Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monella näkyy alushousut tavalla tai toisella vaatteiden alta?

Vierailija
06.06.2018 |

Eikö ihmiset oikeasti edes vilkaise itseään peilistä ennen kun poistuvat kotoa vai onko se jonkun mielestä jotenkin seksikästä, että alushousut näkyy joko läpi valkoisista housuista tai sitten kunnon rypyssä olevat hipsterien rajat on painunut esim pillifarkkuja vasten? Ihan hirveän näköistä ja tätä nään varsinkin kesäisin päivittäin, ehkä kaikista pahimpana just tuo, että on valkoiset ohuehkot housut, joista paistaa alushousut ihan kunnolla läpi, en voi vaan käsittää o_O Itse pyörin parikin kertaa peilin edessä ennen ulos lähtöä ja vielä esimerkiksi treenihousuja valitessa mietin, että saattaako auringon valo paljastaa alushousut mustista leggareista.

Kommentit (123)

Vierailija
21/123 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun alkkarit näkyy melkein kokoajan, koska alushousujen vyötärö ylettää 5 senttiä korkeammalle kuin mitä farkkujen vyötärö, joten jos kyykin, kumarran tai teen jotain niin alushousut aina näkyy.  Alkuun tämä häiritsi ja ärsytti minua, mutta siihen on tottunut en jaksa enää stressata.

Vierailija
22/123 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se nyt haittaa. Minulla sen verran tuhdit mummokalsarit , että ei niitä voi piilottaa farkkujen alle näkymättömiin. Alushousut on ihan vaan vaatekappale.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/123 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nykyään ihmiset liikkuu lähes alasta joka paikassa esim kaupungilla pyllybiksut päällä joten arvostan jos jollain vaatteet ylipäätään, vaikka sitten näkyisi läpi. Itse en ainakaan välittää jos läpi näkyy kunhan en pyllybiksuissa kulje edes rannalla, se on kyllä totaalisen härskin näköstä touhua.

Vierailija
24/123 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totesin tosin kerran miehelleni että vaihdan pitsistringeihin heti, kun olet itse pitänyt stringejä kuukauden etkä ole havainnut yhtään ongelmaa tai epämukavuutta.

Ai miten ihanan voimaantunut asenteellisuus. Anna kun arvaan, olet myös sanonut hänelle että suostut anaaliseksiin vain, jos naapurin Keijo saa ensin panna miestäsi perseeseen.

Kaltaisillesi naisille on olemassa yleisnimitys: ex-vaimo.

Vierailija
25/123 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kovasti näkymistä kun nuoret / nuorehkot kollit käyttää matalavyötäröisiä farkkuja ja kalsarien kangasta näkyy pitkälti.

Setä44

Vierailija
26/123 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
27/123 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhousut jos näkyy hameen tai kesähousujen läpi niin ei se paha ole, käytän itse pitsipöksyjä tai sloggeja, valkoisia tai keltaisia, stringejä en käytä, tärkeintä että on alushousut jalassa.

Vierailija
28/123 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK.

Vierailija
29/123 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tirkistelijä, oot outo.

Vierailija
30/123 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea ajatuskin, että joku saisi tietää mun käyttävän alushousuja!!

Vierailija
31/123 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teräsmiehellä ne näkyy vaatteiden päältä.

Vierailija
32/123 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosi jees! Se on ihan jees!

Vierailija
33/123 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Protip: alusvaateetkin on vaatteita.

Vierailija
34/123 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Ap:llä on aina silmät jonkun perseessä...?

Se vasta häiritsevää onkin.

Vierailija
35/123 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin joskus niitä muotoilevia alushousuja mutta ne puristi niin tiukaksi paketiksi takapuolen että ei ollut hyvät saumat ei näkynyt niistä mutta muuten liian kireät. Sopivan piukat alushousut ovat kivat näkyy läpi tai ei, minulla on pitsihousuja joissa etuosa läpikuultava mutta ei se näy päällysvaatteiden alta ai täytyy olla ohut kesämekko ja auringonvalo niin voi jotain vilahtaa.

Vierailija
36/123 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin joskus semmoisia alushousja, joissa ei lahjesauma näkynyt, vaan oli sellainen puristamaton saumamalli. Mutta koska lahje ei puristanut lainkaan, niin housut nousivat aina ja imaisivat käytössä hornaan saakka, ja siitähän tuli ongelmia. Vaihdoin lopulta maxi-mallin mummoalkkareihin. En tykkää, että niistä vähän näkyy saumat päälle, mutta parempi sekin kuin tuli hornassa.

Vierailija
37/123 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesulaput ponnahtavat esiin ekana, ellei ole poistanut. Ja pömpöttää selässä kun kumartuu. 

Vierailija
38/123 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän alushousujen saumojen näkyminen niin paha ole, lyhyessä mekossa joskus pikkuhousut näkyy alta esim.portaissa se voi nolottaa, samoin kun farkut ja lyhyt pusero niin kumartuessa/kyykistyessä niin pöksyjen reuna näkyy.

Vierailija
39/123 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt yhdistelmän valkoiset kesähousut ja alla mustat stringit. Aika vavisuttava näky.

Vierailija
40/123 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ihmetyttää se miski sinä katselet ihmisten lantionseutua maanisesti tarkastellen heidän alushousujen näkymisiään? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän