Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erittäin hyvä juttu IS Aki Ruotsalasta

Kommentit (202)

Vierailija
1/202 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ihme ettei Ruotsala ole suostunut vastaamaan tarkentaviin kysymyksiin. Kun sitten ei voisi enää kierrellä ja kaarrella.

Vierailija
2/202 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kiinnitti huomiota kohta, jossa kolumnisti kyseli kuinka monessa työpaikassa edes on tehtäviä joista voi saada potkut mielipiteiden vuoksi. Jokaisessa on tyypillisesti yksi sellainen tehtävä, toimitusjohtaja.

Kyse ei ole pelkästään henkilön arvomaailmasta vaan se heijastuu johtajan kautta yrityksen arvomaailmaan ja saattaa loukata paitsi asiakkaita, myös henkilökuntaa.

Noissa tehtävissä kärkkäät mielipiteet kannattaa jättää kotisaunan lauteilla tarkoin valitun yleisön korville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/202 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Asia on minusta väärin koska samaan aikaan on paljon muita ihmisiä jotka johtavat eri tapahtumia ja voivat vapaasti olla asioista ihan mitämieltä tahansa.

Siis nostetaan yksi ihminen joka ei edes ole mikään kiihkoilija näin esille.

Vierailija
4/202 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjen ääni. Näissä someloukkaantumisista alkavissa ajojahdeissa on paljon huolestuttavia piirteitä ja ne ovat länsimaisen oikeusperinteen vaataisia. Paluu kansantribunaalien, häpeäpaalujen ja inkvisition aikaan, pikaoikeudenkäyntejä, jossa ei sallita puolustautumista.

Loukkaantujien ja kohkaajien kannattaa pitää mielessä, että massojen mielipide on melko helppo kaapata ja kääntää lähes ketä tahansa vastaan. Myös niitä vastaan, jotka Ruotsalan potkut nyt masinoivat.

Vierailija
5/202 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisvihamieliset johtohahmot saavat aina jatkaa?

Vierailija
6/202 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle henkilön tausta kristillisissä olisi ollut jo riittävä syy olla palkkaamatta. Se kertoo ihmisen ajatus- ja arvomaailmasta paljon enemmän kuin nuo homokommentit.

Vierailija
7/202 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo homojen eheytyminen. Ei ole yhtä totuutta siinä mielestäni. Jos joku homoseksuaali ITSE kokee eheytyneensä niin onko sekin rikos? Jos taas joku kokee, ettei pysty eikä halua niin sekin on oikeus.

Mutta kukaan ei ole oikeutettu ajatuspoliisiina määräämään ihmisten mielipiteitä asiasta.

Oma mielipide on oma, mielipiteen vuoksi vainoaminen toinen asia.

Vierailija
8/202 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku selittää MIKSI aina pitää laittaa homot tikunnokkaan? Ruotsalallakaan ei olisi ollut mitään pakkoa ruveta avautumaan homojen olemattomuudesta. Hän olisi voinut sanoa että usko on hänelle henkilökohtainen asia jota hän ei halua tuoda esiin. Mun mielestä uskovien homorummutus on ihan puhtaasti koulukiusaamista.

Vierailija
9/202 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku selittää MIKSI aina pitää laittaa homot tikunnokkaan? Ruotsalallakaan ei olisi ollut mitään pakkoa ruveta avautumaan homojen olemattomuudesta. Hän olisi voinut sanoa että usko on hänelle henkilökohtainen asia jota hän ei halua tuoda esiin. Mun mielestä uskovien homorummutus on ihan puhtaasti koulukiusaamista.

Ruotsalalla on tausta KD aktiivina, sehän tässä tunkee esiin. Hänellä ei vaan ymmärrys riittänyt siihen että uudessa tehtävässä ei voi esiintyä samoin kuin KD edustajana.

Vierailija
10/202 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lynkkaaminen, somekiihkoilu ja mielensäpahoittaminen ovat toki oma lukunsa, mutta muuten olen kyllä vähän eri mieltä kirjoittajan kanssa. Jos Ruotsala ei ollut mitenkään osallisena Äla alistu kampanjaan miten ihmeessä tuota ei ole oikaistu?

Kuinka monella on työpaikallaan mahdollisesti sellaisia mielipiteitä, että ne ääneen sanoessaan saisi potkut?

Varmasti aika monelle, mutta siksi ne mielipiteet pidetäänkin omana tietona. Itse olen nykyään todella varovainen somenkin suhteen.

Vierailija
11/202 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alman ja vesalan kaikki keikat voisi perua ja samoin sille yhdelle runk*arille mikä ilmoitti ettei soita ikinä porijazeissa, elinikäinen porttikielto.

Kylläpä sinä nyt mielesi pahoitit...

Vierailija
12/202 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, mutta rupee entisenä koulukiusattuna vtuttamaan toi "koulukiusaaminen", joka on nyt niin muodikas termi. Koulukiusaaminen on sitä, kun joka päivä pelottaa mennä kouluun, ei pysty syömään aamupalaa jännitykseltään, eikä pahimmillaan pysty edes jatkokoulutukseen traumoiltaan. Se, että joku puhuu lehdessä pskaa ei ole mitään koulukiusaamista.

Vierailija
13/202 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle henkilön tausta kristillisissä olisi ollut jo riittävä syy olla palkkaamatta. Se kertoo ihmisen ajatus- ja arvomaailmasta paljon enemmän kuin nuo homokommentit.

Tämä on sitä syrjintää, ei Ruotsalan kommentit.

Vierailija
14/202 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten valtion huippuvirkojen jakaminen puoluekirjan perusteella ei ole syrjintää?

Vierailija
15/202 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltiksen pikku oman maineen valkopesuoperaatio. Seuraavassa kohussa iltis osoittaa ettei ole ottanut opikseen tai muuttanut omia tapojaan mitenkään vaan raivolla rintamassa kohteen kimppuun faktoista välittämåttä. 

Vierailija
16/202 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten valtion huippuvirkojen jakaminen puoluekirjan perusteella ei ole syrjintää?

Jos työpaikkoja on tarjolla vain yksi niin yhden ihmisen valitseminen siihen paikkaan ei ole muiden hakijoiden syrjimistä.

Vierailija
17/202 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OT, mutta rupee entisenä koulukiusattuna vtuttamaan toi "koulukiusaaminen", joka on nyt niin muodikas termi. Koulukiusaaminen on sitä, kun joka päivä pelottaa mennä kouluun, ei pysty syömään aamupalaa jännitykseltään, eikä pahimmillaan pysty edes jatkokoulutukseen traumoiltaan. Se, että joku puhuu lehdessä pskaa ei ole mitään koulukiusaamista.

Jos menee työ ja omaisuus ja pahimmillaan koko ura vain siksi että toimittajat kirjoittavat lehtiinsä äärimmilleen kärjistettyä soopaa niin aikamoista kiusaamista sekin on.

Vierailija
18/202 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsala on niin syvällä ilmeisesti lapsesta asti aivopestyn lahkouskovaisen (?) "homo ei ole edes ihminen" -kuplassa, että tämä oli se mitä saatiin kun hän varoi sanojaan. En usko että tavalliset ihmiset edes tajuaa minkälaiseksi homot on aivopesty fundamentalistipiireissä, se mentaliteetti on siellä yhtä itsestään selvä kuin vesi kalalle. Ihan riippumatta tästä kohusta en usko että Ruotsala on oikea ihminen tuohon työhön. Hänet palkanneiden olisi pitänyt ymmärtää paremmin.

Vierailija
19/202 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsala on niin syvällä ilmeisesti lapsesta asti aivopestyn lahkouskovaisen (?) "homo ei ole edes ihminen" -kuplassa, että tämä oli se mitä saatiin kun hän varoi sanojaan. En usko että tavalliset ihmiset edes tajuaa minkälaiseksi homot on aivopesty fundamentalistipiireissä, se mentaliteetti on siellä yhtä itsestään selvä kuin vesi kalalle. Ihan riippumatta tästä kohusta en usko että Ruotsala on oikea ihminen tuohon työhön. Hänet palkanneiden olisi pitänyt ymmärtää paremmin.

Korjaus vielä huonoon muotoiluun. Tarkoitin sitä kuinka homot on demonisoitu, ja lahkon jäsenet aivopesty.

Vierailija
20/202 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä kirjoitus.

Henkilö on itse kertonut ja vahvistanut nämä typeryytensä julkisuuteen.

Toimitusjohtajalla ei ole samaa irtisanomissuojaa kuin rivityöntekijällä.

Hyvä että Suomessa loppuu tämä johtajien hyysääminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän