Mikä miehessä on sinulle turn on (ei ulkonäöllinen seikka)?
Kaikkihan me tiedetään nämä pitkät ja ruskeat silmät omaavat, mutta esim. saako kokkaava mies jalkasi veteläksi?
Mulla oli nuorempana se, kun mies teki fyysistä työtä (raksaukot oli niiiiiin suuri heikkous) mutta nykyään kun on oma lapsi, niin miehet jotka on aidosti hyviä isiä, saa sydämen lepattamaan. Miehet ketkä keskustelee vaikka kaupassa lapselleen ja selittää mikä jokin on jne, halailee ja syleilee.
Onneks mun pienellä tyttärellä on myös juuri sellainen isä, kyllä tekis mieli joskus repiä ukko makkariin kesken leikkien :)
Kommentit (126)
Mulle yks semmonen on jos mies ei vaikuta helpolta...siis tiedättehän kun yleensä aika moni mies on tosi helposti hyvännäköisen naisen vietävissä, niin tykkään siitä ettei mies ole täysin himojensa orja, vaan pystyy ajattelemaan muulakin kuin alapäällään. Ei siis pää käänny jokaisen naisen perään tai jos joku nainen lähestyy niin pystyy arvioimaan vähän muutakin kuin ulkoisia ominaisuuksia tai ettei ajatukset ja tekemiset pyöri naiseten saamisen ympärillä. En usko että haluaisin esim. seurustella ns. naistenmiehen kanssa, mua vaan jotenkin etoo sellainen.
Toinen juttu on jos mies ei ole nirso ruuan suhteen, ei tarvi tykätä kaikesta, mut hyvällä ruokahalulla tai edes kokeilunhalulla ruokapöydässä varustettu mies on tuhat kertaa parempi, kuin sellainen nirsoilija, joka nyrpistää naamaansa ja kieltäytyy syömästä jotain.
Ota minut syliin kirjoitti:
Hellyys, turvallisuus ja seksuaalinen halukkuus. En tiedä, voiko näitä kolmea esiintyä samassa miehessä yhtä aikaa, mutta jos sellainen kaveri tulee joskus vastaan, niin halleluja.
Toistaiseksi ei ole näkynyt.
Voi esiintyä. 😊
No mikä mun miehessä sytyttää vuosien jälkeen:
Kokkaa, korjaa, rakentaa, pitää meikän aisoissa eikä anna murehtia turhista, silti hyväksyy tunteeni ja lohduttaa - eli on aika peruskalliona. Auttaa kun pyydän, mutta ei oleta, ettenkö itse osaisi avata ovea tai kantaa jotain tai vaihtaa sulaketta. Arvostaa ihmisenä. Ei someta.
Mutta en tiiä millanen isä olisi, lapsia meille ei tule. Ainakin se hoitaisi kaupat ja ruuat ja varmasti myös pyykkejä. Touhuisi isompien lasten kanssa, mutta vauvoista en tiedä, hänellä ei ole kokemusta eikä kiinnostusta. :D
Mies ei ole mikään mallipoju, mutta itsevarma silti. Ja se tekee hänestä komean ja haluttavan. On myös ehtinyt pohtia elämässään juttuja ja on nyt järkevällä linjalla. Enemmän se sais mua panna, mutta uusi työ stressaa ja väsyttää niin, kun muutenkin pitää vapaa-aika touhuta. Enemmän se sais myös kattella leffoja mun kanssa. :D Ei ole telkkaa niin ei tule suunnittelematta katsottua.
Vierailija kirjoitti:
No mikä mun miehessä sytyttää vuosien jälkeen:
Kokkaa, korjaa, rakentaa, pitää meikän aisoissa eikä anna murehtia turhista, silti hyväksyy tunteeni ja lohduttaa - eli on aika peruskalliona. Auttaa kun pyydän, mutta ei oleta, ettenkö itse osaisi avata ovea tai kantaa jotain tai vaihtaa sulaketta. Arvostaa ihmisenä. Ei someta.
Mutta en tiiä millanen isä olisi, lapsia meille ei tule. Ainakin se hoitaisi kaupat ja ruuat ja varmasti myös pyykkejä. Touhuisi isompien lasten kanssa, mutta vauvoista en tiedä, hänellä ei ole kokemusta eikä kiinnostusta. :D
Mies ei ole mikään mallipoju, mutta itsevarma silti. Ja se tekee hänestä komean ja haluttavan. On myös ehtinyt pohtia elämässään juttuja ja on nyt järkevällä linjalla. Enemmän se sais mua panna, mutta uusi työ stressaa ja väsyttää niin, kun muutenkin pitää vapaa-aika touhuta. Enemmän se sais myös kattella leffoja mun kanssa. :D Ei ole telkkaa niin ei tule suunnittelematta katsottua.
