Millaista naista ei haluta suhteeseen/kelpaa vain seksisuhteeseen?
Kyselee juuri tuollainen nainen. Tinderistä tavannut useita miehiä ja yksikään ei ole johtanut suhteeseen. Mistä voisi johtua että miehet kyllä kehuvat ja haluavat kanssani seksiä, mutta suhteeseen kukaan ei mua halua :/ Alkaa usko loppumaan. Haluaisin seurustella mutta kukaan ei kiinnostu minusta.
Kommentit (2666)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tasoa teidän mielestä (etenkin miehet) nämä naiset ovat:
https://aijaa.com/WHDu8X
7+/10
Aika keskitasoa kaikki. Alaoikealla oleva melkoisessa sotamaalauksessa, myös muilla paksusti huulipunaa jne. Kiinnostasi nähdä kuvat meikkaamattomina.
Yritäedes kirjoitti:
Ja helevetti näitä ’yhyy oon beta-äijä, en saa naisia ikuna nyyh’
Itse olen joku seiskan ulkonäön omaava, aina ollut lievästi ylipainoinen, tupakoinut teinistä lähtien, eikä rahaakaan ole koskaan liiaksi ollut.
Naisia on ollut siitä huolimatta aina. Ei tarvi mitään supervoimia, riittää kun osaa avata suunsa ja olla huomaavainen. Huumorikaan ei haitaksi ole ollut. Se on oikeasti ihan helvetin yksinkertaista.
Vaikeahan se on samaistua jos itselle se on helppoa.
M35
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Jos miehet ajattelisivat kuin naiset:
https://i.pinimg.com/originals/cc/bc/32/ccbc32613f73429888f15ed7c70aecdf.jpg
Mies A: "tämä on minusta hot"
Mies B: "ei kyllä miellytä minua yhtään, voi yök"
https://i.pinimg.com/236x/79/4c/30/794c30ae9e80e9d1b715b5ef28b17ae5.jpg
Mies B: "tämä on minun makuuni"
Mies A: "jaa, minä en taas tykkää tästä, ihan tavis"
Mies B: "meillähän on aivan erilainen naismaku!"
Mies A: "niinpä! Tämä todistaa ettei ole mitään objektiivista kauneutta!"Piti katsoa kahteen kertaan, että oliko sama nainen molemmissa, että oli vähän huonot kyllä esimerkit.
M35
Eiköhän idea ollut siinä, että kyllä miehet ovat harvinaisen samaa mieltä, että nuo naiset ovat kauniita kaikkien mielestä.
Yritäedes kirjoitti:
Itse olen joku seiskan ulkonäön omaava, aina ollut lievästi ylipainoinen, tupakoinut teinistä lähtien, eikä rahaakaan ole koskaan liiaksi ollut.
Naisia on ollut siitä huolimatta aina. Ei tarvi mitään supervoimia, riittää kun osaa avata suunsa ja olla huomaavainen. Huumorikaan ei haitaksi ole ollut. Se on oikeasti ihan helvetin yksinkertaista.
Eli riittää, kun olet ulkonäöllisesti yli keskiverron ja paha poika. Kiitos tästä maailmaa avartavasta tiedosta.
SuperLihava tai ainakin pikkasen pläski
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mun mielestä nuo on kaikki kyllä keskivertoa komeampia. Eipä ihme ettei tule itselle mätsejä kun pitäisi tuollaisten kanssa kisata.
M35"
Minkä ikäistä naista itse etsit? 28-vuotiaana naisena en antaisi tykkäystä yhdellekään noista. Syyt: tyyli ja ikä, jopa piirteet. En odota, että 35-vuotias näyttää lapselta. Mutta tuli sellainen olo, että olet itse kiinnostunut jostain 22-vuotiaista, koska hehän noista pojista ovat kiinnostuneita.
28-40v on ollut itsellä tinderissä haarukka, että ei luulis siitä olevan kiinni.
M35
Onko kuitenkin tullut matcheja? Haluaisin heittää jotain analyysia naisnäkökulmasta, mutta ei oikein näillä spekseillä irtoa. Ikähaarukka on kuitenkin ok.
2kpl jotka molemmat olivat mykkiä. Empä enää kauheasti ihmettele kun Ap esim on 28v ja etsinnässä on noiden kuvien näköistä seuraa.
M35
No mäkin olen 28, eikä yksikään noista herättäisi mielenkiintoa. Laita kuvasi vaikka sinne Aijaa.comiin, niin voin kertoa, kiinnostuisinko ulkonäön perusteella. Tai jos et sitä halua tehdä, niin kuvaile ulkonäköäsi sanallisesti.
No voit varmasti arvata laitanko :D En mä osaa kuvailla ulkonäköä sanallisesti niin että siitä saisi käsitystä.
