Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kaverisynttärit,ja äiti pyysi lapselleen 20e maksavaa lahjaa...

Vierailija
26.04.2006 |

eikös oo pikkasen yliampuva pyyntö?! ollaan tosin hyviä kavereita,mutta ton hintasia lahjoja oon yleensä ostellu vain sukulaislapsille. kaverisynttäreillä hinnat on pyöriny viiden ja kymmenen euron välillä.

en kehtaa olla ostamatta...mut hiukan harmittaa.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täällä lahjat kaverisynttäreillä ovat vähintään sen 20 euroa. Toisaalta omani saa myös vähintään sen hintaisia lahjoja. 5 euron lahja olisi täällä tylyä. Mitä 5 eurolla suomessa saa? Ja minkä tyyppisiä lahjoja siellä tyttöjen kaverisynttäreille esim. viedään. Täällä esim barbie tai bratz nuket ovat noin 6-vuotiaiden suosikkeja ja itse juuri ostin 6-uotis synttäreille bratzin jonka hinta oli 24¿.

Vierailija
22/41 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi ei tietenkään ymmärrä mitä lahja voi maksaa,mutta äidin järjen pitäis sanoo mikä on sopivanhintasta pyytää.

et osta,viet vallan muuta etkä kommentoi asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 euroa kuulostaa paljolta, muttei kai näin monen talous voi siihen kaatua. Eihän? Mietin vaan, kun käydään kaupassa, niin 100-130 Euroa menee viikonlopun ruokiin ja kärryyn heitellään, mitä sattuu. Siellä yksi 20 Euroa menee muiden seassa.

Eikä olla rikkaita vaan keskituloisia.

Vierailija
24/41 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin,koska kauppaan hurahtaa pelkkään ruokaan satanen tosta vaan,ei meillä ainakaan ole " varaa" ostella 20euroo maksavia kaverisynttärilahjoja todella monta kertaa vuodessa. toi varaa sitaateissa sen takia,että kyse on ehkä enemmänkin periaatteesta kun varallisuudesta. lapsille tuon hintasia lahjoja kuuluu ostella kyseisen henkilön vanhempien,ei kavereiden.

Vierailija
25/41 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei saa mitään hyvää ja kestävää lelua / tavaraa alle sen! Tai etenkään mitään suosittua / mieluisaa lahjaa.

Mieluummin jättäisi sitten ihmiset kokonaan sen lahjan tuomatta jos se on joku 1-5 ¿ roska, joka joko 1. Hajoaa heti tai 2. jää käyttämättä / on tarpeeton.

Eri asian on ostaa jotain edullista ja TARPEELLISTA jos tietää, että tyyliin eka luokkalainen / eskarilainen ilahtuisi pussukasta josta löytyy kynää, tarraa, pinniä + huulikiiltoa jne..

Vierailija
26/41 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

erilaisia kyniä, ikkunavärit. legoja, pinnejä, albumin. En voisi kuvitellakaan että joku kaveri toisi tuon kalliimpia lahjoja, ja meidän ostamat lahjat ovat tuota samaa luokkaa. Lapset ovat tykänneet. Ei lapset mieti " paljonkohan tämä maksoi" ? Tai ainakaan yleensä eivät mieti. TUntuu että se on enemmän aikuisten " ongelma" .

Todellakin on rahasta kiinni, kun on monta lasta ja kaverisynttäreitä melkein joka kuukausi.

Vierailija
27/41 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-5 synttärit vuodessa eli jos jokaiseen lahjaan pistäisin 20e niin huh huh... Sitäpaitsi 5e saa tosi kivoja lahjoja. esim. joulun alla ostin muutaman posliinisen 8-osaisen nukenastiaston hintaan 5,50e kpl ja niitä sitten annan 5v kavereille synttärilahjoiksi.

Vierailija
28/41 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni saa ainakin näitä: palapeli, värityskirja, pehmolelu, peli, vaatetta, pikkuauto, pinnit+pampulat, leegot, turtlesit, barbi, ruokailuvälineet, taulu, videofilmi, kirja jne,jne....

Vierailija
29/41 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sakkia ja nyt itketää jostain vaivaisesta 20¿ lahjasta... hoh-hoijaa kuunelkaa itseänne!!!

Vierailija
30/41 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on eri asia ostaa OMALLE lapselle, kun viedä lahjaksi esim. kerhokaverille.

Vierailija
31/41 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan ala taloutta kallistamaan 20¿ lahjat...

Vierailija
32/41 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä varaa olisi, mutta joku järki kuitenkin. En mä sentään rahaakaan laita tulen mukana menemään, vaikka varaa oliskin.

Jonkun kerhokaverin lahjaksi on ihan hyvä 3-5e lahja (sillä saa hyvin esim aleista hyvääkin).

Eri asia on sukulaislapset tai lähimmät ystävät, heille voi ostaa kalliimmankin.

Vierailija
33/41 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa POHTIMAAN 20¿ hintaisen lahjan SUURTA arvoa. Haen mielestäni mukavan lahjan kaupasta ja se siitä!

Kyllä te jaksatte vauhkoontua joka asiasta... =)

Vierailija
34/41 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavia lahjoja saa myös alle kahdenkympin,mutta jos on pyydetty nimenomaan lahjaa joka maksaa sen 20 euroo,on vaikee ostaa muuta mukavaa...mikäli ei halua tuottaa pettymystä lapselle.

Vierailija
35/41 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi ainakin helpotus kun olisi tiedossa toive jonka voisi toteuttaa. Jäisi miettiminen mikä olisi kiva...

Vierailija
36/41 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika usein. Yleensä on viety 8-10 ¿ maksava lahja. Meidänkin lapset saaneet aika arvokkaita, niin itsekään ei kehta viedä mitään 4-5 ¿ lahjaa...

harmi vaan että kivat lelut maksaa ihan LIIKAA, kuten esim. nyt muodissa oleva B-Daman,härveli maksaa 17,9 ¿....

Vierailija
37/41 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lahja ostettiin 10-30 markalla.

Vierailija
38/41 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ap,joten vaikea vastata miksei voi ostaa kyseistä lahjaa jos on toivetta kysynyt,mutta vastaan omasta puolestani että meillä on tapana äitien kanssa kysellä mistä lahjoista lapset tykkää,mutta ainakin ite oon sanonut kaikille sellasen toiveen mitä saa moneen eri hintaan. eli poika täytti juuri 6v ja annoin lahjatoiveeksi koottavat pikkuleegot, saa vaikka millasia roboteita ja työkoneita alkaen 3euroo. voi ostaa mitä vaan ja hintasgaalan valita itse. yleensä 5-10 euroo.

itsellenikin toisten lasten toiveet on olleet samaa hintaluokkaa.

Vierailija
39/41 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi toi selvästi " käytetyn" kirjakerhokirjan, toinen pari pääsiäismunaa ja kolmas yli 20 euron muotihökötyksen.

Itse olen ostellut kaverisynttäreille sellaisia kymmenen euron korvilla olevia lahjoja.

Vierailija
40/41 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkyttyneitä kun lapseni tuo teidän lapselle 20-50¿ lahjan? En ole todellakaan ajatellut että lahja aiheuttaa moista päänvaivaa...

Ja en todellakaan osta lahjaa vastalahjan toivossa! Voinn itse ostaa lapselleni tarpeelliseksi kokemani lelut.