Jos parisuhteeseen tulee seksitön vuosi, miten todennäköisesti suhde tulee päättymään?
Siis miten todennäköistä on, ettei seksielämä enää suhteeseen palaa? Koska seksitön loppuelämä ei ole vaihtoehto. Kellään kokemusta? Tai muuten mielipiteitä?
Kommentit (49)
Kai tuo hieman on riippuvainen siitä, että millaisessa tilassa "seksiä haluamattoman" näkee ja kohtaa. Lienee pieni ero siinä, että makaako hän etkuihin kytkettynä sairaalan vuodeosastolla enemmän ja vähemmän teidottomassa tilassa vai jatkaako muutoin yhteiseloa näkemättä mitään ongelmaa siinä, että häntä ei huvita tai jostain muusta vieraaksi jäävästä syystä -yksinkertaistaen- kohtaa niin, että yheiselo jatkuisi seksin merkeissä
Jos se on pois sairauden takia, voi palata. Muusta syystä ei.
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko psyykkiset ongelmat? Ap
Useita monen kuukauden taukoja oli. Sitten tuli se viimeinen tauko, joka kesti 2,5vuotta ja päätyi eroon. Ihastuin toiseen mieheen ja sain häneltä vastakaikua ja tajusin etten exääni rakastanut.
Ymmärsin sitten ettei exäkään minua ollut rakastanut pitkiin aikoihin. Ei pystynyt tunteista puhumaankaan, kun yritin ottaa suhteen puheeksi eikä pystynyt edes koskettamaan minua.
On kyllä pitkä aika, mutta kyllä pitkässä suhteessa joskus on hiljaisempaakin (esim vauvavuosi voi olla). Riippuu paljon syystä, ja siitä miten muuten menee
Kiinnostaa minuakin. Heinäkuussa tulee vuosi täyteen.
No sen verran voin sanoa, että kun puoliso aiheutti reaktiivisen masennuksen ja sain siihen lääkkeet, ainoa kysymys oli että mites mun seksi nyt sitten? Ei ollut seksiä enää koskaan ja tyyppi sai kenkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei palaudu. Psyykkisien ongelmien takia seksitön vuosi olisi minulle mahdoton ja en katsoisi sellaista miestä paria kuukautta enempää. Jos mies ei siis edes yrittäisi koskea "psyykkisten ongelmiensa vuoksi", niin en ymmärtäisi. Niin epätoivoinen en ole, että antaisin sen mennä läpi ja yrittäisin leikkiä hyvää vaimoa.
Tähän tulee varmaan joku inisemään, että en tiedä mistään mitään jne. niin kylläpä tiedänkin. Suhteessamme on ollut isoja mäkiä, mutta pisin seksitön aika on ollut viisi viikkoa.
Mies ei halunnut seksiä, ongelmia joista ei puhunut ja muutenkin pään kanssa ongelmia... Vuosia yritin jaksaa ja tukea. Kun päädyin eroamaan hänestä, meillä oli ollut seksitön vuosi + pari kuukautta päälle. Kasvattelin rohkeutta erota, ja viimeinen niitti oli aika klassinen: tapasin nykyisen mieheni, ja koska kemia oli voimakas, uskalsin jättää eksäni. Mitään en nyksäni kanssa sekoillut, koska pettää en halunnut. Se oli se lopullinen tyrkkäys, jolloin piti uskaltaa erota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei palaudu. Psyykkisien ongelmien takia seksitön vuosi olisi minulle mahdoton ja en katsoisi sellaista miestä paria kuukautta enempää. Jos mies ei siis edes yrittäisi koskea "psyykkisten ongelmiensa vuoksi", niin en ymmärtäisi. Niin epätoivoinen en ole, että antaisin sen mennä läpi ja yrittäisin leikkiä hyvää vaimoa.
Tähän tulee varmaan joku inisemään, että en tiedä mistään mitään jne. niin kylläpä tiedänkin. Suhteessamme on ollut isoja mäkiä, mutta pisin seksitön aika on ollut viisi viikkoa.
Viisi viikkoa... Voi sua. HAHAHAHAAHHAHAHAHHHAHAHA!!!!