M35
Aina voi yrittää. :D Osaatko verrata johonkin julkkismieheen? Jotenkin tuntuu, että miehet myös aliarvioivat omaa ulkonäköään. Apn mielipide ei ihan oikeasti edusta kaikkia naisia.
Exä väitti joskus kovasti saman näköiseksi kuin Tomi Björck. Sehän kyllä onkin monien mielestä semmonen taikinanaama, että empä ihmettele :D
M35
Tomi Björck - siinä on suomalainen tavismies! Mun mielestä hänen ulkonäössään ei ole mitään vikaa. Jos oikeasti olet hänen näköisensä, en todellakaan ymmärrä, miksei matcheja ole herunut kahta mykkää enempää. Itse ainakin lämpeän hänelle enemmän kuin Apn jonnekokoelmalle. 😇
Vierailija kirjoitti:
Tarpin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://aijaa.com/WHDu8XSeiskan annan, mutta oikea runko voi nostaa pisteitä vaikka mihin.
Seiska noin näteille naisille? Kuka nyt elää harhoissa?
N40
Ja mitenhän seiska on huono? Siis jos kymppi on kaikinpuolin täydellinen, sellainen yksi miljoonasta tapaus. Ysit on jotain malleja ja kasit sitte niitä jotka ei koskaan jää seinäruusuiksi.
Viimeinen kerta kun epäilen nimimerkin 121212 kirjoituksia.
pikkukakkonen on sanonut että 7 nainen saa 9 miehen panoksi ja nämä miehet kierrättää 7 naisia Tinderissä.
Ja tämä meni ihan tasan niin.
Vierailija kirjoitti:
Unohda se Tinder. Ihan oikeasti. Kun kerran olet huomannut, ettet sieltä löydä kiinnostavaa miestä, niin heitä se jorpakkoon (kuvainnollisesti). Nyt on kesä. Lähde ulos ja tutustu miehiin ihan livenä. Vika ei ole sinussa, et ole yhtään sen kummempi kuin muutkaan naiset, mutta tutustuminen tuollaisen sovelluksen kautta ei vaan toimi (poikkeuksia tottakai on, onhan ihmiset löytäneet rakkauden nettideiteiltäkin - tosin vain marginaalinen osa sen käyttäjistä).
Missä ulkona voi tutustua miehiin? Jos ei halua istua baarissa/terassilla.
Hähtäh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarpin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://aijaa.com/WHDu8XSeiskan annan, mutta oikea runko voi nostaa pisteitä vaikka mihin.
N40Ja mitenhän seiska on huono? Siis jos kymppi on kaikinpuolin täydellinen, sellainen yksi miljoonasta tapaus. Ysit on jotain malleja ja kasit sitte niitä jotka ei koskaan jää seinäruusuiksi.
Niinpä. Toi asteikko ois selkeämpi 1-5 kuin 1-10. Itse ainakin miellän liikaa kouluarvosanoihi noi, eli 4-10 :)
Seiska on hyvä 1-10 asteikolla muttei yhtä hyvä jos ajattelee 4-10 asteikolla...
klapklap kirjoitti:
Viimeinen kerta kun epäilen nimimerkin 121212 kirjoituksia.
pikkukakkonen on sanonut että 7 nainen saa 9 miehen panoksi ja nämä miehet kierrättää 7 naisia Tinderissä.
Ja tämä meni ihan tasan niin.
Muutenkin kys nimimerkki on saanut aivan mielettömästi lokaa niskaansa naisilta, vaikka kerta toisessa jälkeen on oikeassa. Lisäksi hän itse pidättäytyy henk.kohtaisuuksista.
Naiset on kyllä ihan hanurista..
Yritäedes kirjoitti:
Sama vika. Reippasti keskimääräistä lyhyempi, pyöreä naama, lievä ylipaino ja 17-vuotiaasta lähtien kaljuuntunut mutta ei ole silti naisen puutteessa kärvistellä. Mutta puhutaan väärää totuutta näille tasoteoreetikoille joten alapeukkuja satelee :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mun mielestä nuo on kaikki kyllä keskivertoa komeampia. Eipä ihme ettei tule itselle mätsejä kun pitäisi tuollaisten kanssa kisata.
M35"
Minkä ikäistä naista itse etsit? 28-vuotiaana naisena en antaisi tykkäystä yhdellekään noista. Syyt: tyyli ja ikä, jopa piirteet. En odota, että 35-vuotias näyttää lapselta. Mutta tuli sellainen olo, että olet itse kiinnostunut jostain 22-vuotiaista, koska hehän noista pojista ovat kiinnostuneita.
28-40v on ollut itsellä tinderissä haarukka, että ei luulis siitä olevan kiinni.
M35
Onko kuitenkin tullut matcheja? Haluaisin heittää jotain analyysia naisnäkökulmasta, mutta ei oikein näillä spekseillä irtoa. Ikähaarukka on kuitenkin ok.
2kpl jotka molemmat olivat mykkiä. Empä enää kauheasti ihmettele kun Ap esim on 28v ja etsinnässä on noiden kuvien näköistä seuraa.
M35
No mäkin olen 28, eikä yksikään noista herättäisi mielenkiintoa. Laita kuvasi vaikka sinne Aijaa.comiin, niin voin kertoa, kiinnostuisinko ulkonäön perusteella. Tai jos et sitä halua tehdä, niin kuvaile ulkonäköäsi sanallisesti.
No voit varmasti arvata laitanko :D En mä osaa kuvailla ulkonäköä sanallisesti niin että siitä saisi käsitystä.
M35
Aina voi yrittää. :D Osaatko verrata johonkin julkkismieheen? Jotenkin tuntuu, että miehet myös aliarvioivat omaa ulkonäköään. Apn mielipide ei ihan oikeasti edusta kaikkia naisia.
Exä väitti joskus kovasti saman näköiseksi kuin Tomi Björck. Sehän kyllä onkin monien mielestä semmonen taikinanaama, että empä ihmettele :D
M35
Tomi Björck - siinä on suomalainen tavismies! Mun mielestä hänen ulkonäössään ei ole mitään vikaa. Jos oikeasti olet hänen näköisensä, en todellakaan ymmärrä, miksei matcheja ole herunut kahta mykkää enempää. Itse ainakin lämpeän hänelle enemmän kuin Apn jonnekokoelmalle. 😇
Noh minä ainakin nyt tiedän mistä johtuu, jos tuo Ap:n linja on yleinenkin niinkuin vähän omien kokemustenkin valossa vaikuttaa.
M35
Vierailija kirjoitti:
Yritäedes kirjoitti:
Sama vika. Reippasti keskimääräistä lyhyempi, pyöreä naama, lievä ylipaino ja 17-vuotiaasta lähtien kaljuuntunut mutta ei ole silti naisen puutteessa kärvistellä. Mutta puhutaan väärää totuutta näille tasoteoreetikoille joten alapeukkuja satelee :)
Unohdin mainita että pärstä arvioitu hotornotissa vajaan kakkosen arvoiseksi että ei selitä sekään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda se Tinder. Ihan oikeasti. Kun kerran olet huomannut, ettet sieltä löydä kiinnostavaa miestä, niin heitä se jorpakkoon (kuvainnollisesti). Nyt on kesä. Lähde ulos ja tutustu miehiin ihan livenä. Vika ei ole sinussa, et ole yhtään sen kummempi kuin muutkaan naiset, mutta tutustuminen tuollaisen sovelluksen kautta ei vaan toimi (poikkeuksia tottakai on, onhan ihmiset löytäneet rakkauden nettideiteiltäkin - tosin vain marginaalinen osa sen käyttäjistä).
Missä ulkona voi tutustua miehiin? Jos ei halua istua baarissa/terassilla.
Jos olet ap, niin et missään. Sun kuvitelmat omasta tasostasi on niin toisesta maailmasta, että pysyttele vaan tinderissä. Saatpahan ainakin seksiä komeilta karjuilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35"
M35
M35
M35
M35
Björck tavis? Argh.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan äänesi sellainen, että sitä ei kestä kuin sen hetken, että saa sekstailut hoidettua. Ja ettet vaan ole perinteinen blondi?
Väärin blondeille löytyy aina miehiä
Vierailija kirjoitti:
Hähtäh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarpin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40Ja mitenhän seiska on huono? Siis jos kymppi on kaikinpuolin täydellinen, sellainen yksi miljoonasta tapaus. Ysit on jotain malleja ja kasit sitte niitä jotka ei koskaan jää seinäruusuiksi.
Niinpä. Toi asteikko ois selkeämpi 1-5 kuin 1-10. Itse ainakin miellän liikaa kouluarvosanoihi noi, eli 4-10 :)
Seiska on hyvä 1-10 asteikolla muttei yhtä hyvä jos ajattelee 4-10 asteikolla...
Asteikolla 4-10 nämä ovat keskitasoa tai ehkä vähän yli.
Asteikolla 1-10, 5+.
Ja kuten sanoin, meikkiä on käytetty melkoisesti. Selvää on että ulkonäkö arvioidaan ensisijaisesti meikittä. Ei mieskään voi ilmoittaa esim. pituuttaan 5cm korollisten cowboy-bootsien kanssa.
Ei mistään. Ap