Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista naista ei haluta suhteeseen/kelpaa vain seksisuhteeseen?

Vierailija
07.06.2018 |

Kyselee juuri tuollainen nainen. Tinderistä tavannut useita miehiä ja yksikään ei ole johtanut suhteeseen. Mistä voisi johtua että miehet kyllä kehuvat ja haluavat kanssani seksiä, mutta suhteeseen kukaan ei mua halua :/ Alkaa usko loppumaan. Haluaisin seurustella mutta kukaan ei kiinnostu minusta.

Kommentit (2666)

Vierailija
1061/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärmeiltä pitäisi irrottaa päät. Ne luikertelevat muuten sun elämääsi. Päätönkin ruumis liikkuu hetken aikaa. Ilman päätä.

Tai se sihisevä kieli. Sellainen kaksihaarainen. Suhiseva lihanpalanen.

Vierailija
1062/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole muuten koskaan ajatellutkaan, että veljeni, jota koko kouluaika kiusattiin ja on edelleenkin vielä ilman parisuhdetta, kuuluukin alfaparhaimmistoon. Kaikkea sitä palstalla oppii. 

Jos se saa nykyisin helposti naisia, se on alfa. Muuten ei. Hyvin yksinkertaista.

Täh? Eikös tässä nyt juuri sanottu, että kaikki tuon näköiset ovat alfoja? Nyt sitten se yhtäkkiä perutaankin. Onhan se helppo siinä koko ajan vaihtaa sitä määritelmää? Jos tuossa kollaasissa olisi veljeni naama, niin te olisitte tässä sanoneet häntä alfaksi. Mutta nyt kun minä tässä sanon, ettei hänellä ole naisia, niin hän ei olekaan alfa. On se näppärää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä vielä hei, selasin tuossa tinderiä ja tässä nyt ei julkkismiehiä joille annan tykkäyksen ja tuollaisia matcheja saan (toivottavasti tätä ei nyt heti poisteta). Mielipiteitä näistä? Ap

https://aijaa.com/VeocOB

Jaahas..oletko kuiteskin provo? Noihan on ikäluokkansa alfoja. Sinähän suorastaan tyrkytät todeksi tasoteorian. Jos tuota luokkaa on tykkäyksesi, niin ei ihme että sanotaan ettei tavismiehille ole mahdollisuuksia tinderissä.

Näin se menee. Nuo miehet ovat taviksia naisille. Miehet tietävät että ovat top 10% vähintään. Ei ole tuulesta temmattu että 80% miehistä on ulkonäöllisesti näkymättömiä naisille.

Kyllä, minun mielestäni nuo ovat taviksia. Tosi nuoria minun makuuni, mutta siltikin täysin mitäänsanomattomia lökäpöksyhuppareita. En todellakaan katso tuollaisten päälle, jos esimerkiksi baarissa tulee vastaan, koska noita on 13 tusinassa. Itse opiskelen yliopistolla itseäni 15 vuotta nuorempien kanssa ja siellä kaikki ovat tuon näköisiä. Mitä ihmeellistä siinä on, jos naisten mielestä nuo ovat taviksia, kun noita on todella paljon? Joko nämä oikeasti ovat niitä taviksia tai sitten niitä top-alfoja on paljon enemmän kuin näissä keskusteluissa väitetään. 

Linkkaapa sitten komea mies. Enpä olisi uskonut että uliattajat ovat oikeassa. Onneksi itse liitossa. Ei olisi mitään saumaa jos komeakasvoiset treenatut miehet ovat nykyään taviksia.

Esim Makwan Amirkhani, Adam Thomas, Michael Parr, Ensitreffit alttarilla -Esa, Dar Salim. Sen verran otan takaisin, että noista linkatuista kuvista oikea yläkulma oli ihan jees, mutta nuo muut olivat tuollaisia särmättömiä amiskloppeja. 

:DD Perusnainen. Tummat ja komeat nappisilmät on se lähtökohta sinullakin. Ja epäsuomalaiset piirteet.

Kukaan ei kommentoinut mun komeiden miesten listaa, vaikka oikein erikseen pyysin sitä. 😁 Listalla olivat kotimaisista julkkiksista Samuli Vauramo ja Eero Aho ja kansainvälisistä nuori Tim Roth, etenkin Reservoir Dogsissa, nuori Al Pacino, Will Smith, Gaspard Ulliel ja Tom Hardy.

Huono lista kun ei tue pikkarin teesejä. 

Olen samaa mieltä nuoresta Tim Rothista, panisin. Ihana pilke silmässä. Samuli Vauramo jättää kyllä ihan kylmäksi.

N40

Vierailija
1064/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tasoa teidän mielestä (etenkin miehet) nämä naiset ovat:

https://aijaa.com/WHDu8X

Seiskan annan, mutta oikea runko voi nostaa pisteitä vaikka mihin.

Vierailija
1065/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minkä näköisiä te palstamiehet sitten olette, jos nuo linkatut miehet ovat jotain yber-alfoja? 

