Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista naista ei haluta suhteeseen/kelpaa vain seksisuhteeseen?

Vierailija
07.06.2018 |

Kyselee juuri tuollainen nainen. Tinderistä tavannut useita miehiä ja yksikään ei ole johtanut suhteeseen. Mistä voisi johtua että miehet kyllä kehuvat ja haluavat kanssani seksiä, mutta suhteeseen kukaan ei mua halua :/ Alkaa usko loppumaan. Haluaisin seurustella mutta kukaan ei kiinnostu minusta.

Kommentit (2666)

Vierailija
1021/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä vielä hei, selasin tuossa tinderiä ja tässä nyt ei julkkismiehiä joille annan tykkäyksen ja tuollaisia matcheja saan (toivottavasti tätä ei nyt heti poisteta). Mielipiteitä näistä? Ap

https://aijaa.com/VeocOB

Jaahas..oletko kuiteskin provo? Noihan on ikäluokkansa alfoja. Sinähän suorastaan tyrkytät todeksi tasoteorian. Jos tuota luokkaa on tykkäyksesi, niin ei ihme että sanotaan ettei tavismiehille ole mahdollisuuksia tinderissä.

Näin se menee. Nuo miehet ovat taviksia naisille. Miehet tietävät että ovat top 10% vähintään. Ei ole tuulesta temmattu että 80% miehistä on ulkonäöllisesti näkymättömiä naisille.

Kyllä, minun mielestäni nuo ovat taviksia. Tosi nuoria minun makuuni, mutta siltikin täysin mitäänsanomattomia lökäpöksyhuppareita. En todellakaan katso tuollaisten päälle, jos esimerkiksi baarissa tulee vastaan, koska noita on 13 tusinassa. Itse opiskelen yliopistolla itseäni 15 vuotta nuorempien kanssa ja siellä kaikki ovat tuon näköisiä. Mitä ihmeellistä siinä on, jos naisten mielestä nuo ovat taviksia, kun noita on todella paljon? Joko nämä oikeasti ovat niitä taviksia tai sitten niitä top-alfoja on paljon enemmän kuin näissä keskusteluissa väitetään. 

Miten on mahdollista opiskella yliopistolla ilman että ymmärtää näin yksinkertaista asiaa?

Sanot itsekin että sinulle kaikki 15v nuoremmat lökäpöksyhupparit ovat taviksia ja epäkiinnostavia.

Sinä et ole kiinnostunut heistä, he eivät ole kiinnostuneita sinusta = sinun mielipiteelläsi heidän tasostaan ei ole merkitystä.

Eikö tässä nyt puhuttu siitä, millainen on universaalisti kaikkien naisten mielestä komea mies? Eikö siihen mielipiteeseen nyt lasketakaan kaikkia naisia, vaan pelkästään ne, joista ne miehet ovat itse kiinnostuneet? 

Minun ei tarvitse kiinnostua heistä, eikä heidän minusta, mutta älä tule väittämään, että nämä miehet ovat kaikkien maailman naisten mielestä komeita. 

Universaalisti komea mies = samat komeat piirteet omaava mies eri ikäisenä, eri tavalla stailattuna ja treenattuna.

Naisten erilainen miesmaku on näennäistä, kaikissa komeissa miehissä yhdistyy samat geneettiset piirteet.

Höpöhöpö. Sinun kalsarimallifantasioissasi toki yhdistyvät aina samat piirteet, mutta et sinä voi sitä naisiin yleistää.

Vierailija
1022/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ugabuga kirjoitti:

Jösses sentään :D

Siis oletko sä ap ihan tosissasi?

Vai onko tää trolli?

Vaikka ap trollaisikin, niin naiset tuntuvat olevan samaa mieltä, että noi kundit on taviksia..:D

Siis tasoteoriat eivät pelkästään vain pidä paikkaansa, vaan ne suorastaan vähättelevät ilmiötä. Naisten komeuskäsite on ihan järjettömän kovalla tasolla. Pitää siis oikeasti olla ulkonäöltään se kalsarimalli, josta naisetkin muka on vitsailleet, mutta ei se siis ollutkaan sarkasmia.

Tähän ketjun on syytä viitata aina kun naiset muka naureskelee laatikkopäistä..no niitähän noi on jokainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä vielä hei, selasin tuossa tinderiä ja tässä nyt ei julkkismiehiä joille annan tykkäyksen ja tuollaisia matcheja saan (toivottavasti tätä ei nyt heti poisteta). Mielipiteitä näistä? Ap

Jaahas..oletko kuiteskin provo? Noihan on ikäluokkansa alfoja. Sinähän suorastaan tyrkytät todeksi tasoteorian. Jos tuota luokkaa on tykkäyksesi, niin ei ihme että sanotaan ettei tavismiehille ole mahdollisuuksia tinderissä.

Näin se menee. Nuo miehet ovat taviksia naisille. Miehet tietävät että ovat top 10% vähintään. Ei ole tuulesta temmattu että 80% miehistä on ulkonäöllisesti näkymättömiä naisille.

Kyllä, minun mielestäni nuo ovat taviksia. Tosi nuoria minun makuuni, mutta siltikin täysin mitäänsanomattomia lökäpöksyhuppareita. En todellakaan katso tuollaisten päälle, jos esimerkiksi baarissa tulee vastaan, koska noita on 13 tusinassa. Itse opiskelen yliopistolla itseäni 15 vuotta nuorempien kanssa ja siellä kaikki ovat tuon näköisiä. Mitä ihmeellistä siinä on, jos naisten mielestä nuo ovat taviksia, kun noita on todella paljon? Joko nämä oikeasti ovat niitä taviksia tai sitten niitä top-alfoja on paljon enemmän kuin näissä keskusteluissa väitetään. 

Miten on mahdollista opiskella yliopistolla ilman että ymmärtää näin yksinkertaista asiaa?

Sanot itsekin että sinulle kaikki 15v nuoremmat lökäpöksyhupparit ovat taviksia ja epäkiinnostavia.

Sinä et ole kiinnostunut heistä, he eivät ole kiinnostuneita sinusta = sinun mielipiteelläsi heidän tasostaan ei ole merkitystä.

Eikö tässä nyt puhuttu siitä, millainen on universaalisti kaikkien naisten mielestä komea mies? Eikö siihen mielipiteeseen nyt lasketakaan kaikkia naisia, vaan pelkästään ne, joista ne miehet ovat itse kiinnostuneet? 

Minun ei tarvitse kiinnostua heistä, eikä heidän minusta, mutta älä tule väittämään, että nämä miehet ovat kaikkien maailman naisten mielestä komeita. 

Universaalisti komea mies = samat komeat piirteet omaava mies eri ikäisenä, eri tavalla stailattuna ja treenattuna.

Naisten erilainen miesmaku on näennäistä, kaikissa komeissa miehissä yhdistyy samat geneettiset piirteet.

Niin. Ja aika monilla miehillä nämä piirteet näköjään löytyy, joten, mistä tulee väite, että vain 5 % miehistä ovat naisten silmissä komeita. 

Vierailija
1024/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta varmaan on puhuttu juuri tuolla tavalla Ilmajoella. Voin vain kuvitella.

Vierailija
1025/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkkaapa sitten komea mies. Enpä olisi uskonut että uliattajat ovat oikeassa. Onneksi itse liitossa. Ei olisi mitään saumaa jos komeakasvoiset treenatut miehet ovat nykyään taviksia.

Esim Makwan Amirkhani, Adam Thomas, Michael Parr, Ensitreffit alttarilla -Esa, Dar Salim. Sen verran otan takaisin, että noista linkatuista kuvista oikea yläkulma oli ihan jees, mutta nuo muut olivat tuollaisia särmättömiä amiskloppeja. 

:DD Perusnainen. Tummat ja komeat nappisilmät on se lähtökohta sinullakin. Ja epäsuomalaiset piirteet.

