Millaista naista ei haluta suhteeseen/kelpaa vain seksisuhteeseen?
Kyselee juuri tuollainen nainen. Tinderistä tavannut useita miehiä ja yksikään ei ole johtanut suhteeseen. Mistä voisi johtua että miehet kyllä kehuvat ja haluavat kanssani seksiä, mutta suhteeseen kukaan ei mua halua :/ Alkaa usko loppumaan. Haluaisin seurustella mutta kukaan ei kiinnostu minusta.
Kommentit (2666)
Nyt on pe ilta. Voipi olla , että ap on jonkun kuvan kundin alla..aivan oikein uikuttamassa.
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3191639/milta-nayttaa-keskivertomies
Tossa on oikeasti taviksia. Ei mitään treenattuja melkeinmalleja..
Haluan kiittää nimimerkkiä 121212 joka on kertonut miten tämä menee.
Naiset saavat seksiä huomattavasti tasokkaammilta miehiltä.
Naiset arvioivat miehen ulkonäön epärealistisesti ja pitävät 9/10 miehiä taviksina.
Naiset alkavat miettiä pariutumista vasta n. 28v iässä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tasoa teidän mielestä (etenkin miehet) nämä naiset ovat:
https://aijaa.com/WHDu8X
7 / 8,5 / 7,5 / 7
Yksikään ei osu täysin omaan makuuni, mutta persoonallisia kaikki, joten varmasti löytyy miehiä, jotka pitävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mun mielestä nuo on kaikki kyllä keskivertoa komeampia. Eipä ihme ettei tule itselle mätsejä kun pitäisi tuollaisten kanssa kisata.
M35"
Minkä ikäistä naista itse etsit? 28-vuotiaana naisena en antaisi tykkäystä yhdellekään noista. Syyt: tyyli ja ikä, jopa piirteet. En odota, että 35-vuotias näyttää lapselta. Mutta tuli sellainen olo, että olet itse kiinnostunut jostain 22-vuotiaista, koska hehän noista pojista ovat kiinnostuneita.
28-40v on ollut itsellä tinderissä haarukka, että ei luulis siitä olevan kiinni.
M35
Onko kuitenkin tullut matcheja? Haluaisin heittää jotain analyysia naisnäkökulmasta, mutta ei oikein näillä spekseillä irtoa. Ikähaarukka on kuitenkin ok.
2kpl jotka molemmat olivat mykkiä. Empä enää kauheasti ihmettele kun Ap esim on 28v ja etsinnässä on noiden kuvien näköistä seuraa.
M35
No mäkin olen 28, eikä yksikään noista herättäisi mielenkiintoa. Laita kuvasi vaikka sinne Aijaa.comiin, niin voin kertoa, kiinnostuisinko ulkonäön perusteella. Tai jos et sitä halua tehdä, niin kuvaile ulkonäköäsi sanallisesti.
No voit varmasti arvata laitanko :D En mä osaa kuvailla ulkonäköä sanallisesti niin että siitä saisi käsitystä.
M35
Aina voi yrittää. :D Osaatko verrata johonkin julkkismieheen? Jotenkin tuntuu, että miehet myös aliarvioivat omaa ulkonäköään. Apn mielipide ei ihan oikeasti edusta kaikkia naisia.
Exä väitti joskus kovasti saman näköiseksi kuin Tomi Björck. Sehän kyllä onkin monien mielestä semmonen taikinanaama, että empä ihmettele :D
M35
Tomi Björck - siinä on suomalainen tavismies! Mun mielestä hänen ulkonäössään ei ole mitään vikaa. Jos oikeasti olet hänen näköisensä, en todellakaan ymmärrä, miksei matcheja ole herunut kahta mykkää enempää. Itse ainakin lämpeän hänelle enemmän kuin Apn jonnekokoelmalle. 😇
Noh minä ainakin nyt tiedän mistä johtuu, jos tuo Ap:n linja on yleinenkin niinkuin vähän omien kokemustenkin valossa vaikuttaa.
M35
En taas ymmärrä tuota Apn linjausta ollenkaan. En tosin tiedä, millaisissa porukoissa hän liikkuu. Itse opiskelen yliopistossa, eikä mun kaveripiiristä ainakaan kukaan yli 25-vuotias lähtisi noiden matkaan. Naisia kun nyt sattuu miehen ulkonäössä kiinnostamaan joku muukin kuin pelkkä leukalinja.
Asutko jossain pienemmällä paikkakunnalla vai lähempänä kasvukeskuksia? Voisiko se selittää?
En jaksa lukea koko ketjua ja tämä tasolänkytys on todella lapsellista. Lopeta toosan jakaminen ja tapaile ihmisiä kaveripohjalta, kehitä itseäsi, lue kirjoja, katso leffoja, käy taidenäyttelyissä ym., kehitä ajatteluasi ja mielikuvitustasi. Aloita harrastus jossa on paljon miehiä: golf, geokätköily, lintupongaus, kamppailulajit. Tätä kautta sinulla pikkuhiljaa voi olla jotain kiinnostavaa sanottavaa sen toosan jakamisen lisäksi, kehityt ihmisenä, olet karismaattisempi ja kiinnostavampi. Hyvä itsetunto on aina seksikästä. Kohta huomaat että miehiä pörrää ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda se Tinder. Ihan oikeasti. Kun kerran olet huomannut, ettet sieltä löydä kiinnostavaa miestä, niin heitä se jorpakkoon (kuvainnollisesti). Nyt on kesä. Lähde ulos ja tutustu miehiin ihan livenä. Vika ei ole sinussa, et ole yhtään sen kummempi kuin muutkaan naiset, mutta tutustuminen tuollaisen sovelluksen kautta ei vaan toimi (poikkeuksia tottakai on, onhan ihmiset löytäneet rakkauden nettideiteiltäkin - tosin vain marginaalinen osa sen käyttäjistä).
Missä ulkona voi tutustua miehiin? Jos ei halua istua baarissa/terassilla.
Jos olet ap, niin et missään. Sun kuvitelmat omasta tasostasi on niin toisesta maailmasta, että pysyttele vaan tinderissä. Saatpahan ainakin seksiä komeilta karjuilta.
En ole ap, olisi pitänyt mainita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tossa on oikeasti taviksia. Ei mitään treenattuja melkeinmalleja..
Niin, eli kun laitetaan ikää 20 vuotta lisää, niin mies on tavis. Nuo tuon ketjun miehet ovat olleet nuorempana samanlaisia kuin tähän ketjuun linkatut miehet.
Vierailija kirjoitti:
https://aijaa.com/WHDu8X
Nuoria ja perusnättejä. Ainakin oikeanpuolimmaiset olisivat nätimpiä hieman hoikempina. Silloin kasvojen luusto pääsisi paremmin esiin. Eivät he toki ole lähellekään samaa tasoa niiden linkattujen miesten kanssa. Näiltä naisilta kun putsataan meikit pois ja laitetaan suihkunraikkaina niiden miesten viereen, niin tasoero on varmasti silmiinpistävä.
Laitoin molemmat linkit uudestaan, jotta on helpompaa vertailla niitä.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea koko ketjua ja tämä tasolänkytys on todella lapsellista. Lopeta toosan jakaminen ja tapaile ihmisiä kaveripohjalta, kehitä itseäsi, lue kirjoja, katso leffoja, käy taidenäyttelyissä ym., kehitä ajatteluasi ja mielikuvitustasi. Aloita harrastus jossa on paljon miehiä: golf, geokätköily, lintupongaus, kamppailulajit. Tätä kautta sinulla pikkuhiljaa voi olla jotain kiinnostavaa sanottavaa sen toosan jakamisen lisäksi, kehityt ihmisenä, olet karismaattisempi ja kiinnostavampi. Hyvä itsetunto on aina seksikästä. Kohta huomaat että miehiä pörrää ympärillä.
Tässä oli 60 sivua aika paljon muutakin keskustelua, kunnes Ap pläjäytti kuvia tinder mieltymyksistään...
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä vielä hei, selasin tuossa tinderiä ja tässä nyt ei julkkismiehiä joille annan tykkäyksen ja tuollaisia matcheja saan (toivottavasti tätä ei nyt heti poisteta). Mielipiteitä näistä? Ap
Kaikki vähän murjottavan näköisiä taviksia. Ulkonäön perusteella en olisi matchannut yhtäkään noista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mun mielestä nuo on kaikki kyllä keskivertoa komeampia. Eipä ihme ettei tule itselle mätsejä kun pitäisi tuollaisten kanssa kisata.
M35"
Minkä ikäistä naista itse etsit? 28-vuotiaana naisena en antaisi tykkäystä yhdellekään noista. Syyt: tyyli ja ikä, jopa piirteet. En odota, että 35-vuotias näyttää lapselta. Mutta tuli sellainen olo, että olet itse kiinnostunut jostain 22-vuotiaista, koska hehän noista pojista ovat kiinnostuneita.
28-40v on ollut itsellä tinderissä haarukka, että ei luulis siitä olevan kiinni.
M35
Onko kuitenkin tullut matcheja? Haluaisin heittää jotain analyysia naisnäkökulmasta, mutta ei oikein näillä spekseillä irtoa. Ikähaarukka on kuitenkin ok.
2kpl jotka molemmat olivat mykkiä. Empä enää kauheasti ihmettele kun Ap esim on 28v ja etsinnässä on noiden kuvien näköistä seuraa.
M35
No mäkin olen 28, eikä yksikään noista herättäisi mielenkiintoa. Laita kuvasi vaikka sinne Aijaa.comiin, niin voin kertoa, kiinnostuisinko ulkonäön perusteella. Tai jos et sitä halua tehdä, niin kuvaile ulkonäköäsi sanallisesti.
No voit varmasti arvata laitanko :D En mä osaa kuvailla ulkonäköä sanallisesti niin että siitä saisi käsitystä.
M35
Aina voi yrittää. :D Osaatko verrata johonkin julkkismieheen? Jotenkin tuntuu, että miehet myös aliarvioivat omaa ulkonäköään. Apn mielipide ei ihan oikeasti edusta kaikkia naisia.
Exä väitti joskus kovasti saman näköiseksi kuin Tomi Björck. Sehän kyllä onkin monien mielestä semmonen taikinanaama, että empä ihmettele :D
M35
Tomi Björck - siinä on suomalainen tavismies! Mun mielestä hänen ulkonäössään ei ole mitään vikaa. Jos oikeasti olet hänen näköisensä, en todellakaan ymmärrä, miksei matcheja ole herunut kahta mykkää enempää. Itse ainakin lämpeän hänelle enemmän kuin Apn jonnekokoelmalle. 😇
Noh minä ainakin nyt tiedän mistä johtuu, jos tuo Ap:n linja on yleinenkin niinkuin vähän omien kokemustenkin valossa vaikuttaa.
M35
En taas ymmärrä tuota Apn linjausta ollenkaan. En tosin tiedä, millaisissa porukoissa hän liikkuu. Itse opiskelen yliopistossa, eikä mun kaveripiiristä ainakaan kukaan yli 25-vuotias lähtisi noiden matkaan. Naisia kun nyt sattuu miehen ulkonäössä kiinnostamaan joku muukin kuin pelkkä leukalinja.
Asutko jossain pienemmällä paikkakunnalla vai lähempänä kasvukeskuksia? Voisiko se selittää?
Isossa yliopistokaupungissa.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://aijaa.com/WHDu8XNuoria ja perusnättejä. Ainakin oikeanpuolimmaiset olisivat nätimpiä hieman hoikempina. Silloin kasvojen luusto pääsisi paremmin esiin. Eivät he toki ole lähellekään samaa tasoa niiden linkattujen miesten kanssa. Näiltä naisilta kun putsataan meikit pois ja laitetaan suihkunraikkaina niiden miesten viereen, niin tasoero on varmasti silmiinpistävä.
Laitoin molemmat linkit uudestaan, jotta on helpompaa vertailla niitä.
Mun mielestä taas nuo naiset oli paljon tasokkaampia kuin ne esitetut miehet. Minkä ihmeen takia ihmisen pään pitäisi näyttää pääkallolta mielestäsi?
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä vielä hei, selasin tuossa tinderiä ja tässä nyt ei julkkismiehiä joille annan tykkäyksen ja tuollaisia matcheja saan (toivottavasti tätä ei nyt heti poisteta). Mielipiteitä näistä? Ap
Kaikkien miesten taso ulkonäön osalta 9/10.
Maskuliiniset piirteet, voimakas leuka, pitkä ja laatikkomainen pää, jne.
Se kuka nainen pitää kenestäkin, on makuasia (liittyy esim. tyyliin, ilmeeseen, jne). Mutta jokainen kuvien miehistä voi ainakin ulkonäön perusteella uskoa miellyttävänsä ainakin joitain tason 9/10 naisia.
Miesten itsepetos istuu tiukassa. Joka jamppa noista linkin miehistä on korkeintaan keskitasoinen, yksikään ei erotu edukseen komeudellaan, vaikka nuoria miehiä ovatkin. Millainen on sitten se seiskan, kasin tai kutosen jamppa, jos nämä miehet ovat muka miesten mielestä kiitettävän tasoa, sitä miesten parhaimmistoa muka?
Tuollaisille teineille olen jo vanha täti, mutta _kaikki _nuoruuden seurustelukumppaninikin olivat komeampia kuin nuo miehet. 42-vuotias aviomiehenikin on yhä komeampi kuin nuo miehet tulevat koskaan olemaan. Vaikken sitä itse silloin uskonut, olin kai nuorena sitten miesten mielestä hyvin kaunis, muutama sanoi minua jopa kauneimmaksi näkemäkseen naisekseen, ja sain näiltä miehiltä yksien treffien perusteella useita rakkauskirjeitäkin. Yksikään näistä miehistä ei ollut ulkonäöltään noin tavis, mitä linkin miehet ovat. Tuollaiset yrittivät lähestyä minua bussipysäkeillä tai junissa, ja kaikki saivat pakit.
ätmimies kirjoitti:
Haluan kiittää nimimerkkiä 121212 joka on kertonut miten tämä menee.
Naiset saavat seksiä huomattavasti tasokkaammilta miehiltä.
Naiset arvioivat miehen ulkonäön epärealistisesti ja pitävät 9/10 miehiä taviksina.
Naiset alkavat miettiä pariutumista vasta n. 28v iässä.
Ja naiset ovat anteeksipyynnön velkaa. Voi sitä paskan määrää mitä hän on saanut ja koko ajan oikeassa.
En lukenut koko ketjua, mutta on yksi syy josta harvemmin puhutaan, eli ihmisen perusilme.
Olipa mies tai nainen, jos perusilme on tympeä, eli suupielet ovat alaspäin, kulmat kurtussa ja otsa vekeillä, on paljon hankalampi myydä itseään seurustelukumppaniksi. Toisen naamaa kuitenkin katsotaan enemmän kuin toisen kroppaa, joten pulskatkin pärjäävät jos ovat iloisen näköisiä. Ikävää niille jotka eivät mahda perusilmeelleen mitään, mutta sellaiset kelpaavat sänkyyn, eivät aamiaispöytään.
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien miesten taso ulkonäön osalta 9/10.
Maskuliiniset piirteet, voimakas leuka, pitkä ja laatikkomainen pää, jne.
Se kuka nainen pitää kenestäkin, on makuasia (liittyy esim. tyyliin, ilmeeseen, jne). Mutta jokainen kuvien miehistä voi ainakin ulkonäön perusteella uskoa miellyttävänsä ainakin joitain tason 9/10 naisia.
Salli mun nauraa. Niin perusjuntin näköisiä pallinaamoja kuin voi olla . Yksikään ei ole yli 5/10. Tuskin monikaan nainen kahta kertaa katsoisi noita. Siis eihän siinä mitään vikaa ole, että näyttää hyvin tavalliselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35"
M35
M35
M35
M35
M35
Tunnistit sentään komean leukalinjan.
Taas kerran, tuolla ei ole merkitystä. Nuo miehet niittävät mätsejä niissä toisissa piireissä. Yliopistopiireissä mätsejä niittävät samannäköiset miehet eri tavalla stailattuna. Kas näin:
1. Otetaan kuka tahansa kuvien miehistä.
2. Pois wifebeaterit, hupparit, lippalakit ja riipukset. Tilalle hipsteriparta, siistit ehjät farkut ja hyvin istuva ruutupaita.
3. Kuvaan taustalle joku historiallinen matkakohde, syliin joko kirja tai söpö eläin.
4. Pehmeämmät värit kuvaan ja hymyä
5. Ei kun odottelemaan mätsejä. Mies ei enää miellyttäisi ap:ta tai pilderalliprinsessoja, mutta niittäisi yliopistolla naisia kuin heinää
No hei, pistäkää nyt joku niitä "oikeita" taviskuvia sitten, jos nuo olivatkin niitä superalfoja.