Vähän pyöreät kasvot, ei noin vahvaa ja selkeää leukalinjaa sekä poskipäitä, iso nenä, hieman kaarevat kulmakarvat, normaali painoinen, mutta en harrasta salilla käyntiä.

Vierailija
1066/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärmeet eivät pistä toisiaan.

Vierailija
1067/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä tasoista puhuttaessa pitäisi minusta kuitenkin muistaa, että tasot on keskiarvoja. Jonkun kutonen voi olla toisen kasi tai joskus harvoin jopa ysi. Kaikki varmaan tuntee sen yhden parin, jossa toisella osapuolella on käynyt niin satumaisen hyvä mäihä, että on ilmeisestä ettei se tule toistumaan jos suhde joskus menee puihin.

Toinen juttu on, että ne tason määrittävät asiat on yleistyksiä. Totta, naisilla suurin tasoon vaikuttava tekijä on ulkonäkö, koska se on useimmille miehille tärkeimpiä seikkoja. Yksilötasolla se ei kuitenkaan ole jokaiselle miehelle tärkein asia. Alfamiehille on kuitenkin tarjolla riittävästi kaikin puolin hyviä naisia, eikä heidän tarvitse tehdä kompromissia kumppanin ulkonäössä edes silloin kun tärkein kriteeri on joku muu. He saavat naisia joilla on hyvä luonne JA kaunis naama JA fiksu pää jne.

Ruman naisen mahdollisuus komeaan mieheen olisikin minun nähdäkseni lähinnä siinä, että pitää löytää komea mies jonka ensisijainen parinvalintakriteeri ei ole ulkonäkö ja joka ei ole alfa. Toisin sanoen hyvän ulkonäön vastapainoksi miehessä on jokin vika joka laskee hänen tasoaan merkittävästi ja rajaa pois ne parempitasoiset naiset. Toinen vaihtoehto on löytää mies, jolla on niin erikoiset toiveet, että ne karsivat itsessään suurimman osan kumppaneista pois ja vastata tähän tarpeeseen. Lähinnä tulisi itselle mieleen jokin harvinainen fetissi.

Tartun nyt tuohon koska se ei oikein vastaa tutkimustuloksia. Yleensä noissa on paljon enemmän hajontaa kuin tässä ketjussa jotkut haluavat antaa ymmärtää. Voi olla että joku mies saa suurelta osalta naisia vaikka 9-10 mutta lisäksi löytyy koko joukko arvioita asteikon keskivaiheilta tai alapäästä. Jonkun 10 voi tosiaan olla jonkun kakkonen eikä se ole edes mitenkään erityisen harvinaista.

Vierailija
1068/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nättejä naisia mun mielestä.

M35

Vierailija
1069/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi, että 7-8. Musta noi on kaikki nättejä naisia. Itse kallistun vähintään kasiin.

N28

Sanoisin, että vähintään kaseja ja voisin lähteä treffeille heistä kenen kanssa tahansa.

M38

Vierailija
1070/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole muuten koskaan ajatellutkaan, että veljeni, jota koko kouluaika kiusattiin ja on edelleenkin vielä ilman parisuhdetta, kuuluukin alfaparhaimmistoon. Kaikkea sitä palstalla oppii. 

Jos se saa nykyisin helposti naisia, se on alfa. Muuten ei. Hyvin yksinkertaista.

Täh? Eikös tässä nyt juuri sanottu, että kaikki tuon näköiset ovat alfoja? Nyt sitten se yhtäkkiä perutaankin. Onhan se helppo siinä koko ajan vaihtaa sitä määritelmää? Jos tuossa kollaasissa olisi veljeni naama, niin te olisitte tässä sanoneet häntä alfaksi. Mutta nyt kun minä tässä sanon, ettei hänellä ole naisia, niin hän ei olekaan alfa. On se näppärää. 

Tuosta nyt on vain sinun sanasi. Sisarena näet veljesi positiivisemmassa valossa ja muutenkin voit sanoa mitä vain. On se näppärää..pistä kuva ja ei varmasti raadin mukaan ole yhtä komea kuin nuo.

Vierailija
1071/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seiska noin näteille naisille? Kuka nyt elää harhoissa?

N40

Vierailija
1072/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mun mielestä nuo on kaikki kyllä keskivertoa komeampia. Eipä ihme ettei tule itselle mätsejä kun pitäisi tuollaisten kanssa kisata.

M35"

Minkä ikäistä naista itse etsit? 28-vuotiaana naisena en antaisi tykkäystä yhdellekään noista. Syyt: tyyli ja ikä, jopa piirteet. En odota, että 35-vuotias näyttää lapselta. Mutta tuli sellainen olo, että olet itse kiinnostunut jostain 22-vuotiaista, koska hehän noista pojista ovat kiinnostuneita.

28-40v on ollut itsellä tinderissä haarukka, että ei luulis siitä olevan kiinni.

M35

Onko kuitenkin tullut matcheja? Haluaisin heittää jotain analyysia naisnäkökulmasta, mutta ei oikein näillä spekseillä irtoa. Ikähaarukka on kuitenkin ok.

