Siis oikeastiko joku pesee perseensä suihkussa?
Eikä pöntöllä istuen käsisuihkun avulla.
Kiva kun suihkussa hinkkaat ensin kätesi täyteen ulostebakteereja ja sitten levität ne ympäri kehoasi...
Kommentit (115)
Tuo "perse pestään viimeisenä, sit mennään pesemään kädet" on ihan katastrofi.
Ensin sä levität ulostebakteerit käsistäs suihkun hanoihin sulkiessas ne, sen jälkeen lavuaarin hanaan avatessas sen ja sitten vielä käsiä pestessäs levität roiskeiden mukana ne ympäri sitä lavuaaria... Että miten meni noin omasta mielestä?
Jukka Lones kirjoitti:
Kansallimieliset ei pese persettä! Perseen peseminen on musulmaanien kulttuuria! Eikö mikään ole enään pyhää?
Tämä on niin totta päivittäinen peseytyminen on opittu ristiretkillä musliimeilta. Kunnon kristityt ei peseytyneet, siksihän hajuvedetkin on keksitty että ei haisisi pahalta!
Vierailija kirjoitti:
Kyl mä ainakin keitän kädet aina paskannettuani ja myös suihkun jälkeen.
Vauvan kakkapyllyä pestessä aina räjäytetään lavuaari ja kylppäri sen jälkeen. Roskishuoneeseen me eikä muutkaan vauvaperheet vie läjöittäin paskaa vaippojen sisällä, vaan vauvaperheiden eteisessä on sellainen ionisaattori ja tähtiportti, josta kakka siirtyy bermudan kolmion kautta vuoteen 1867 (just sen takia ennen oli enemmän kaikkia lavantauteja yms kauheeta, kun nykyajan paska sataa sinne).
Luulet olevasi hauska? Mua oikeasti kuvottaa että tästäkin ketjusta löytyy tyyppi joka sanoo ettei pese ollenkaan persettään. Kuvottavaa että toiki voi tulla kadulla vastaan.
Yleensä pesuun käytetään myös erityistä pesuainetta, jolloin bakteerit eivät leviä ja jää kehollesi.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä pesuun käytetään myös erityistä pesuainetta, jolloin bakteerit eivät leviä ja jää kehollesi.
Niin. "Yleensä"
Vaikka 95% hoitaisi homman mallikkaasti, se 5% tekee meidän elämästämme helvettiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perse pestään viimeisenä, vaikka olisi puhdas. Ja joka påivä, yhtä lailla kuin pillu.
Käytätkö pulloharjaa?
Kyllä. Mutta ainoastaan kun rassaan etu-reikääni. Voi Kristus että mä saan sävärit siitä rassauksesta. Mulla jalat vatkaa kuin selällään olevalla koiralla nivusia rapsuttaessa kun hoonaan tuolla pulloharjalla.
Olemme kuhisevia bakteeriläjiä joka tapauksessa niin sisältä kuin ulkoa. Siinä ei paljon suihkuttelut ja hinkkaukset auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. "Yleensä"
Vaikka 95% hoitaisi homman mallikkaasti, se 5% tekee meidän elämästämme helvettiä
Ei mun elämä oo helvettiä, vaikka joku pesisikin per*eensä pelkällä vedellä ja levittäisi sitten jokusen kakkabakteerin omaan suihkuunsa mennessään pesemään kätensä lavuaarille.
Oikeesti kunnollinen, huolellinen käsienpesu saippualla ja kuumalla vedessä riittää. Mulla on kaksoset ja itsekkn valitettavasti kakkaan. Pyydän anteeksi, mutta näin nyt vain on. Jos desinfioisin käteni koko ajan, sitten sitä vasta sairasttetaisiin. Ihoni myös kuivuisi pois. Desinfioivat saipouat on vihoviimeisiä.
Käteni ovat montakertaa päivässä pikkulapsen paskasaa ja sitten ne omatkin pökäleet. Pesenkädet huolellisesti joka kerran jälkeen (ja myös aina tullessani kotiin ja ennen ruoan laittoa yms) ja se riittää. Asioin samoissa hisseissä ja kaupoissa kuin sinäkin hysteerikko ap, jonka mielestä ihmiset eivät saisi kakata.
Minä ja lapseni olemme varsin terveitä.
Vierailija kirjoitti:
En pysty pesemään käsisuihkulla, olen liian lihava ja kömpelö siihen. Joten pesen suihkussa niin että vesi valuu hanasta, ei suihkusta, ja työnnän perseeni siihen alle ja pesen. Kädet tietysti pesen perseen pesun jälkeen saippualla aina.
joudutko sä soittamaan sillä pillupuhelimella kaukopuheluita koska olet lihava & könpelö ? Et sä ainakaan paikallis puheluita voi tehdä kerran olet lihava & könpelö.
Provohan tämä, mutta millainen bidee ja pönttö sinulla oikein on, jos mielestäsi siinä tämä sama toimenpide hoituu jotenkin hygieenisemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perse pestään viimeisenä, vaikka olisi puhdas. Ja joka påivä, yhtä lailla kuin pillu.
Käytätkö pulloharjaa?
En, vaan käsiä tai alapäille erikseen sieniä.
Ap, sun kaltaisten mielentveysongelmaisten takia sairaudet leviää ja nykyiset flunssa yms on pahempia kuin ennen. Koska desinfoit normaalit bakteerit pois. Ihmisen kakka on jotain, jonka kanssa ihmiset ja eläimet kuule vain elävät. Hygienia on tarpeellista, on pestävä hyvin, mutta ei desinfioitava hyödyllisiä bakteerikantoja pois, mitä tapahtuu kun hullut markkinoinnin uhrit ostavat desinfioivia saippuoita. Kotien kuuluu olla puhtaita, samoin käsien, mutta ei desinfioituja eli kaikista bakteereista riisuttuja. Ääliö.
Mä olen järkyttynyt. En ikinä pesis persettä suihkussa. Pesen sen joka ilta keittiön tiskialtaassa. Paljon helpompaa. 😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö pulloharjaa?
En, vaan käsiä tai alapäille erikseen sieniä.
Voiko hiivasienistä valmistaa ruokaa? Eikö olisi aika ekologista?
Kelaakohan hysteerikot sitä, kuinka paljon paskaa kulkee pöivittäin esim kerrostalojen porraskäytävissä. Vauva- ja taaperoperheet sit siellä kuljettaa, samoin ehkä joillain vanhuksilla tai muuten sairailla on vaippoja. Bakteerithan kuulkaas ovat näkymättömiä eivätkä tunnista mitään eteisen ovia eli lilluvat roskapussin vieressä ihan sinne rappukäytäväänkin, johon poloinen ap joutuu itsensä myös raahaamaan. Ja siellä roskikssa ne kakkavaippaläjät muhivat päiväkausia! Ajattelepa sitä!
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi viimeisenä?
Kävin juuri suihkussa ja nauroin ääneen tälle KOSKETELLESSANI PERSETTÄNI. sen jälkeen kyllä samoilla käsillä sammutin suihkun, hahhaha.
Enemmän mua arveluttaa sellainen, että kun julkisilla paikoilla menee vessaan, vaikkapa baarissa, niin mun tekee mieli pestä kädet ENNEN ku kaivelen pilluani baarisilla käsillä. Ja vaik pesisin, pitää silti avata se ovi ja lukita. Siinä on kaikenlaista bakteeria. Koska sitä ovenkahvaa hypelletäännsamoilla käsillä, joilla on juuri paskannettu yms siihen pönttöön ennen mua.
Äitini ei käy julkisissa vessoissa koskaan. Koskaan.
Kyl mä ainakin keitän kädet aina paskannettuani ja myös suihkun jälkeen.
Vauvan kakkapyllyä pestessä aina räjäytetään lavuaari ja kylppäri sen jälkeen. Roskishuoneeseen me eikä muutkaan vauvaperheet vie läjöittäin paskaa vaippojen sisällä, vaan vauvaperheiden eteisessä on sellainen ionisaattori ja tähtiportti, josta kakka siirtyy bermudan kolmion kautta vuoteen 1867 (just sen takia ennen oli enemmän kaikkia lavantauteja yms kauheeta, kun nykyajan paska sataa sinne).