Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monella näkyy alushousut tavalla tai toisella vaatteiden alta?

Vierailija
06.06.2018 |

Eikö ihmiset oikeasti edes vilkaise itseään peilistä ennen kun poistuvat kotoa vai onko se jonkun mielestä jotenkin seksikästä, että alushousut näkyy joko läpi valkoisista housuista tai sitten kunnon rypyssä olevat hipsterien rajat on painunut esim pillifarkkuja vasten? Ihan hirveän näköistä ja tätä nään varsinkin kesäisin päivittäin, ehkä kaikista pahimpana just tuo, että on valkoiset ohuehkot housut, joista paistaa alushousut ihan kunnolla läpi, en voi vaan käsittää o_O Itse pyörin parikin kertaa peilin edessä ennen ulos lähtöä ja vielä esimerkiksi treenihousuja valitessa mietin, että saattaako auringon valo paljastaa alushousut mustista leggareista.

Kommentit (123)

Vierailija
41/123 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on parempi, että ihmisillä on alusvaatteet kuin ettei ole. En minä ainakaan saa mitään kicksejä kyyläämällä toisten pikkareita ja rintaliivejä. Hanki elämä!

Minä saan.

- Rane, Nakkilasta

Vierailija
42/123 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on huomautettu että alushousut näkyy kun olen kyykistynyt no ei haittaa käytän aina kauniita valkoisia alushousuja ja en stringejä, kesällä on vaara esim portaissa tai tuulessa että hameen alta näkyy pikkuhousut ja minulla on semmoisia pitsihousuja että niissä etuosa läpikuultava eli karvoitus voi näkyä mutta se on ohimenvä hetki, kesällä myös vaaleiden pitkisten tai hamosen läpi voi pöksyjen reunat näkyä.

Eihän tuo niin iso asia ole vaikka voi vähän nolottaa, normipukeutumista kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/123 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sloggin Romantica alkkarit ovat juuri sopivat. Niitä on kahta eri mallia ja ikävä kyllä käyttämäni koko on yleensä loppu tai joku kälynen yksi jäljellä. Kestää vuosia jopa pitsitkin vaikka pesen 90 asteessa 60 sijaan. Mukavat päällä eivätkä näy läpi. Tietenkään valkoisen hameen alle ei laiteta mustia tai valkoisia vaan puuterin väriset. Ei näy läpi. Mustien housujen alle taasen mustat. Ei ole vaikeata ei.

Vierailija
44/123 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyy jopa tummien farkkujen läpi "rajat". 

Vierailija
45/123 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella oli värikkäät kukkalegginssit kaupassa ja näytti kuin olisi ollut kalsongeilla liikkeellä, ihoa myöten meni ja takamus näkyi selvästi heilumassa. :( Musta tuntuu jotenkin peittävämmältä tai muu.

Vierailija
46/123 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on huomautettu että alushousut näkyy kun olen kyykistynyt no ei haittaa käytän aina kauniita valkoisia alushousuja ja en stringejä, kesällä on vaara esim portaissa tai tuulessa että hameen alta näkyy pikkuhousut ja minulla on semmoisia pitsihousuja että niissä etuosa läpikuultava eli karvoitus voi näkyä mutta se on ohimenvä hetki, kesällä myös vaaleiden pitkisten tai hamosen läpi voi pöksyjen reunat näkyä.

Eihän tuo niin iso asia ole vaikka voi vähän nolottaa, normipukeutumista kuitenkin.

Ja tämän tekeleen takana on mies. Yritä vähän paremmin leikkiä naista.

Vierailija
47/123 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyyhän ne läpi kun on ohuet kesäpitkikset tai kesämekko, minullakin tahtoo kumatuessa ym pikkuhousujen vyötärö näkyä farkkujen alta.

Alushousut ovat mukavat  kun on sopiva malli ja kaunis, normivaatetusta se on, miksi sitä kurkkia..

Vierailija
48/123 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomaa tuollaisia asioita kuin tilanteessa, joissa alusvaatteet tai niiden puuttuminen näkyy kriittisesti. Sittenkin usein ajattelin, että ehkä se vilautettu seepranaru kuului jotenkin siihen lookin. En minä mitään muodista ymmärrä.

Vierailija
49/123 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kantajalla on stringit, voi tehdä päätelmän seksuaalisesti aktiivisesta henkilöstä.

No niinpä...

Vierailija
50/123 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreenilla näkyi eilen pikkarit kokonaan!

Vierailija
51/123 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en stressaa jos joskus alushousut näkyy läpi tai kyykistyessä tai  näkyy vyötäröltä ei tuo niin iso asia ja en käytä typeriä epämukavia stringejä vaan kauniita alushousuja.

52/123 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyrin aina pitämään paitoja/huppareita/hameita/mekkoja, mitkä peittää pepun. Näyttää kivalta ja voin olla leggareissa, alla mummopikkarit.

Mukavuus ennen kaikkea on minun mottoni.

Vierailija
53/123 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa sinut toistuvasti kiinnittämään huomiosi juuri tuohon osaan vaatetusta ja kehoa? Mikä saa sinut toistuvasti miettimään ihmisten alushousuja? Oletko huomannut itselläsi muita obsessioita tai pakkoajatuksia? Sinun olisi nyt varmaan hyvä löytää vastaus näihin kysymyksiin.

Vierailija
54/123 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä sinä teet niille farkkujen läpi näkyville saumoille? 

Tyhmä aloitus.

Vierailija
55/123 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan lyhyen puseron ja farkut ja menen hyllyjen väliin kyykistelemään niin valkoiset alushousut näkyy vyötäröltä,kohta laitan myös ohuen kesämekon jos näkyy pöksyjen saumat niin hyvä on,tiukat valkoiset kesähousut myös jalkaan ja pikkarit eroittuu.

Hienoa että vaimosi hyväksyy harrastuksesi.

Vierailija
56/123 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä ihan oikea nainen ja kirjoitin provona aloittajalle tuon kyykistelyn.Sori siitä.

Vierailija
57/123 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin yhtenä päivänä jonkun naisen joka oli miehensä ja lapsen kanssa liikenteessä. Päällä oli sellainen ohut haalean punainen mekko, josta näki suoraan läpi pelkällä vilkaisulla. Stringit näkyi olevan päällä vielä. Miksi ihmeessä joku naine pukeutuu noin varsinkin kun on miehen ja lapsen kanssa?

No esimerkiksi sen miehen iloksi tai omaksi ilokseen?

Vierailija
58/123 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sloggin ZeroFeel alkkareissa ei ole saumoja, mutta pysyvät silti hyvin paikoillaan. Aistiyliherkkänä ainoat joita voin käyttää, ja plussana eivät näy tiukankaan vaatteen läpi jos vaan väri on oikea.

Vierailija
59/123 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ihmetyttää se miski sinä katselet ihmisten lantionseutua maanisesti tarkastellen heidän alushousujen näkymisiään? 

Se on varmaan hrrastus.

Vierailija
60/123 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietää että alushousuja pidetään, miksi niitä peitellä. Kunnon mummot on ihanat, ei hierrä narut takapuolessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme