halkoja tai kaivaa kuoppaa ilman paitaa, nam!
Eikö räppääminen käy? Sehän on niinku melkein työtä.....
Leikkisyys, huumorintaju ja älykkyys. Siinä mun unelmamiehen ominaisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni ennen isäni vuoksi itsestäänselvyys, nykyään tajunnut että suurelta osaa miehiä ei onnistu; semmonen vähän "täähän nyt ei perkele mitään ydinfysiikkaa ole" -asenne. Esim. se, että jos huoneessa on vauva jolle pitää vaihtaa vaipat ja joukko kokemattomia miehiä, niin isäni läksyttäisi niitä jotka ykskantaan toteaa ettei osaa, että mitä helkkarin osaamista on pitää ihminen puhtaana? Tosi moni mies osaa vaikka vaihtaa renkaat, remontoida talon ja rakentaa sillan, mutta on ihan vauvoja heti kun pitää tehdä jotain aika yksinkertaista kuten vaikka ruokaa tai ommella reikä vaatteesta. Ihmeellinen taantuminen ja omassa lapsuudessani en ole tosiaan tottunut, kun oma isäni teki ihan kaiken talon rakentamisesta siihen ompeluun just semmosella "täähän ei perkele mitään ydinfysiikkaa ole" -asenteella :D. Vaikea selittää mut lopahtaa ihan just mielenkiinto aina kun miehestä kuoriutuu mieslapsi, en siedä sitä yhtään.
Jep, ihan sama juttu mullakin, ja oman isäni vuoksi sekin.
Iskä osaa kaikenlaista, korjaa ja rakentaa, tekee kaikenlaiset paskahommatkin (tyyliin huussin tyhjennys tai koiran lopettaminen) pää kylmänä. Moni nykymies kieltäytyy nyyhkien, ettei vauvan vaippaa vaihtamaan pysty. Isä oli myöskin lempeä ja kannustavainen isä ja jaksoi olla mun kanssani eikä ikinä sanonut EVVK. Opetti tyttärensä vaihtamaan autoonkin polttimot ym.Oma mieheni vinkuu, että lasten jutut on tylsiä eikä osaa perinteisiä ”miesten hommia”. Se tuntuu omituiselta, koska pidin sitä itsestäänselvyytenä oman isäni esimerkin vuoksi. Ehkä se, että hänet kasvatti pelkkä äiti, vaikuttaa. Joskus vain ärsyttää olla meidän talouden ”mies”.
Epäeroottisinta on se, ettei osaa "naisten" eikä edes MIESTEN töitä. Eli ei osaa mitään? Vinkuu vain ja vaimo tekee puolesta :p
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on moniakin ominaisuuksia mitä täälläkin on lueteltu, mutta jokin ominaisuus on ilmeisesti se joka kuitenkin karkoittaa naisten kiinnostuksen. Todennäköisesti ulkonäkö.
M35
Jos olet päässyt kolmansille tai neljänsille treffeille ei se voi olla pelkkä ulkonäköjuttu. Joko et ole seksuaalisesti viehättävä ja sinut lempataan, koska aletaan pelätä, että joudutaan sänkyyn kanssasi tai sitten juttusi tai asenteesi on jotenkin luontaan työntäviä. Tulee ehkä sellainen fiilis, ettei juttujasi vaan jaksa tai arvosi ovat nin toisenlaiset.
En tiedä, joten nämä ovat siis ihan kokemuksen perusteella heitettyjä arvauksia.
Kyllä kokkaava mies on kiva, kuten käsistä kätevä jne.
Mutta mikään asia ei paikkaa huonoja käytöstapoja tai surkeaa asennetta pidemmän päälle. Ainakaan vähänkin tasokkaamman ja suositun naisen kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Jos olet päässyt kolmansille tai neljänsille treffeille ei se voi olla pelkkä ulkonäköjuttu. Joko et ole seksuaalisesti viehättävä ja sinut lempataan, koska aletaan pelätä, että joudutaan sänkyyn kanssasi tai sitten juttusi tai asenteesi on jotenkin luontaan työntäviä. Tulee ehkä sellainen fiilis, ettei juttujasi vaan jaksa tai arvosi ovat nin toisenlaiset.
En tiedä, joten nämä ovat siis ihan kokemuksen perusteella heitettyjä arvauksia.
Kyllä kokkaava mies on kiva, kuten käsistä kätevä jne.
Mutta mikään asia ei paikkaa huonoja käytöstapoja tai surkeaa asennetta pidemmän päälle. Ainakaan vähänkin tasokkaamman ja suositun naisen kohdalla.
En mä ole edes käynyt ekoilla treffeillä.
M35
Ehdoton turn on miehessä on kiltteys, huomaavaisuus sekä lempeys.
Vasenkätisyys! Ja huomaavaisuus etenkin vanhuksia kohtaan ja jos puhuu todella kauniisti äidistään. Remontti- ja autokorjaustaidot ja sellainen rivakka oma-aloitteisuus, että kun joku paikka repsottaa niin ennen kuin ehtii tajuamaankaan mitään, mies on jo jostain ex tempore kehittänyt jonkun työkalun ja korjannut sen. Ihailen, koska itselläni tällaista taitoa ja älyä ei ole. Samasta syystä myös musikaalisuus kiehtoo, koska en ole itse tippaakaan musikaalinen.
Minua sen sijaan kiihottaa enemmän se, jos mies ei oikein osaa kokata ja saan itse laittaa hänelle ruokaa. Mulkeroeksäni oli todella hyvä kokki ja yhdistän miehen keittiössä lähinnä Hannibal Lecteriin.
Älykkyys, huumorintaju, hyvä muille ihmisille (etenkin lapsille), käsistään kätevä, urheileva.
Itsevarmuus. Ei kuitenkaan tarkoita samaa kuin mulkero luonne.
Jos mies osaa leipoa, vaikka vaan sämpylöitä tai mansikkakakun.