Siis oikeastiko joku pesee perseensä suihkussa?
Eikä pöntöllä istuen käsisuihkun avulla.
Kiva kun suihkussa hinkkaat ensin kätesi täyteen ulostebakteereja ja sitten levität ne ympäri kehoasi...
Kommentit (115)
Hikinen mies haisee pahalle. Yöks. Jalahiki miehet yök. Hanki omat kengät ja pese ne ja laita pohjalliset. Käytä pesun jälkeen miesten deodoranttia. Haista sun vaatteita ja kenkiä. Älä käytä muiden vaatteita kenkiä sukkia. Ikinä.
Raamatus on monia erilaisia huutoja. Tähän sopii se kun enkelit puhaltaa pasuunaan ja kuuluu voi huutoja. VOI.
Afrikan poppis ei käy pesulla koskaan. Savi ja paskakuori suojaa moskiitoilta. Maahan kuoppa siihen kakka.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään kukaan pese, älä usko näitä höpöjuttuja. Pehvahan peitetään elmukelmulla ja reunat tiivistetään jeesusteipillä ennen suihkua, ettei vaan puhdistu ollenkaan.
Elmukelmu toimii joo, mutta on aika hankala käyttää, ja jesariteippi saattaa alkaa vuotaa suihkussa. Itse olen käyttänyt sinitarraa mitä työnnän peräaukkoon, en liian syvälle, mutta niin, että se tiivistää paksusuolen ulkoaukon. Koska olisi epähygieenistä vedellä sitä sinitarraa käsin ulos suihkun jälkeen, kerään sopivalla ruokavaliolla (pavut on ihan parhaita) kaasua suolistoon, ja pihalla pieraisen kunnolla, jolloin sinitarramöykky lentää pensaaseen.
Ainut huono puoli tuossa on se, että pensaan juurilla alkaa olla melkoinen kasa pintaruskeaa sinitarraa, ja se ei meinaa millään maatua. Jos jollain olisi tähän jokin niksi, niin se olisi hieno juttu.
Vierailija kirjoitti:
Kävin juuri suihkussa ja nauroin ääneen tälle KOSKETELLESSANI PERSETTÄNI. sen jälkeen kyllä samoilla käsillä sammutin suihkun, hahhaha.
Enemmän mua arveluttaa sellainen, että kun julkisilla paikoilla menee vessaan, vaikkapa baarissa, niin mun tekee mieli pestä kädet ENNEN ku kaivelen pilluani baarisilla käsillä. Ja vaik pesisin, pitää silti avata se ovi ja lukita. Siinä on kaikenlaista bakteeria. Koska sitä ovenkahvaa hypelletäännsamoilla käsillä, joilla on juuri paskannettu yms siihen pönttöön ennen mua.
Äitini ei käy julkisissa vessoissa koskaan. Koskaan.
Jep. Meilläkin mummo käyttää vaippoja. Ei ikinä julkisen puolen vessaan mee.
Kuinkahan iso järkytys aplle on että monessa muussa Euroopan maassa ei ole olemassa käsisuihkua ollenkaan? Mitenhän ne ihmiset siellä pärjää?
Siis eikö pöntöllä käsisuihkulla pestessä muka hinkata sitä persettä millään?
Niin. Ja suihkun jälkeen käytät samaa pyyhettä ensimmäisenä kasvojesi kuivaamiseen. Mihin eilen viimeksi kuivasit perseesi.
Ne on omia pöpöjä pöljä. Jos alkaa liian hygieeniseksi ja antibakteeriseksi. Alkaa astmat ja muut infektiot jylläämään.
Vastustuskyky tarvii niitä omia kakkabakteereitakin. Mut siis juu takamus vikana.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ja suihkun jälkeen käytät samaa pyyhettä ensimmäisenä kasvojesi kuivaamiseen. Mihin eilen viimeksi kuivasit perseesi.
Ne on omia pöpöjä pöljä. Jos alkaa liian hygieeniseksi ja antibakteeriseksi. Alkaa astmat ja muut infektiot jylläämään.
Vastustuskyky tarvii niitä omia kakkabakteereitakin. Mut siis juu takamus vikana.
Kakkabakteerit ruuansulatuskanavan alkupäässä tai virtsateissä ei ole kauhean suositeltavia
Mulla ei oo bideesuihkua. Hyvin puhdistuu suihkussakin. Tämä omien bakteerien kammo on kyllä mennyt joillain ihmisillä melko pitkälle.
Tapahtuu sitten oesu pytyllä tai suihkussa, nin kai pesette pelkän vesipesun lisäksi intiimialueen ja myös peräsukon ympärystän silloin tällöin näille alueilee tarkoitetulla pesuaineella; tavallinen suihkusaippua saattaa kuivattaa ja rikkoa herkän ihon ja saada aikaan vaikka haavaumia.
Mä pesen keittiössä siihen on muutamia syitä. Pesuaineet ja harjat on yksi syy. Toinen on että vastapäätä naapurit tykkää katsoa. Pulloharja on varmaan se mikä niitä kiinnostaa. Mahtaa olla hehkeää katsottavaa kun mä pesen.
M.53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perse pestään viimeisenä, torvi, ja sen jälkeen vielää kädet.
Ai että mennään levittämään ne ulostebakteerit lavuaariin? Siitä ne sitten kivasti tarttuu hammasharjaan
Ei ole tapanani pestä lavuaaria hmmasharjalla.
Kyllä minä sen pesasen vaikka se tuoksuukin aina hyvälle, samalta kuin suklaa, maitosuklaa. Käsisuihkullakin joka päivä kahdesti.
Vierailija kirjoitti:
Tuo "perse pestään viimeisenä, sit mennään pesemään kädet" on ihan katastrofi.
Ensin sä levität ulostebakteerit käsistäs suihkun hanoihin sulkiessas ne, sen jälkeen lavuaarin hanaan avatessas sen ja sitten vielä käsiä pestessäs levität roiskeiden mukana ne ympäri sitä lavuaaria... Että miten meni noin omasta mielestä?
Kerro oma tapasi. Arvaan, olet muumi, etkä pasko ollenkaan.
Pestäähän ne hikiset kainalotkin.
On tuo käsisuihku vaan hyvä keksintö. Minulla hetuloita persaukolla, niin ei pelkällä paperilla saa puhtaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Perse pestään viimeisenä, vaikka olisi puhdas. Ja joka påivä, yhtä lailla kuin pillu.
Pillu pestään miehen kusella panon jälkeen.
Käsisuihkulla ei tule puhdasta jälkeä ja roiskuu niin että haiset pesusta huolimatta kun et pääse pesemään roiskeita pois.
Meillä taas seksileikkien yhteydessä nuolemme toistemme pyllyn reiät tunkemalla kielet ryppyreikään , samoin kuin rakastajanki kanssa. Välillä jää kielelle "sattumia" mutta ei menoa haittaa kaikista kivointa on kun kielen on saanut syvälle niin tulla turahtaakin kunnon pieru suuhun jotta korvatkin soiva hoosiannaa.
Maija ja Matti