Millaista naista ei haluta suhteeseen/kelpaa vain seksisuhteeseen?
Kyselee juuri tuollainen nainen. Tinderistä tavannut useita miehiä ja yksikään ei ole johtanut suhteeseen. Mistä voisi johtua että miehet kyllä kehuvat ja haluavat kanssani seksiä, mutta suhteeseen kukaan ei mua halua :/ Alkaa usko loppumaan. Haluaisin seurustella mutta kukaan ei kiinnostu minusta.
Kommentit (2666)
No esimerkiksi. Yksi seksikkäimmistä näyttelijöistä ikinä on Harvey Keitel. En pidä häntä lainkaan komeana. Mutta kuka on nähnyt elokuvan Piano, ymmärtää mitä tarkoitan.
Tätä tarkoittaa kemia ja karisma, ei se miten Hollywoodin ideaalit kasvot miehellä on, vaan se säteily ja magnetismi minkä hänen olemuksensa ja persoonansa luo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minkä näköisiä te palstamiehet sitten olette, jos nuo linkatut miehet ovat jotain yber-alfoja?
Ainakin itse olen huomattavasti rumempi kuin nuo.
M35
Eli jotain tyyliin Donald Trump vai?
Vierailija kirjoitti:
Voi itku ap kun tuhlasit aikaani ja monen muunkin. No nyt ehkä tiedät mistä se kenkä puristaa, miksi ei löydy suhdetta. Ei edes Hitler ollut noin pahasti irti todellisuudesta kuin sinä. Olisit heti alkuun pläjäyttänyt tuon mallikuvastosi, mutta ei.. Ei sinulla ole mitään tarjottavaa koivunrunkovartalollasi noille herroille. Aikuinen ihminen hemmetti sentään..
Joo ei mikään lapsonen enää! Hieman järkytyin. Eikö aplla ole ystäviä kertomassa totuutta?
Enpä ole muuten koskaan ajatellutkaan, että veljeni, jota koko kouluaika kiusattiin ja on edelleenkin vielä ilman parisuhdetta, kuuluukin alfaparhaimmistoon. Kaikkea sitä palstalla oppii.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tasoa teidän mielestä (etenkin miehet) nämä naiset ovat:
https://aijaa.com/WHDu8X
7-8 sanoisin.
Näistä tasoista puhuttaessa pitäisi minusta kuitenkin muistaa, että tasot on keskiarvoja. Jonkun kutonen voi olla toisen kasi tai joskus harvoin jopa ysi. Kaikki varmaan tuntee sen yhden parin, jossa toisella osapuolella on käynyt niin satumaisen hyvä mäihä, että on ilmeisestä ettei se tule toistumaan jos suhde joskus menee puihin.
Toinen juttu on, että ne tason määrittävät asiat on yleistyksiä. Totta, naisilla suurin tasoon vaikuttava tekijä on ulkonäkö, koska se on useimmille miehille tärkeimpiä seikkoja. Yksilötasolla se ei kuitenkaan ole jokaiselle miehelle tärkein asia. Alfamiehille on kuitenkin tarjolla riittävästi kaikin puolin hyviä naisia, eikä heidän tarvitse tehdä kompromissia kumppanin ulkonäössä edes silloin kun tärkein kriteeri on joku muu. He saavat naisia joilla on hyvä luonne JA kaunis naama JA fiksu pää jne.
Ruman naisen mahdollisuus komeaan mieheen olisikin minun nähdäkseni lähinnä siinä, että pitää löytää komea mies jonka ensisijainen parinvalintakriteeri ei ole ulkonäkö ja joka ei ole alfa. Toisin sanoen hyvän ulkonäön vastapainoksi miehessä on jokin vika joka laskee hänen tasoaan merkittävästi ja rajaa pois ne parempitasoiset naiset. Toinen vaihtoehto on löytää mies, jolla on niin erikoiset toiveet, että ne karsivat itsessään suurimman osan kumppaneista pois ja vastata tähän tarpeeseen. Lähinnä tulisi itselle mieleen jokin harvinainen fetissi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mun mielestä nuo on kaikki kyllä keskivertoa komeampia. Eipä ihme ettei tule itselle mätsejä kun pitäisi tuollaisten kanssa kisata.
