Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elänkö erityisherkän miehen kanssa? Onko muilla samoja havaintoja?

Vierailija
01.06.2018 |

Löysin tällaisen ja olen hämmentynyt, koska kaikkiin osui bingo mieheni kohdalla. Olenpa ollut typerä kun en ole kuunnellut sitä. Tosin ei se puhukkaan mitää.

Elätkö erityisherkän miehen kanssa? Huomioi nämä kymmenen seikkaa!

Päällimmäisenä pistää silmään miehen ylianalysointi ja ylitsevuotava liikutus esim. musiikista. Ja hänkään ei kestä mykkäkoulua yhtään.  Mitähän tästä ajattelisi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näähän on kaikki adhd merkkejä ennemmin.

Vierailija
2/13 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kuulostaa kyllä enemmän miulta ku mieheltä. Ei jummijammi voi kukaa ukko olla tuollanen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP

Vierailija
4/13 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää kuulostaa kyllä enemmän miulta ku mieheltä. Ei jummijammi voi kukaa ukko olla tuollanen

Kyllä olet ahdasmielinen, naiselle on kaikki piirteet sallittu, miehen pitää olla juuri tietynlainen, kyllä on tiukassa uskomukset.

Vierailija
5/13 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei voi? Koska 60-luvulla miehet olivat tuppisuisia suolapatsaita?

Vierailija
6/13 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi ittu mitä mussutusta taas. Yritetään tehdä herkästä miehestä jotenkin nössö tuon jutun perusteella. Mulla vaihtuu tunteet minuutin aikana vihasta rakkauteen. Saatan hakata säkkiä extempore ja haluan sen jälkeen pusuja ja haleja. Saatan tanssia yksin musiikin tahtiin ja saatan liikuttua katsellessani pikkulintua. Nostan maasta 250kg ja oloni on herkkä, mutta vahva.

Vierailija
7/13 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisherkkyys on uusi muotisana pissipäälle.

Vierailija
8/13 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi ittu mitä mussutusta taas. Yritetään tehdä herkästä miehestä jotenkin nössö tuon jutun perusteella. Mulla vaihtuu tunteet minuutin aikana vihasta rakkauteen. Saatan hakata säkkiä extempore ja haluan sen jälkeen pusuja ja haleja. Saatan tanssia yksin musiikin tahtiin ja saatan liikuttua katsellessani pikkulintua. Nostan maasta 250kg ja oloni on herkkä, mutta vahva.

Miksi kiihdyt? Onko miehuutesi kiinni maastavedostasi? Terkuin nainen40

Vierailija
9/13 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan maailmassa on niin paljon kauneutta ja sairautta ja välillä minusta tuntuu siltä, että en kestä sitä.

Vierailija
10/13 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan maailmassa on niin paljon kauneutta ja sairautta ja välillä minusta tuntuu siltä, että en kestä sitä.

Ymmärrän..olen samaa mieltä. Koville ottaa usein.

Vierailija
11/13 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisherkkyys on uusi muotisana pissipäälle.

Jotkut vaan käyttävät sitä väärin!

Vierailija
12/13 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten maailmanpaino sinussa sitten ilmenee? Oletko herkkis?

Vierailija
13/13 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepä olet ristisi valinnut!