2kpl jotka molemmat olivat mykkiä. Empä enää kauheasti ihmettele kun Ap esim on 28v ja etsinnässä on noiden kuvien näköistä seuraa.

M35

No mäkin olen 28, eikä yksikään noista herättäisi mielenkiintoa. Laita kuvasi vaikka sinne Aijaa.comiin, niin voin kertoa, kiinnostuisinko ulkonäön perusteella. Tai jos et sitä halua tehdä, niin kuvaile ulkonäköäsi sanallisesti.

No voit varmasti arvata laitanko :D En mä osaa kuvailla ulkonäköä sanallisesti niin että siitä saisi käsitystä.

M35

Aina voi yrittää. :D Osaatko verrata johonkin julkkismieheen? Jotenkin tuntuu, että miehet myös aliarvioivat omaa ulkonäköään. Apn mielipide ei ihan oikeasti edusta kaikkia naisia.

Exä väitti joskus kovasti saman näköiseksi kuin Tomi Björck. Sehän kyllä onkin monien mielestä semmonen taikinanaama, että empä ihmettele :D

M35

Vierailija
1073/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet ajattelisivat kuin naiset:

https://i.pinimg.com/originals/cc/bc/32/ccbc32613f73429888f15ed7c70aecdf.jpg

Mies A: "tämä on minusta hot"

Mies B: "ei kyllä miellytä minua yhtään, voi yök"

https://i.pinimg.com/236x/79/4c/30/794c30ae9e80e9d1b715b5ef28b17ae5.jpg

Mies B: "tämä on minun makuuni"

Mies A: "jaa, minä en taas tykkää tästä, ihan tavis"

Mies B: "meillähän on aivan erilainen naismaku!"

Mies A: "niinpä! Tämä todistaa ettei ole mitään objektiivista kauneutta!"

Vierailija
1074/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, eli yhteenveto. Ap ei kelpaa suhteeseen viittä vaille mallimiesten kanssa, mutta mitä luultavammin kelpaisi oikeasti tavisten kanssa, mutta sitähän ei tule tapahtumaan, sillä siitä prinsessaharha pitää huolta.

Vierailija
1075/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://aijaa.com/WHDu8X .

Mielestäni kaikki ovat keskivertoa kauniimpia, mutta vaikea mennä sen tarkempaa sanomaan pelkän kasvokuvan perusteella. Omaan makuuni kaunein neljästä on vasen alakulma.

Vierailija
1076/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja helevetti näitä ’yhyy oon beta-äijä, en saa naisia ikuna nyyh’

Itse olen joku seiskan ulkonäön omaava, aina ollut lievästi ylipainoinen, tupakoinut teinistä lähtien, eikä rahaakaan ole koskaan liiaksi ollut.

Naisia on ollut siitä huolimatta aina. Ei tarvi mitään supervoimia, riittää kun osaa avata suunsa ja olla huomaavainen. Huumorikaan ei haitaksi ole ollut. Se on oikeasti ihan helvetin yksinkertaista.

Vierailija
1077/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarpin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seiska noin näteille naisille? Kuka nyt elää harhoissa?

N40

Anna miesten arvostella naisia. Ei tästä muuten mitään tule. Toikin Harvey Keitel juttu... hänhän on oikea alfojen alfa! Ei ihme että pikkarit kostuu. Ei naiset osaa arvostella mitään.

Vierailija
1078/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Jos miehet ajattelisivat kuin naiset:
https://i.pinimg.com/originals/cc/bc/32/ccbc32613f73429888f15ed7c70aecdf.jpg

Mies A: "tämä on minusta hot"

Mies B: "ei kyllä miellytä minua yhtään, voi yök"
https://i.pinimg.com/236x/79/4c/30/794c30ae9e80e9d1b715b5ef28b17ae5.jpg

Mies B: "tämä on minun makuuni"

Mies A: "jaa, minä en taas tykkää tästä, ihan tavis"

Mies B: "meillähän on aivan erilainen naismaku!"

Mies A: "niinpä! Tämä todistaa ettei ole mitään objektiivista kauneutta!"

Piti katsoa kahteen kertaan, että oliko sama nainen molemmissa, että oli vähän huonot kyllä esimerkit.

M35

Vierailija
1079/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytyy apn kuva?

Vierailija
1080/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritäedes kirjoitti:

Ja helevetti näitä ’yhyy oon beta-äijä, en saa naisia ikuna nyyh’

Itse olen joku seiskan ulkonäön omaava, aina ollut lievästi ylipainoinen, tupakoinut teinistä lähtien, eikä rahaakaan ole koskaan liiaksi ollut.

Naisia on ollut siitä huolimatta aina. Ei tarvi mitään supervoimia, riittää kun osaa avata suunsa ja olla huomaavainen. Huumorikaan ei haitaksi ole ollut. Se on oikeasti ihan helvetin yksinkertaista.

Vedä tumppuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän