Viikon ajan viestitelty ja nyt mies pyysi mukaansa mökilleen juhannukseksi. Uskallanko mennä?
Mies vaikuttaa mukavalta vaikka olenkin noviisi meidän kahden suhteen. Kysyi haluanko nähdä töiden jälkeen illalla ennen mökille menoa jos arveluttaa ja mies on yksin juhannuksen ajan mökillä joten muita siellä ei kertomansa perusteella ole ja kaipailee seuraa. Saisin oman huoneen jossa nukkua niin ei tarvitse mikään pakko nukkua sohvalla tai miehen vieressä.
Kommentit (247)
No haloo, et ole siis koskaan tavannut miestä. Et todellakaan mene jos on yhtään järkeä päässä.
Etkö ole edes tavannut miestä koskaan? Itse en lähtisi, mitä tahansa voi tapahtua ja Juhannuksena maaseudulla poliisin tulo voi kestää, jos edes pääset soittamaan. Ties vaikka lukitsee sinut mökkiin moneksi päiväksi ilman puhelinta, hän on kuitenkin täysin tuntematon ihminen.
Kyllä mä käväistä voisin mökillä.
Totaalisen hullua että edes kysyt tällaista. Eikö itsesuojeluvaisto yhtään pelaa?
Jos tuollaista asiaa pitää kysyä täällä tuntemattomilta niin parasta on ettet tutustu enää yhteenkään uuteen ihmiseen.
Tutustu ensin muualla. Liian aikaista lähteä kaksin mökille oleilemaan.
Vai että oman huoneen. Mies kuullostaa sarjamurhaajarais...kaa..jalta.
Ei kannata. Ehditte kyllä tutustua. Ei ole yhdestä viikonlopusta kiinni.
Voittehan tavata jossain päivällä. Ei kantsi sitoa itse itseään.
En uskaltaisi lähteä.
Kerran olin yhden tutun kiinnostavan luona ja se oli kyllä outo kokemus. Sillä oli ihan outoja sääntöjä siellä.
Mullakin oli oma huone. Ei siinä mitään, mut tosiaan aika eristyksissä. Piti sieltä omalle yställeni soittaa, kun alkoi ahdistaa. Sen reissun jälkeen tiesin, että tää ei on mulle.
Oli kyllä kummallista. Ei mitään pahaa tapahtunut, mutta erikoista oli.
Sanoiko mies olevansa roteva, miehekäs, tummahiuksinen komistus, hakee sinut valkoisella Audilla ja tarjoilut pelaa, terveisin Mika M.
Hyvä mahdollisuus päästä miehen S/M porukan seksileluksi kahlittuna mökin perunakellariin
Onhan tuo vähä hätäistä 🤔
Me ollaan viestitelty 10 vuotta, ja nyt jo reffit sovittu julkiselle paikalle 😄
Et tietenkään mene. Aina ensitapaamiset julkisilla paikoilla. Kahvilla, syömässä, lenkillä, leffassa, kävelyllä... Kai nyt järjen luulisi jotain sanovan ettet nyt missään nimessä lähde ventovieraan miehen mökille yksin. Ties montako päivää jossain korvessa, kukaan ei kuule eikä tiedä tulla apuun jos tarvetta olisi. Mieskin tietää sen.
Paloittelumurhasta voidaan sitten lukea iltapäivälehdistä ensi viikolla...
Vaikka saisitkin oman huoneen niin voisin olettaa että mies loukkaantuu jos päätät siellä huoneessasi nukkua. Voi tulla vähän kiusallisia hetkiä kun mies ei pysty peittämään pettymystään.
Tapaa mies ensin jossain muualla. Ehdit vielä ennen juhannusta.
Mökille menisin sitten omalla autolla. Ettei tartte miettiä miten pääsen sieltä pois. Juuri silloin kun minä niin haluan.
No et uskalla!!! Niin epätoivoinen ei voi kukaan olla, että lähtee pahimmassa tapauksessa tapettavaksi jonnekin metsän keskelle tuntemattoman miehen kanssa
Kukaan normaali mies ei tee tuollaista ehdotusta tuntemattomalle, joten unohda jo nyt koko tyyppi
Siis et ole koskaan tavannut. Juuei, vähän paremmin olisi hyvä tuntea.