M35"
Minkä ikäistä naista itse etsit? 28-vuotiaana naisena en antaisi tykkäystä yhdellekään noista. Syyt: tyyli ja ikä, jopa piirteet. En odota, että 35-vuotias näyttää lapselta. Mutta tuli sellainen olo, että olet itse kiinnostunut jostain 22-vuotiaista, koska hehän noista pojista ovat kiinnostuneita.
28-40v on ollut itsellä tinderissä haarukka, että ei luulis siitä olevan kiinni.
M35
Onko kuitenkin tullut matcheja? Haluaisin heittää jotain analyysia naisnäkökulmasta, mutta ei oikein näillä spekseillä irtoa. Ikähaarukka on kuitenkin ok.
2kpl jotka molemmat olivat mykkiä. Empä enää kauheasti ihmettele kun Ap esim on 28v ja etsinnässä on noiden kuvien näköistä seuraa.
M35
No mäkin olen 28, eikä yksikään noista herättäisi mielenkiintoa. Laita kuvasi vaikka sinne Aijaa.comiin, niin voin kertoa, kiinnostuisinko ulkonäön perusteella. Tai jos et sitä halua tehdä, niin kuvaile ulkonäköäsi sanallisesti.
No voit varmasti arvata laitanko :D En mä osaa kuvailla ulkonäköä sanallisesti niin että siitä saisi käsitystä.
M35
Aina voi yrittää. :D Osaatko verrata johonkin julkkismieheen? Jotenkin tuntuu, että miehet myös aliarvioivat omaa ulkonäköään. Apn mielipide ei ihan oikeasti edusta kaikkia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minkä näköisiä te palstamiehet sitten olette, jos nuo linkatut miehet ovat jotain yber-alfoja?
M35
Huono verrata puolet vanhempaan.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi itku ap kun tuhlasit aikaani ja monen muunkin. No nyt ehkä tiedät mistä se kenkä puristaa, miksi ei löydy suhdetta. Ei edes Hitler ollut noin pahasti irti todellisuudesta kuin sinä. Olisit heti alkuun pläjäyttänyt tuon mallikuvastosi, mutta ei.. Ei sinulla ole mitään tarjottavaa koivunrunkovartalollasi noille herroille. Aikuinen ihminen hemmetti sentään..
Joo ei mikään lapsonen enää! Hieman järkytyin. Eikö aplla ole ystäviä kertomassa totuutta?
Varmaan on mutta kuten täällä nähdään samanlaisia harhoissa eläjiä varmaan nekin naiset. Oli kyllä niin vastaansanomaton kaneetti ap:ltä. Vähän sanattomaksi oikeastaan vetää, koska kyllä minä sitä uliteoriaa olen pitänyt liioitteluna , mutta sitten tämä.. vertailuna voisi ajatella, että minä ihan tosissani uskoisin yltäväni Janni Hussiin.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole muuten koskaan ajatellutkaan, että veljeni, jota koko kouluaika kiusattiin ja on edelleenkin vielä ilman parisuhdetta, kuuluukin alfaparhaimmistoon. Kaikkea sitä palstalla oppii.
Jos se saa nykyisin helposti naisia, se on alfa. Muuten ei. Hyvin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
No esimerkiksi. Yksi seksikkäimmistä näyttelijöistä ikinä on Harvey Keitel. En pidä häntä lainkaan komeana. Mutta kuka on nähnyt elokuvan Piano, ymmärtää mitä tarkoitan.
Tätä tarkoittaa kemia ja karisma, ei se miten Hollywoodin ideaalit kasvot miehellä on, vaan se säteily ja magnetismi minkä hänen olemuksensa ja persoonansa luo.
Huoh. Harvey Keitel aika malliesimerkki miehestä jolla todella korkeat testosteronitasot....... Voi luoja. Tajuat kai että me normaalit tai alhaiset testot omaavat ei viehätetä naisia millään tasolla.
Vierailija kirjoitti:
On hieman eri asia verrata jotain Hollywood-elokuvissa näytellyttä näyttelijää yksittäisiin Tinder-kuviin. Siitä näyttelijästä on saanut nähdä monipuolisesti kaikki ilmeet, eleet, puheen. Puhumattakaan, että hän on näytellyt kuvitteellisessa draamassa jotain fiktiivistä henkilöä. Eli ei ihan voi verrata komeudessa jonkun naapurin Jartsan yhteen kasvokuvaan.
Tuosta aijaa-linkistä.
Minusta ovat ihan hyvän näköisiä poikia. Eivät malliainesta mutta ihan söpöjä.