Vierailija kirjoitti:
On kyllä pitkä aika, mutta kyllä pitkässä suhteessa joskus on hiljaisempaakin (esim vauvavuosi voi olla). Riippuu paljon syystä, ja siitä miten muuten menee
Miksi joillakin on vauvavuosi seksitöntä? Oikeasti haluaisin tietää ne tekosyyt seksittömyydelle.
Minulla on kolme lasta, yksi on sektiolla tullut, kaksi alateitse, toisessa repesin, toisessa leikattiin. Vauvoilla oli aika pieni ikäero ja imetin niitä noin vuoden ikään asti. Imetystä oli yöllä pahimmillaan tunnin välein tiheän imun kausina, muuten parin kolmen tunnin välein. Seksi kuitenkin alkoi minun toiveestani jo muutaman viikon päästä synnytyksistä ja sitä ennenkään en ollut unohtanut miestä.
Jos suhde on myös tunnetasolla hyvällä ja syvällisellä pohjalla, siihen kuuluu varmasti paljon muutakin kuin vain laskea ja kirjata seksikertojen määrää. Läheisyyttä ja mielihyvää voi tuottaa rakkaalleen niin monin muunkinlaisin keinoin, kuin vain pelkällä mekaanisella yhdynnällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono ennuste. Psyykkiset ongelmat voi tosin parantua kun lopettaa kitkuttamisen suhteessa jossa ei todellisuudessa halua olla.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei halunnut seksiä, ongelmia joista ei puhunut ja muutenkin pään kanssa ongelmia... Vuosia yritin jaksaa ja tukea. Kun päädyin eroamaan hänestä, meillä oli ollut seksitön vuosi + pari kuukautta päälle. Kasvattelin rohkeutta erota, ja viimeinen niitti oli aika klassinen: tapasin nykyisen mieheni, ja koska kemia oli voimakas, uskalsin jättää eksäni. Mitään en nyksäni kanssa sekoillut, koska pettää en halunnut. Se oli se lopullinen tyrkkäys, jolloin piti uskaltaa erota
Näin se menee jos kotoa ei saa. Aika moinen aseksuaali saa olla, että vuoden on ilman seksiä hyvillä mielin.
Sairauden takia olisin ilman vaikka loppuelämän, puolison haluttomuuden vuoksi olisin eronnut jo puolen vuoden kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos suhde on myös tunnetasolla hyvällä ja syvällisellä pohjalla, siihen kuuluu varmasti paljon muutakin kuin vain laskea ja kirjata seksikertojen määrää. Läheisyyttä ja mielihyvää voi tuottaa rakkaalleen niin monin muunkinlaisin keinoin, kuin vain pelkällä mekaanisella yhdynnällä.
Voi toki, mutta minulle ainakin yhdyntä on ihan muuta kuin "mekaanista". Siinä vaiheessa kun se muuttuu mekaaniseksi, on asiat huonosti ja rakkautta ei ole. Minulle siis pelkät halit eivät riitä, saan enemmän ja parempaa muualta jos sillä mies yrittäisi korvata seksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joillakin on vauvavuosi seksitöntä? Oikeasti haluaisin tietää ne tekosyyt seksittömyydelle.
Minulla on kolme lasta, yksi on sektiolla tullut, kaksi alateitse, toisessa repesin, toisessa leikattiin. Vauvoilla oli aika pieni ikäero ja imetin niitä noin vuoden ikään asti. Imetystä oli yöllä pahimmillaan tunnin välein tiheän imun kausina, muuten parin kolmen tunnin välein. Seksi kuitenkin alkoi minun toiveestani jo muutaman viikon päästä synnytyksistä ja sitä ennenkään en ollut unohtanut miestä.
Meillä oli puolen vuoden tauko, syystä että repeilin ja traumatisoiduin synnytyksestä niin etten voinut itsekkään koskea itseeni ennen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisi viikkoa... Voi sua. HAHAHAHAAHHAHAHAHHHAHAHA!!!!
Mikä tuli? :D Mikä sinulla on pisin aika ilman seksiä? Koko elämä ilmeisesti? :)
Viimeiset parikymmentä vuotta saanut olla ihan rauhassa. Muutoin meillä menee loistavasti. Hellyyttä on ja toveruutta, tosin me kyllä ollaan jo vanhojakin 😊
Onko kellään ollut seksitöntä vuotta parisuhteessa? Ap