Naisia toljottava mies
Ärsyttää aivan älyttömästi mieheni tapa toljottaa autoa ajaessaan kaikkia kevyen liikenteen väylillä liikkuvia naisia, no ehkä eläkeläismummot jäävät sentään rauhaan... Varsinkin näin kesäaikaan on kuin jokin automaattiohjaus olisi päällä, miehen katse kääntyy välittömästi tsekkaamaan millainen lenkkeilijä tai pyöräilijä tai muu kulkija sattuukaan kohdalle osumaan. Ihme kyttääjä. Yksi miespuolinen kaveri totesi kerran, että tuo on miehille erittäin ominaista toimintaa ja "se loppuu vasta sitten, kun henki ei enää pihise". Oletteko huomanneet samaa? Ärsyttääkö vastaava käytös omassa miehessä? Mun mielestä keskenkasvuisten nuorten miesten kiimaista touhua, viiskymppisen ukon luulisi osaavan tehdä homman vaivihkaa tai jotenkin peitellymmin, mut ei pakonomainen refleksi ja kaula suurin piirtein korkkiruuvilla, kun niin kovasti kiinnostaa...
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten ei saa sanoa, että miehet on visuaalisia. Minusta tuo on yksi hyvä esimerkki ja itsessäni on samaa vikaa. Ja niin lienee kaikissa muissakin miehissä joitain perin epämiehekkäitä poikkeuksia lukuunottamatta. Ei ole harvinaista ja minun ymmärtääkseni kaikki tuon asian tietävät. Onhan se totta kai huonoa käytöstäkin riippuen seurasta.
Tuo on muuten sitten taas syy siihen, miksi meillä on ihan tarpeeksi blondattuja naisurheilijoitakin jotka tunnetaan vaan somekuvistaan, ei niinkään niistä urheilusuorituksistaan. On turha väittää, etteivät naiset myös hae ja saa etua elämässä ja pyri hyötymään miehen visuaalisuudesta joka saattaa ilmetä siis täten.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten ei saa sanoa, että miehet on visuaalisia. Minusta tuo on yksi hyvä esimerkki ja itsessäni on samaa vikaa. Ja niin lienee kaikissa muissakin miehissä joitain perin epämiehekkäitä poikkeuksia lukuunottamatta. Ei ole harvinaista ja minun ymmärtääkseni kaikki tuon asian tietävät. Onhan se totta kai huonoa käytöstäkin riippuen seurasta.
Höpöhöpö. Jos nämä setämiehet olisivat visuaalisia ja esteetikkoja, niin kyllä se variksen perseeltä näyttävä oma naama oltaisiin kuosattu! Keski-ikäiset miehet ja oikomattomat hampaat turvassa! Vartalo kuinryhävalaalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Jos nämä setämiehet olisivat visuaalisia ja esteetikkoja, niin kyllä se variksen perseeltä näyttävä oma naama oltaisiin kuosattu! Keski-ikäiset miehet ja oikomattomat hampaat turvassa! Vartalo kuinryhävalaalla!
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisen miehenkö ap nyt on sitten ottanut? No, good luck with that. Myötä- ja vastamäessä.
Hahaha legendaarisen hyvä tekosyy.
-naisvihaaja