Naisia toljottava mies
Ärsyttää aivan älyttömästi mieheni tapa toljottaa autoa ajaessaan kaikkia kevyen liikenteen väylillä liikkuvia naisia, no ehkä eläkeläismummot jäävät sentään rauhaan... Varsinkin näin kesäaikaan on kuin jokin automaattiohjaus olisi päällä, miehen katse kääntyy välittömästi tsekkaamaan millainen lenkkeilijä tai pyöräilijä tai muu kulkija sattuukaan kohdalle osumaan. Ihme kyttääjä. Yksi miespuolinen kaveri totesi kerran, että tuo on miehille erittäin ominaista toimintaa ja "se loppuu vasta sitten, kun henki ei enää pihise". Oletteko huomanneet samaa? Ärsyttääkö vastaava käytös omassa miehessä? Mun mielestä keskenkasvuisten nuorten miesten kiimaista touhua, viiskymppisen ukon luulisi osaavan tehdä homman vaivihkaa tai jotenkin peitellymmin, mut ei pakonomainen refleksi ja kaula suurin piirtein korkkiruuvilla, kun niin kovasti kiinnostaa...
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Mun mies pitää koko ajan silmällä kaikkea ympäristössä. Ammatin mukana tullut varjopuoli. Varjopuoli siksi, että töissä pitää silmällä sitä mihin suuntaan tilanteet kehittyvät, että pystyy ennakoimaan tapahtumia oman ja toisten terveyden turvaksi. Luulin ensin että tsekkailee "siinä mielessä", mutta kyllä se tsekkailee ihan tässä mielessä. Ja toki kaikki lapsesta vanhukseen, ei pelkästään naisia. Hänen täytyy saada tietää mihin suuntaan ihmispalikat liikkuvat, jotta voi laskea mielessään todennäköisyyksiä. Pääsee tästä eroon ainoastaan paikoissa joissa voi oikeasti rauhoittua, eli esim. mökillä.
Älä nyt vaan sano että se on rekkakuski 😂
Vierailija kirjoitti:
Näitähän riittää - jopa kehuskelevat sillä. Hiusraja paennut, ja haivenet harmaantuneet, naama roikkuu, elämää suuremmat silmäpussit, ei leukaa, ei kaulaa, järkyttävä maha ja muukin ylipaino. Ihan pokalla katsellaan nuorempia naisia arvostellen. Kyllä pitäisi tuossa vaiheessa tajuta, että katseluajat meni jo kun oma habitus ei kestä edes netraalia ohivilkaisua ilman kuvotusrefleksiä.
Tämä! Ahdistaa näiden rumien setämiesten vainoaminen, kyttäys ja stalkkaus!
Vierailija kirjoitti:
Näitähän riittää - jopa kehuskelevat sillä. Hiusraja paennut, ja haivenet harmaantuneet, naama roikkuu, elämää suuremmat silmäpussit, ei leukaa, ei kaulaa, järkyttävä maha ja muukin ylipaino. Ihan pokalla katsellaan nuorempia naisia arvostellen. Kyllä pitäisi tuossa vaiheessa tajuta, että katseluajat meni jo kun oma habitus ei kestä edes netraalia ohivilkaisua ilman kuvotusrefleksiä.
Miehet aina katselevat naisia. Kohta sekin varmaan kielletään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha naiset... niin prinsessoja. Kuvittelevat ettei ainakaan oma mies katsele muita naisia. Jokainen terve mies vilkuilee kauniita naisia sillä silmällä! Osa tekee vaivihkaa, osa ei tajua peitellä. Siinä ero.
Että minä olen väsynyt tuohon prinsessan hokemiseen... Onko joku sanonut, että miehet eivät katselisi tai eivät saisi katsella? Kysymyshän on vain siitä, onko mies moukka vai osaako tehdä sen loukkaamatta sen paremmin omaa kumppaniaan kuin sitä katseen kohdetta.
Mutta ainakin sinä tunnut viihtyvän prinsessojen seurassa, kun jaksat tuota sanaa tällä palstalla hokea päivästä toiseen. Mitä se mahtaa kertoa sinusta?
Kyllä moni nainen kuvittelee, ettei oma mies vilkuile muita. Ainakin nuorempana.
Ja ei, en viihdy prinsessojen tai naisten seurassa. Enemmänkin olen naisvihaaja.
Naisvihaaja joka viettää päivänsä naisten parissa. Varsinainen älykkö olet.
Ei mun mies vaan tuijota :D Tai siis joo tottakai kattoo, mutta ei siitä ole tullut sellaista ongelmaa että itse ärsyyntyisin. Mäkin tykkään katella ihmisiä, oli ne naispuolisia tai miespuolisia ihan vain mielenkiinnosta ilman minkäänlaista seksuaalista tarvetta miettiä mitä housuista tai paidan alta löytyy. Se taidan olla itseasiassa minä, joka tuijottelee muita ihmisiä meidän suhteessa, ihan vain sen takia että tykkään tarkastella :D En tosin voisi seurustella miehen kanssa, joka esim. jonkun kanssa jutellessa tuijottaa rintoja. Ihan vain kohteliaisuuden takia koska tiiän että naisesta se on hyvin ärsyttävää :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon niin. Pyytämätön huomio ja parisuhteessa olevan miehen muita kyttäävä käytös on henkistä väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki miehet!
Kunnon Mies 43
Etkö katsele komeita miehiä? Sinä taidat olla se outo.
Miehesi kuvittelee että sillä on vielä jotain mahiksia niihin naisiin. Surullista kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uliuliuli. On se niin kivaa uhriutua. Se on suorastaan niin ihanaa, että kaikki looginen ajattelu pysähtyy sillä hetkellä, kun siihen suinkin tarjoutuu tilaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi kuvittelee että sillä on vielä jotain mahiksia niihin naisiin. Surullista kyllä.
Tämä 😁Ei kukaan kyttää jos _tietää_ olevansa kohteen mielestä paaria. Äijä kuvittelee tosissaan olevansa ”vedossa”.
Huono tapa. Loukkaa sekä sinua, että niitä toljotettavia naisia. Lisäksi onnettomuusriski.
Häiritsevää käydä päivällä kaupassakin kun papat toljottaa ja mummot mulkoilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uliuliuli. On se niin kivaa uhriutua. Se on suorastaan niin ihanaa, että kaikki looginen ajattelu pysähtyy sillä hetkellä, kun siihen suinkin tarjoutuu tilaisuus.
Aion vastaisuudessakin tuijotella seksikkäitä naisia aina kun kykenen!
-naisvihaaja
Vierailija kirjoitti:
Lopetat ulos menemisen ja tilaat kebabbia kotiinkuljetuksella. Tosin sitten se kebabbimies tuijottaa. Apua!
Vierailija kirjoitti:
En minä katsele muita kuin omaa emäntää. Ei ole ollut tapana, enkä aio aloittaakaan. Muut ihmiset ovat minulle ihmismassaa.
Sulla jäi krjoittamatta tää osa viestistä: mun mies ei lue palstaa, joten vastaan hänen puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Pukeudu niin kuin normaalit ihmiset, niin kukaan ei mulkoile. Normaaliin pukeutumiseen ei sitten kuulu alkkareiden pituiset shortsit.
Ja sitten ei saa sanoa, että miehet on visuaalisia. Minusta tuo on yksi hyvä esimerkki ja itsessäni on samaa vikaa. Ja niin lienee kaikissa muissakin miehissä joitain perin epämiehekkäitä poikkeuksia lukuunottamatta. Ei ole harvinaista ja minun ymmärtääkseni kaikki tuon asian tietävät. Onhan se totta kai huonoa käytöstäkin riippuen seurasta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies pitää koko ajan silmällä kaikkea ympäristössä. Ammatin mukana tullut varjopuoli. Varjopuoli siksi, että töissä pitää silmällä sitä mihin suuntaan tilanteet kehittyvät, että pystyy ennakoimaan tapahtumia oman ja toisten terveyden turvaksi. Luulin ensin että tsekkailee "siinä mielessä", mutta kyllä se tsekkailee ihan tässä mielessä. Ja toki kaikki lapsesta vanhukseen, ei pelkästään naisia. Hänen täytyy saada tietää mihin suuntaan ihmispalikat liikkuvat, jotta voi laskea mielessään todennäköisyyksiä. Pääsee tästä eroon ainoastaan paikoissa joissa voi oikeasti rauhoittua, eli esim. mökillä.
Vanginvartija? Vartija?Poliisi? Opettaja?
Luulo = fakta.