Ainii ja kitarat ja "jumppailu". On taitava kehollaan ja haluaa kehittyä edelleen. Järjettömän seksikästä.
Huumorintaju, älykkyys ja arvot jotka ovat samankaltaiset omieni kanssa (sekä niiden mukainen elämä) ovat minulle tärkeimpiä sytyttäviä ominaisuuksia miehessä. Ulkonäköseikat jäävät nopeasti toiseksi kun nuo asiat ovat kohdallaan.
Raittius, savuttomuus (yleinen päihteettömyys) ja lapsettomuus. Urheilullisuus ja terveelliset elämäntavat. Rento itsevarmuus ja rauhallinen olemus, hyvät käytöstavat.
N42
Hyvät käytöstavat ja laaja yleissivistys.En kestä tyhmiä miehiä.
Touhuava tekevä ja sosiaalinen mies, jolla on huumorintajua ja kaikki tämä on tasapainoisessa suhteessa muun elämän kanssa. Eli ei niin, ettei ukosta nokan päätä näy kotosalla, kun niin touhuaa ja tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vittuilu pilke silmäkulmassa.Kainostelemattomuus katsekontaktin kanssa. Kielioppi hallussa.
Haluaisiko joku tarkentaa, mikä tässä on tällä hetkellä jo yli kolmenkymmenen alapeukun arvoista?
Vierailija kirjoitti:
Ehdoton turn on miehessä on kiltteys, huomaavaisuus sekä lempeys.
Minkälainen nainen on tätä mieltä?
Itse olen ollut tekevinäni havainnon että juuri tällaiset miehet ovat useimmiten niitä ikisinkkuja. Ja päinvastaisilla miehillä naisia riittää.
Turn-On lista:
Hyvä luonne
Hyvä käytös
Hyvä ryhti
Todella ystävällinen
Todella kohtelias
Todella reipas
Ei polta
Ei juo
Ei käytä päiteitä
On oma auto
On oma talo
On YO -lakki
On hyvä työ
On koira
Osaa kokata
Osaa siivota
Osaa pyykätä
Osaa hoitaa lapsia
Osaa hoitaa autoa
Osaa remontoida
Monet ominaisuudet ovat turn on.... luotettavuus, älykkyys, itsevarmuus, toisten ihmisten huomioiminen ja arvostaminen, itsestään ja asioistaan huolehtiminen, ei päihdeongelmaa, ei mielenterveysongelmaa....
Oven avaaminen, se, että päästää naisen menemään aina ensimmäisenä, maksainen ravintolassa.... ym vanhanaikaiset käytöstavat.
Nörtteys: helvetin hyvät it-taidot. Erityisplussa, jos tykkää scifistä...
Ei voi mitään, mutta vaikka olisi minkälainen kultainen luonne, hauskat jutut, handyman, kohtelias, hommat haltuun ottava ja syvälliseen keskusteluun kykeneväinen mies - mutta ulkoisesti epähaluttavan näköinen (liikalihava, hampaita puuttuu, epähygieninen), niin mikään ei auta. Eipä kiinnosta.
Mulle tärkeintä miehessä on miehekkyys. Että mies on mies. Mies joka antaa minulle turvaa, suojaa. Ja ennen kaikkea seksuaalinen!!! Haluan miehen joka haluaa, jota voin kiihdyttää ja viihdyttää rajattomasti! Tunnen suurta mielihyvää kun mies on ihan heikkona seksuaalisesti minuun (ja todellakin osaan miellyttää ja haluta myös itse). No, mies palvoo mua, tänäänkin rakastettu jo kaksi kertaa;)
Miehen tulee olla sydämellinen, tasapainoinen, fiksu, perhekeskeinen, kunnollinen, rakastava, seksuaalinen.
Osaa tehdä hyvää ruokaa! Huolehtii hygieniasta. Ottaa minut huomioon, saan haleja ja suukkoja sekä seksiä.
Mies joka pärjää myös yksin, eli hoitaa työnsä ja asiansa, harrastaa ja nauttii elämästä vaikkei olisikaan parisuhteessa. On toiset huomioon ottava ja empaattinen ja osaa laittaa omat tarpeensa joskus sivuunkin, ja arvostaa ihmisiä riippumatta heidän asemastaan yhteiskunnassa. Osaa korjata ja rakentaa juttuja ja kestää valittamatta pieniä epämukavuuksia (esim. matkustaessa tai mökkeillessä).
- Kiinnostunut miehisistä asioista
- Itsevarmuus
- Ei vatsalihaksia
- Hyvät arvot
Rehellisyys
On oma itsensä