Kukaan ei kommentoinut mun komeiden miesten listaa, vaikka oikein erikseen pyysin sitä. 😁 Listalla olivat kotimaisista julkkiksista Samuli Vauramo ja Eero Aho ja kansainvälisistä nuori Tim Roth, etenkin Reservoir Dogsissa, nuori Al Pacino, Will Smith, Gaspard Ulliel ja Tom Hardy.

Vierailija
1026/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nämä ovat top 5 %, miten on mahdollista, että joka toinen tuon ikäinen näyttää tuolta? Missä luolassa ne 90 % asuu? Oma veljeni näyttä ihan samalta kuin yksi noista ja hänellä ei ole kyllä naismenestystä kovin ollut. 

Joka toinen? Ehkä niistä, jotka sinä ylipäätään näet. Sivuutat näkymättöminä ne tavallisemman näköiset. Ja arvaan, että kiinnität huomiota kunnolla vain pitkiin, tummiin, miesmallin näköisiin, superkomeisiin miehiin.

Joo ei ihme , että olen täysin näkymätön mies, jos noi on taviksia.. selvisi tämäkin.

Vierailija
1027/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkkaapa sitten komea mies. Enpä olisi uskonut että uliattajat ovat oikeassa. Onneksi itse liitossa. Ei olisi mitään saumaa jos komeakasvoiset treenatut miehet ovat nykyään taviksia.

Esim Makwan Amirkhani, Adam Thomas, Michael Parr, Ensitreffit alttarilla -Esa, Dar Salim. Sen verran otan takaisin, että noista linkatuista kuvista oikea yläkulma oli ihan jees, mutta nuo muut olivat tuollaisia särmättömiä amiskloppeja. 

Muhun taas noista ei iske kukaan. Ap

Minä olen muuten se, joka tuolla muutama sivu sitten sanoin samaa sinun luettelemistasi julkkismiehistä. :)

Vierailija
1028/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mun mielestä nuo on kaikki kyllä keskivertoa komeampia. Eipä ihme ettei tule itselle mätsejä kun pitäisi tuollaisten kanssa kisata.

M35"

Minkä ikäistä naista itse etsit? 28-vuotiaana naisena en antaisi tykkäystä yhdellekään noista. Syyt: tyyli ja ikä, jopa piirteet. En odota, että 35-vuotias näyttää lapselta. Mutta tuli sellainen olo, että olet itse kiinnostunut jostain 22-vuotiaista, koska hehän noista pojista ovat kiinnostuneita.

28-40v on ollut itsellä tinderissä haarukka, että ei luulis siitä olevan kiinni.

M35

Onko kuitenkin tullut matcheja? Haluaisin heittää jotain analyysia naisnäkökulmasta, mutta ei oikein näillä spekseillä irtoa. Ikähaarukka on kuitenkin ok.

2kpl jotka molemmat olivat mykkiä. Empä enää kauheasti ihmettele kun Ap esim on 28v ja etsinnässä on noiden kuvien näköistä seuraa.

M35

Vierailija
1029/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Naiset eivät vain näe tätä. Tarkoittaa etteivät edes noteeraa tavallisia miehiä. Ne top 20% tms ovat mitkä huomataan. Loppu on makuasia. Taviksia naiset eivät pidä komeina. Onpa kivaa ettei naisystävät ole pitäneet mua komeana koskaan....

Niin helppoa olla nainen, tavis ap saa huippumiehiltä seksiä kun haluaa. Ap ei edes huomaisia mua, vaikka olen paljon urheillulisemman näköinen vartalon perusteella kuin hän itse!

Vierailija
1030/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkä näköisiä te palstamiehet sitten olette, jos nuo linkatut miehet ovat jotain yber-alfoja? 

Vierailija
1031/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihiiii

Vierailija
1032/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

50 sivua eikä ap vieläkään tajua.

Ei tuo monimutkainen asia ole. Mittarit parinvalinnassa määrittävät mitä saat. Koska ap on kelvannut hyvin komeille miehille seksiin, hänellä on päähänpinttymä siitä että juuri hän voittaisi lotossa komean miehen - vaikkei edes omaa sitä "kaunista sisintä" jolla ulkonäköä voisi ehkämahdollisesti kompensoida.

Jos rima on liian korkealla ulkonäön suhteen, mutta hyvin matalalla sitoutumisvaatimusten suhteen, ap saa komeita miehiä joille hän on pelkkä pano. Jos ap treffailisi ulkonäöllisesti oman tasoisiaan, tai hieman rumempia, miehiä mutta asettaisi riman korkealle sitoutumisvaatimusten suhteen...olisi lopputulos eri.

Nyt taktiikka on: "haluan komean miehen jolle annan seksiä, jospa mies ihastuisi"

Taktiikan pitäisi enemänkin olla: "en katso ulkonäköä, mutta en anna seksiä ilman oikeita tunteita ja todisteita miehen sitoutumishalusta"

Komeaa ja sitoutumishaluista miestä ap ei saa. Se on jo tullut selväksi. Ap:n taso ei riitä, ei ulkonäön eikä luonteen osalta.

Kiitos tästä analyysistä. Hauskaa että voit minua tuntematta muutaman viestin perusteella netin välityksellä sanoa että olen sekä sisäisesti että ulkoisesti ruma. Ap

Eipä kestä.

Ja ihan turhaa on heittäytyä marttyyriksi.

Mitkä näistä eivät mielestäsi pidä paikkaansa:

- olet kiinnostunut ensisijaisesti komeista miehistä

- et ole omasta mielestäsi erityisen kaunis

- olet erittäin pinnallinen, mutta toivot ettei mies olisi, jotta saisit omaa tasoasi komeamman miehen

- miehet eivät pidä sinua erityisen hauskana tai mielenkiintoisena

- saat komeilta miehiltä seksiä, mutta he eivät vakiinnu kanssasi

- sinun oli kysyttävä av-palstalta neuvoa, koska et tajunnut itsestäänselviä asioita omin avuin

?

- Komeus on katsojan silmässä joten vaikea vastata tuohon.

- En ole omasta mielestäni erityisen kaunis. Se ei tarkoita etten voisi olla kaunis jonkun toisen mielestä.

- En koe olevani erittäin pinnallinen vaikka kauniista asioista pidänkin. En esimerkiksi omista ripsienpidennyksiä, tekokynsiä, hiustenpidennyksiä, en värjää hiuksiani, meikkaan hillitysti ym. Pidän luonnollisesta kauneudesta enemmän kuin feikistä.

- En tiedä pitävätkö miehet minua hauskana tai mielenkiintoisena, ehkä jotkut pitävät, jotkut eivät

- Saan seksiä miehiltä mutta he eivät vakiinnu kanssani, tämä on totta.

- Kysyn aika usein neuvoa av-palstalta vaikka mihin

Ap

"Komeus on katsojan silmässä joten vaikea vastata tuohon."

Linkkaa meille muutama kuva komeimmista miehistä joita löydät, niin katsotaan. Voit myös linkata kuvia miehistä joiden ulkonäkö vastaa entisiä kumppaneitasi, jos satut sellaisia löytämään.

"- En ole omasta mielestäni erityisen kaunis. Se ei tarkoita etten voisi olla kaunis jonkun toisen mielestä."

On aika huono yhdistelmä jos miesmakusi vastaa yleistä komeusihannetta, kun taas itse haluatkin olla kaunis juuri tietyn miehen silmissä. Minäkin haluaisin kumppanikseni missin, koska ihan varmasti 167cm siropiirteinen ja korkeaääninen mies on jonkun mielestä komea.

"- En koe olevani erittäin pinnallinen vaikka kauniista asioista pidänkin. En esimerkiksi omista ripsienpidennyksiä, tekokynsiä, hiustenpidennyksiä, en värjää hiuksiani, meikkaan hillitysti ym. Pidän luonnollisesta kauneudesta enemmän kuin feikistä."

Pinnallisuudella en tarkoita omasta kauneudestasi huolehtimista, vaan sitä kuinka tärkeä osa ulkonäkö on kumppanin valinnassa.

Kuvia en linkkaa koska ne poistetaan. Mutta esim miesnäyttelijöistä mun mielestä komeita ovat mm. Aku Hirviniemi, Emile Hirsch, James Franco, Ryan Gosling, Jasper Pääkkönen nuorena. Nuo nyt tuli ekana mieleen. Ap

Saisiko tästä kommenttia? Alapeukkuja vain sadellut. Ap

No en ole peukuttanut, mutta eikö nuo nyt vastaa monen muunkin naisen miesihannetta? Kysymys oli suhteuttamisesta omaan tasoosi. Jos et koe olevasi kummoisen näköinen niin eikö esimerkiksi ylipainoinen mies kelpaa?

Kroppakuvan perusteella ap on hoikka, mutta ei muodokas. Liikunta on ilmeisesti aika vierasta ja ruokavaliokin saattaa olla mitä on.

Missään tapauksessa ap:n vartalo ei ole ruma, minun silmiini tavallinen. Kasvokuvaa en ole nähnyt.

Vartalon osalta ap:n tasoa vastaisi esim. keskipituinen tai hieman keskivertoa lyhyempi normaalipainoinen laihaläskimies jolla ei juuri ole lihaksia.

Mainitut julkkiskomistukset ovat eri tasolla.

Mielestäni sinä nimenomaan pyysit linkkaamaan julkkismiehiä. Ap

Kyllä.

Halusin tietää pidätkö komeina miehiä joita monet muutkin naiset pitävät komeina, ja vastaus oli kyllä.

Tämä kannattaa ymmärtää puhuttaessa "makuasioista". Jokainen mies maailmassa on monen naisen mielestä tavis/ruma - mutta niden naisten mielestä joku muu komea mies on komea. Yksikään nainen ei pidä rumaa miestä komeana.

Se tarkoittaa sitä että vaikka joidenkin mielestä sinun miesihanteesi on tavis tai peräti ruma, valtava naisjoukko on sitä mieltä että hän on komea. Ja tämän joukon kanssa sinä kilpailet siitä kuka hänet saa.

Halusin kommentoida tähän ihan muuten vaan, että minusta ainoastaan James Franco on noista Apn mainitsemista julkkismiehistä komea. Kukaan ei tietenkään ole ruma. Kiinnostaisikin tietää, miltä sinun mielestäsi näyttää ruma mies?

Kuten jo sanoin, sillä ei ole merkitystä ketä naiset eivät pidä komeana. Maailman komein mies voi muuttua silmissäsi rumaksi kasvattamalla vääränlaisen parran tai valitsemalla väärän värisen kauluspaidan.

Vain kahdella asialla on merkitystä:

1. kuka on mielestäsi komea?

2. onko tällä miehellä paljon vai vähän objektiivisesti hyvään ulkonäköön ja maskuliinisuuteen liittyviä piirteitä?

Koskaan se naisen silmissä komea mies ei ole yksi niistä objektiivisesti rumista ja epämaskuliinisista miehistä, joita kuitenkin merkittävä osa miehistä on.

Miten voit sanoa jotain objektiivisesti rumaksi, kun kauneuden käsite on olennaisesti subjektiivinen? Kuten taiteessa, kokemus riippuu täysin näkijästä. Mainitse joku nykytaiteen tai vaikka Picasson teos, jota pidät käsittämättömän rumana; löytyy joku jota se koskettaa syvältä.

Ihan sama miehissä. Ja naisissa.

Se että kieltäydyt uskomasta tätä ei muuta asiaa valitettavasti. En ihan tiedä miksi haluat uskoa noin. Koetko olevasi ruma ja uskot että kaikki johtuu siitä? Sinua helpottaisi saada selitys kaikelle? Kuka sinulle kertoi että olet ruma? Hän oli ilkeä ja väärässä, ymmärräthän sen.

Vierailija
1033/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä tavalla miehet saavat lyömäaseen. Jos ei muuta, niin nainen on halpa eikä voi olla arvokas. Ja tietyt naiset kyllä uskoakseni käsittävät tämän. Käärmeet.

Vierailija
1034/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minkä näköisiä te palstamiehet sitten olette, jos nuo linkatut miehet ovat jotain yber-alfoja? 

Ainakin itse olen huomattavasti rumempi kuin nuo.

M35

Vierailija
1035/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärmeet kyllä käsittävät. Eivät ole tyhmiä. Sillä tavalla ne romuttavat toisen uskottavuuden. Saavat itselleen lisäpisteitä.

Vierailija
1036/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mun mielestä nuo on kaikki kyllä keskivertoa komeampia. Eipä ihme ettei tule itselle mätsejä kun pitäisi tuollaisten kanssa kisata.

M35"

Minkä ikäistä naista itse etsit? 28-vuotiaana naisena en antaisi tykkäystä yhdellekään noista. Syyt: tyyli ja ikä, jopa piirteet. En odota, että 35-vuotias näyttää lapselta. Mutta tuli sellainen olo, että olet itse kiinnostunut jostain 22-vuotiaista, koska hehän noista pojista ovat kiinnostuneita.

28-40v on ollut itsellä tinderissä haarukka, että ei luulis siitä olevan kiinni.

M35

Onko kuitenkin tullut matcheja? Haluaisin heittää jotain analyysia naisnäkökulmasta, mutta ei oikein näillä spekseillä irtoa. Ikähaarukka on kuitenkin ok.

2kpl jotka molemmat olivat mykkiä. Empä enää kauheasti ihmettele kun Ap esim on 28v ja etsinnässä on noiden kuvien näköistä seuraa.

M35

No mäkin olen 28, eikä yksikään noista herättäisi mielenkiintoa. Laita kuvasi vaikka sinne Aijaa.comiin, niin voin kertoa, kiinnostuisinko ulkonäön perusteella. Tai jos et sitä halua tehdä, niin kuvaile ulkonäköäsi sanallisesti.

Vierailija
1037/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin itse olen huomattavasti rumempi kuin nuo.

M35

Linkkaa kuva! Sensuroi vaikka silmät.

Vierailija
1038/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on ap:n biksukuva? Ketjun alussa ei enää ollut linkkiä.

Vierailija
1039/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eijummarra kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo sun mainitsemasi ole komeampia kuin ap:n kuvassa. Eri ikäisiä ja eri tyyli joo. Sä et nyt tajua mitä 121212 sulle selitti.

No en nyt tajua, kun ihan oikeasti minusta on aina ja ikuisesti väitetty, että 5 % miehistä saa kaikki naiset ja nyt kun niitä 5 % tässä on väläytelty, niin kaikki naiset eivät todellakaan edes kaikki pidä näistä kaikista. Eli siinä 5 prosentissakin on vielä yksittäiselle naiselle vai murto-osa komeita. Mutta silti näitä ap:n linkin näköisiä miehiä on mielestäni kyllä paljon enemmän kuin se murto-osa 5 prosentista. Jos otan esiin tyttäreni luokkakuvan, niin siinä on 8 teinipojasta 7 tuollaisia. Onko tyttäreni siis ihan sattumalta valikoitunut supermalliluokalle? Missä ne tavisluokat sitten ovat? 

Vierailija
1040/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku ap kun tuhlasit aikaani ja monen muunkin. No nyt ehkä tiedät mistä se kenkä puristaa, miksi ei löydy suhdetta. Ei edes Hitler ollut noin pahasti irti todellisuudesta kuin sinä. Olisit heti alkuun pläjäyttänyt tuon mallikuvastosi, mutta ei.. Ei sinulla ole mitään tarjottavaa koivunrunkovartalollasi noille herroille. Aikuinen ihminen hemmetti sentään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan