Jos parisuhteeseen tulee seksitön vuosi, miten todennäköisesti suhde tulee päättymään?
Siis miten todennäköistä on, ettei seksielämä enää suhteeseen palaa? Koska seksitön loppuelämä ei ole vaihtoehto. Kellään kokemusta? Tai muuten mielipiteitä?
Kommentit (49)
Panin poikki 1v 3kk tauon jälkeen kun pariterapia ei auttanut ja kaikki kosketuskin katosi.
Vierailija kirjoitti:
Panin poikki 1v 3kk tauon jälkeen kun pariterapia ei auttanut ja kaikki kosketuskin katosi.
Oliko teilläkin mies se joka lakkasi haluamasta? Ap
Meillä kolme vuotta ilman seksiä ja olemme vain tyytyväisiä. Kummatkaan ei kovin kiinnostuneita aihepiiristä. N51 ja M53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä pitkä aika, mutta kyllä pitkässä suhteessa joskus on hiljaisempaakin (esim vauvavuosi voi olla). Riippuu paljon syystä, ja siitä miten muuten menee
Miksi joillakin on vauvavuosi seksitöntä? Oikeasti haluaisin tietää ne tekosyyt seksittömyydelle.
Minulla on kolme lasta, yksi on sektiolla tullut, kaksi alateitse, toisessa repesin, toisessa leikattiin. Vauvoilla oli aika pieni ikäero ja imetin niitä noin vuoden ikään asti. Imetystä oli yöllä pahimmillaan tunnin välein tiheän imun kausina, muuten parin kolmen tunnin välein. Seksi kuitenkin alkoi minun toiveestani jo muutaman viikon päästä synnytyksistä ja sitä ennenkään en ollut unohtanut miestä.
Meillä oli puolen vuoden tauko, syystä että repeilin ja traumatisoiduin synnytyksestä niin etten voinut itsekkään koskea itseeni ennen sitä.
Repeilivätkö kätesi ja suusikin?
En pidä yksipuolista toisen tyydyttämistä seksinä ylipäätään. Miehen omatkaan kädet ei repeilly.
Täysin samaa mieltä tästä. Ja jotkut ihmiset eivät tunnu käsittävän, etteivät kaikki edes toivo siltä haluttomalta kumppanilta mitään lohdutuspalkintohoitelua. Aika moni haluaa seksiä nimenomaan halukkaan ja kykenevän kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on seksittömyys kestänyt n.5 vuotta,ja ikää on mulla 32v. Mies on haluton ja ei kykene seksiin.Uskon että vika on minussa,ulkonäköni ei ole riittävä. Mies ei puhu asiasta,eikä ole pyrkinyt tekemään asialle mitään,ja ahdistuu hirveästi kun otan asiaa esille.Hänestä elämä jatkuu näinkin. En tiedä voinko elää loppu elämääni näin.Saisin seksäi varmaankin helpommin muualta,kuin omasta parisuhteesta.Eroon ei ei nyt tällä hetkellä ole voimia.Olen uupunut lapsista,vaativasta työstä,raskaasta hankalasta arjesta ja kaiken kruunaa huono parisuhde.
Kaduttaako että ikinä olet tuohon mieheen ikinä sitoutunut? Ap
Juu,kaduttaa...Olisin voinut silloin toisinkin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kolme vuotta ilman seksiä ja olemme vain tyytyväisiä. Kummatkaan ei kovin kiinnostuneita aihepiiristä. N51 ja M53
Lueppas mikä tahansa ammattilaisen kirjoitus, niin seksuaalisuus nosteetaan ongelmaksi parisuhteessa AINA kun halut ovat eriparia ja JOKAIKINEN sanoo aina sen poikkeuksen, eli suhteet joissa molempia ei kiinnosta koska silloin halut kohtaa. Ei se ole silloin mikään ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on seksittömyys kestänyt n.5 vuotta,ja ikää on mulla 32v. Mies on haluton ja ei kykene seksiin.Uskon että vika on minussa,ulkonäköni ei ole riittävä. Mies ei puhu asiasta,eikä ole pyrkinyt tekemään asialle mitään,ja ahdistuu hirveästi kun otan asiaa esille.Hänestä elämä jatkuu näinkin. En tiedä voinko elää loppu elämääni näin.Saisin seksäi varmaankin helpommin muualta,kuin omasta parisuhteesta.Eroon ei ei nyt tällä hetkellä ole voimia.Olen uupunut lapsista,vaativasta työstä,raskaasta hankalasta arjesta ja kaiken kruunaa huono parisuhde.
Pilkun jälkeen tulee välilyönti, tekstisi oli ihan puuroa ja niin on varmaan myös elämäsi.
Sitäpä juuri. Ilmeisesti sulla menee paremmin? Tuovatko välilyönnit onnen elämääsi?
Mies kieltäytyi puhumasta ja koskemasta seksin lisäksi. Kaksi vuotta katselin ja koitin puhua..ei onnistunut. Lähdin.
Niinpä, mitä sitä suotta aiemmin. Ap