Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis oikeastiko joku pesee perseensä suihkussa?

Vierailija
06.06.2018 |

Eikä pöntöllä istuen käsisuihkun avulla.

Kiva kun suihkussa hinkkaat ensin kätesi täyteen ulostebakteereja ja sitten levität ne ympäri kehoasi...

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ootko miettinyt miten moni sun kanssa samassa hississä ja ruokakaupassa liikkuva tyyppi on harrastanut anaaliseksiä aamulla? Mitä jos sun mies on väsynyt sun hysteriaan ja ANAALIPETTÄÄ sua ja tulee himaan KAKKAISEN MUNAN kanssa panemaan sua?

Vierailija
42/115 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeastiko joku pesee perseensä paskapöntöllä istuen? Hyi saatana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään kukaan pese, älä usko näitä höpöjuttuja. Pehvahan peitetään elmukelmulla ja reunat tiivistetään jeesusteipillä ennen suihkua, ettei vaan puhdistu ollenkaan.

Vierailija
44/115 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kotona sellainen perse-pyyhe mihin pyyhin ja kuivaan perseen kun käyn vessassa tai suihkussa. En kuitenkaan häveliäisyyden vuoksi viitsi kirjoittaa siihen että perse-pyyhe vaan laitan että "vieraille". Mielestäni kätevä keino, saa käyttää....

Vierailija
45/115 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo "perse pestään viimeisenä, sit mennään pesemään kädet" on ihan katastrofi.

Ensin sä levität ulostebakteerit käsistäs suihkun hanoihin sulkiessas ne, sen jälkeen lavuaarin hanaan avatessas sen ja sitten vielä käsiä pestessäs levität roiskeiden mukana ne ympäri sitä lavuaaria... Että miten meni noin omasta mielestä?

Minkä helvetin lavuaarin? Mähän olen jo suihkussa. Käytän palasaippuaa, ei jää ulostebakteereita edes suihkusaippuapullon pinnalle ja pysyy hygieenisenä. Hana suljetaan vasta kun kädet on pesty.

Tiedän kirjoittavani trollille, normitollolle olisi voinut opettaa kirurgisen käsidesinfektionkin, mutta tulee liikaa duunit mieleen.

Vierailija
46/115 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi... Oonko mä aina käynyt väärin suihkussa? Siis ahteria ja käsiäkö ei saakaan päästää sinne suihkun alle ollenkaan? Vaan sillä käsisuihkulla sitten pitäis kun on ensin kaikki muut paikat pesty? Ja sitten uittaa kädet lysolissa ja vasta sen jälkeen avata lavuaarin hana ja pestä ne kädet saippualla?

Oon kyllä aina epäillyt että jotain teen väärin kun selviän suihkusta alle viidessä minuutissa ja ukko kuuhailee siellä huomattavasti kauemmin. Olipa hyvä että selvisi tämäkin asia.

Vierailija
47/115 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä palasaippua? Musta ne on kuvottavia. Siinä bakteereineen muhii?

Vierailija
48/115 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perse pestään viimeisenä, vaikka olisi puhdas. Ja joka påivä, yhtä lailla kuin pillu.

Käytätkö pulloharjaa?

Kyllä. Mutta ainoastaan kun rassaan etu-reikääni. Voi Kristus että mä saan sävärit siitä rassauksesta. Mulla jalat vatkaa kuin selällään olevalla koiralla nivusia rapsuttaessa kun hoonaan tuolla pulloharjalla.

Kokeile takareikään Kärcher- painepesuria. Jet- suulake tehopaineella takaa loistavan lopputuloksen. Muista sulkea suusi aloittaessasi, niin vesi ei roisku ympäriinsä.

Vierailija
49/115 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai persettä tarvitse pestä,sehän on itse puhdistuva.

En minä ainakaan ole koskaan pessyt.

Anaalilogian erikoislääkäri kielsi minua pesemästä persettäni, koska se kuivattaa kuulemma liikaa ja sitten voi tulla persepsoriasis vaimikähänsenytoli.

Vierailija
50/115 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä pöntöllä istuen käsisuihkun avulla.

Kiva kun suihkussa hinkkaat ensin kätesi täyteen ulostebakteereja ja sitten levität ne ympäri kehoasi...

Ja kun pöntöllä pesee, niin bakteerit jotenkin oudosti eivät käsiin tartu. Että sillälailla, sellainen kajautus porvoonsuunnalta tänään.

Vierailija
51/115 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? En mä ainakaan persettä pese koskaan, ei ole hyväksi jos sinne hinkkaa vesiä ja saippuoita.

Vierailija
52/115 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
53/115 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme kuhisevia bakteeriläjiä joka tapauksessa niin sisältä kuin ulkoa. Siinä ei paljon suihkuttelut ja hinkkaukset auta.

Terveessä ihmisessä on tosiaan 1,5 kilogrammaa bakteereja.

Vierailija
54/115 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te pesette sen ahterinne suihkulla, niin miksi sinne pitäisi kädet työntää. Kyllä se täydellä paineella tuleva vesisuihku ne paskan jäämät pois huuhtelee. Peräsuoli ei puhdistu itsestään, vaan ulosteesta jää jäämiä. Sen sijaan naisen vagina puhdistuu itsestään, sinne ei pidä mennä työntämään saippuaa tai muita pesuaineita.

Vierailija
55/115 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua ällöttäisi ajatus, että kävin juuri suihkussa, mutta takamus pesemättä. 

Vierailija
56/115 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn joko yleisissä vessoissa tai ystävieni luona vessassa. Ei tarvitse sotkea bakteereilla omaa asuntoa.

Vierailija
57/115 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin sä levität ulostebakteerit käsistäs suihkun hanoihin sulkiessas ne, sen jälkeen lavuaarin hanaan avatessas sen ja sitten vielä käsiä pestessäs levität roiskeiden mukana ne ympäri sitä lavuaaria... Että miten meni noin omasta mielestä?

Siis miten niitä ulostebakteereja enää mihinkään leviää, jos sen persuuksesi olet juuri pessyt? Sitä vartenhan ne kädetkin pestään, ettei bakteerit leviä. Vai meinaatko, että perse on ikuinen ja stabiili ulostebakteerien pesäke ja ruutta, joka ei puhdistu ikinä eikä koskaan vaikka kuinka pesee?Osta kumihanskat, jumalaare, jotka voit pesun jälkeen heittää roskiin. Kaikkea sitä. . .

Vierailija
58/115 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä siirtyisin suihkusta jonnekin/sulkisin sen tuossa vaiheessa? Itse asiassa mulla ei pesuhuoneessa ole edes lavuaaria. Kyllä ne kädet siinä suihkussa voi pestä yhtä hyvin kuin muutkin paikat.

Vierailija
59/115 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallin pesutiloissa voit huomata, että kaikki eivät tosiaankaan pese persettään. 

Vierailija
60/115 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kehon pesua pestään se alapää/perse. Sitten pestään kädet saippualla. Perseisillä käsillä ei tarvitse koskea mihinkään, kun pitää toisen käden puhtaana, puhtaalla kädellä voi annostalla käsien pesuun saippuan. Sitten pestään muu keho. Ja kun peset kylpyhuoneen säännöllisesti, on siisteys riittävä. Ne perseenpesubakteerit ei saastuta koko kylpyhuonetta käyttökelvottomaksi.