En tiedä miksi nuo kaksi murjottavat, tai miksi yhdellä on kamala lippis päässä, tai miksi yksi on halunnut laittaa noin huonon kuvan itsestään joku lonkku kädessä, ei jatkoon huonon tilannetajun ja keskenkasvuisuuden vuoksi.
Voiton vie kaveri oikeasta yläkulmasta, jolla on sielukkaat kauniit silmät ja ystävälliset, avoimet kasvot. Nuo muut ovat liian keskittyneitä itseensä, tämä yksi voisi olla kiinnostunut muistakin.
N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Huono verrata puolet vanhempaan.
M35
No onhan hänestä netissä nuoruuskuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä vielä hei, selasin tuossa tinderiä ja tässä nyt ei julkkismiehiä joille annan tykkäyksen ja tuollaisia matcheja saan (toivottavasti tätä ei nyt heti poisteta). Mielipiteitä näistä? Ap
Jaahas..oletko kuiteskin provo? Noihan on ikäluokkansa alfoja. Sinähän suorastaan tyrkytät todeksi tasoteorian. Jos tuota luokkaa on tykkäyksesi, niin ei ihme että sanotaan ettei tavismiehille ole mahdollisuuksia tinderissä.
Näin se menee. Nuo miehet ovat taviksia naisille. Miehet tietävät että ovat top 10% vähintään. Ei ole tuulesta temmattu että 80% miehistä on ulkonäöllisesti näkymättömiä naisille.
Kyllä, minun mielestäni nuo ovat taviksia. Tosi nuoria minun makuuni, mutta siltikin täysin mitäänsanomattomia lökäpöksyhuppareita. En todellakaan katso tuollaisten päälle, jos esimerkiksi baarissa tulee vastaan, koska noita on 13 tusinassa. Itse opiskelen yliopistolla itseäni 15 vuotta nuorempien kanssa ja siellä kaikki ovat tuon näköisiä. Mitä ihmeellistä siinä on, jos naisten mielestä nuo ovat taviksia, kun noita on todella paljon? Joko nämä oikeasti ovat niitä taviksia tai sitten niitä top-alfoja on paljon enemmän kuin näissä keskusteluissa väitetään.
Linkkaapa sitten komea mies. Enpä olisi uskonut että uliattajat ovat oikeassa. Onneksi itse liitossa. Ei olisi mitään saumaa jos komeakasvoiset treenatut miehet ovat nykyään taviksia.
Esim Makwan Amirkhani, Adam Thomas, Michael Parr, Ensitreffit alttarilla -Esa, Dar Salim. Sen verran otan takaisin, että noista linkatuista kuvista oikea yläkulma oli ihan jees, mutta nuo muut olivat tuollaisia särmättömiä amiskloppeja.
:DD Perusnainen. Tummat ja komeat nappisilmät on se lähtökohta sinullakin. Ja epäsuomalaiset piirteet.
Kukaan ei kommentoinut mun komeiden miesten listaa, vaikka oikein erikseen pyysin sitä. 😁 Listalla olivat kotimaisista julkkiksista Samuli Vauramo ja Eero Aho ja kansainvälisistä nuori Tim Roth, etenkin Reservoir Dogsissa, nuori Al Pacino, Will Smith, Gaspard Ulliel ja Tom Hardy.
Huono lista kun ei tue pikkarin teesejä.
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi, että 7-8. Musta noi on kaikki nättejä naisia. Itse kallistun vähintään kasiin.
N28
Vierailija kirjoitti:
Nättejä ovat, eivät yhtään häviä edellisen linkin pojille. Ja näyttävät aika paljon lähestyttävämmiltä.
N40
Vierailija kirjoitti:
Minä taas opin, että tätä tasoteoria asiaa naiset EI opi, vaikka se hierotaan naamaan. Ehkä jokaisessa naisessa asuu se prinsessa, joka ajattelee, että juuri hän ansaitsee sen kalsarimalli astronautin, vaikka on no juuri tuollainen olmi kahdella pikku kyttyrällä.
Jotain tolkkua naiset..joo miehet varsinkin me betat kohdataan vain pettymyksiä elämässämme, mutta te naiset ihan kerjäätte niitä elämällä laalaa-maassanne.
No voit varmasti arvata laitanko :D En mä osaa kuvailla ulkonäköä sanallisesti niin että siitä saisi käsitystä.
M35