Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monella näkyy alushousut tavalla tai toisella vaatteiden alta?

Vierailija
06.06.2018 |

Eikö ihmiset oikeasti edes vilkaise itseään peilistä ennen kun poistuvat kotoa vai onko se jonkun mielestä jotenkin seksikästä, että alushousut näkyy joko läpi valkoisista housuista tai sitten kunnon rypyssä olevat hipsterien rajat on painunut esim pillifarkkuja vasten? Ihan hirveän näköistä ja tätä nään varsinkin kesäisin päivittäin, ehkä kaikista pahimpana just tuo, että on valkoiset ohuehkot housut, joista paistaa alushousut ihan kunnolla läpi, en voi vaan käsittää o_O Itse pyörin parikin kertaa peilin edessä ennen ulos lähtöä ja vielä esimerkiksi treenihousuja valitessa mietin, että saattaako auringon valo paljastaa alushousut mustista leggareista.

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi näkyy kun ne on. Kaikilla ei ole mitä vaihtaa vaikka näkyiskin. En ole myöskään hommannut uusia vaatteita vaikka olen lihonut. Epäilen että saattaa joskus jotkin rajat näkyä ja kireistä läpikin näkyä, mutta eipä voi mitään. 

Vierailija
122/123 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta laita valkoiset alushousut ne ovat paljon kauniimmatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alushousujen rajat ehkä näkyvät en ole peilistä katsonut mutta työssä ja vapaaajallakin kun esim.kyykistyy niin voi alushousut näkyä vyötäröltä tai hameen alta ja sen olen kuullut ja huomannut.

Käytän eri malleja,tai,midi.maksi ,hipster pikkuhousuja ja yleensä valkoisia.

N.35v.