Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos parisuhteeseen tulee seksitön vuosi, miten todennäköisesti suhde tulee päättymään?

Vierailija
01.06.2018 |

Siis miten todennäköistä on, ettei seksielämä enää suhteeseen palaa? Koska seksitön loppuelämä ei ole vaihtoehto. Kellään kokemusta? Tai muuten mielipiteitä?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan myös että raiskauksen jälkeen tulee helposti pitempi tauko mukavaankin seksiin.

Vierailija
22/49 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä pitkä aika, mutta kyllä pitkässä suhteessa joskus on hiljaisempaakin (esim vauvavuosi voi olla). Riippuu paljon syystä, ja siitä miten muuten menee

Miksi joillakin on vauvavuosi seksitöntä? Oikeasti haluaisin tietää ne tekosyyt seksittömyydelle.

Minulla on kolme lasta, yksi on sektiolla tullut, kaksi alateitse, toisessa repesin, toisessa leikattiin. Vauvoilla oli aika pieni ikäero ja imetin niitä noin vuoden ikään asti. Imetystä oli yöllä pahimmillaan tunnin välein tiheän imun kausina, muuten parin kolmen tunnin välein. Seksi kuitenkin alkoi minun toiveestani jo muutaman viikon päästä synnytyksistä ja sitä ennenkään en ollut unohtanut miestä.

Meillä oli puolen vuoden tauko, syystä että repeilin ja traumatisoiduin synnytyksestä niin etten voinut itsekkään koskea itseeni ennen sitä. 

Repeilivätkö kätesi ja suusikin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä pitkä aika, mutta kyllä pitkässä suhteessa joskus on hiljaisempaakin (esim vauvavuosi voi olla). Riippuu paljon syystä, ja siitä miten muuten menee

Miksi joillakin on vauvavuosi seksitöntä? Oikeasti haluaisin tietää ne tekosyyt seksittömyydelle.

Minulla on kolme lasta, yksi on sektiolla tullut, kaksi alateitse, toisessa repesin, toisessa leikattiin. Vauvoilla oli aika pieni ikäero ja imetin niitä noin vuoden ikään asti. Imetystä oli yöllä pahimmillaan tunnin välein tiheän imun kausina, muuten parin kolmen tunnin välein. Seksi kuitenkin alkoi minun toiveestani jo muutaman viikon päästä synnytyksistä ja sitä ennenkään en ollut unohtanut miestä.

Meillä oli puolen vuoden tauko, syystä että repeilin ja traumatisoiduin synnytyksestä niin etten voinut itsekkään koskea itseeni ennen sitä. 

Repeilivätkö kätesi ja suusikin?

En pidä yksipuolista toisen tyydyttämistä seksinä ylipäätään. Miehen omatkaan kädet ei repeilly.

Vierailija
24/49 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pisteillä 9/10 tulisi ero, mikäli siis ei olisi kyse sairaudesta. Psyykkiset sairaudet hieman hankala arvioida..riippuu varmaankin millaisa oireita ja millaiseksi ihminen mahdollisesti muuttuu sairauden voksi. En kestäisi vuottaa, olen nainen. Jo viikko tuntuu tuskalta, mutta ymmärrän sen raskaan työn aiheuttaman väsymyksen vuoksi, onneksi se on vain maksimiaika. 

Vierailija
25/49 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei halunnut seksiä, ongelmia joista ei puhunut ja muutenkin pään kanssa ongelmia... Vuosia yritin jaksaa ja tukea. Kun päädyin eroamaan hänestä, meillä oli ollut seksitön vuosi + pari kuukautta päälle. Kasvattelin rohkeutta erota, ja viimeinen niitti oli aika klassinen: tapasin nykyisen mieheni, ja koska kemia oli voimakas, uskalsin jättää eksäni. Mitään en nyksäni kanssa sekoillut, koska pettää en halunnut. Se oli se lopullinen tyrkkäys, jolloin piti uskaltaa erota

Täällä myös tilanne se, että mies on ilmoittanut ettei halua seksiä kanssani ja mies on se jolla on psykiatrinen diagnoosi ja lääkitys. Aion toimia kuten sinäkin (jos siis tapaan jonkun) ellei suhde vuoden sisällä parane. Tauko on ”vasta” pari kuukautta ja sitä ennenkin oli parin kuukauden tauko. Ap

Vierailija
26/49 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seksittömyys kestänyt n.5 vuotta,ja ikää on mulla 32v. Mies on haluton ja ei kykene seksiin.Uskon että vika on minussa,ulkonäköni ei ole riittävä. Mies ei puhu asiasta,eikä ole pyrkinyt tekemään asialle mitään,ja ahdistuu hirveästi kun otan asiaa esille.Hänestä elämä jatkuu näinkin. En tiedä voinko elää loppu elämääni näin.Saisin seksäi varmaankin helpommin muualta,kuin omasta parisuhteesta.Eroon ei ei nyt tällä hetkellä ole voimia.Olen uupunut lapsista,vaativasta työstä,raskaasta hankalasta arjesta ja kaiken kruunaa huono parisuhde.

Vierailija
27/49 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a.. Täällä ei ole reilun vuoden pituisen suhteen aikana ollut seksiä vielä ollenkaan, syynä toisen osapuolen masennus. Ei pysty. Huolestuttaa, muuttuuko tilanne tästä ikinä. Huonolta näyttää.

Vierailija
28/49 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on seksittömyys kestänyt n.5 vuotta,ja ikää on mulla 32v. Mies on haluton ja ei kykene seksiin.Uskon että vika on minussa,ulkonäköni ei ole riittävä. Mies ei puhu asiasta,eikä ole pyrkinyt tekemään asialle mitään,ja ahdistuu hirveästi kun otan asiaa esille.Hänestä elämä jatkuu näinkin. En tiedä voinko elää loppu elämääni näin.Saisin seksäi varmaankin helpommin muualta,kuin omasta parisuhteesta.Eroon ei ei nyt tällä hetkellä ole voimia.Olen uupunut lapsista,vaativasta työstä,raskaasta hankalasta arjesta ja kaiken kruunaa huono parisuhde.

Pilkun jälkeen tulee välilyönti, tekstisi oli ihan puuroa ja niin on varmaan myös elämäsi.

Vierailija
29/49 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaduttaako että ikinä olet tuohon mieheen ikinä sitoutunut? Ap

Vierailija
30/49 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a.. Täällä ei ole reilun vuoden pituisen suhteen aikana ollut seksiä vielä ollenkaan, syynä toisen osapuolen masennus. Ei pysty. Huolestuttaa, muuttuuko tilanne tästä ikinä. Huonolta näyttää.

Miksi olet alkanut suhteeseen masentuneen kanssa? Ap

Vierailija
31/49 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se on pois sairauden takia, voi palata. Muusta syystä ei.

Lasketaanko psyykkiset ongelmat? Ap

Ei palaudu. Psyykkisien ongelmien takia seksitön vuosi olisi minulle mahdoton ja en katsoisi sellaista miestä paria kuukautta enempää. Jos mies ei siis edes yrittäisi koskea "psyykkisten ongelmiensa vuoksi", niin en ymmärtäisi. Niin epätoivoinen en ole, että antaisin sen mennä läpi ja yrittäisin leikkiä hyvää vaimoa.

Tähän tulee varmaan joku inisemään, että en tiedä mistään mitään jne. niin kylläpä tiedänkin. Suhteessamme on ollut isoja mäkiä, mutta pisin seksitön aika on ollut viisi viikkoa.

Viisi viikkoa... Voi sua. HAHAHAHAAHHAHAHAHHHAHAHA!!!!

Mikä tuli? :D Mikä sinulla on pisin aika ilman seksiä? Koko elämä ilmeisesti? :)

Paljon vähemmän kuin sulla. ;)

Vierailija
32/49 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei käy. Itse haaveilen seksittömästä suhteesta mutta eihän sellaista mistään löydä. Ja sitten toiset taas kärsivät suhteissaan kun haluaisivat joka päivä (tunne jota en ole ikinä itse kokenut)...

Vierailija
33/49 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko psyykkiset ongelmat? Ap

kyllä lasketaan.

Vierailija
34/49 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasan ei käy. Itse haaveilen seksittömästä suhteesta mutta eihän sellaista mistään löydä. Ja sitten toiset taas kärsivät suhteissaan kun haluaisivat joka päivä (tunne jota en ole ikinä itse kokenut)...

Eikö sulla ole yhtään ystävää? Ystävyyssuhteet kai yleensä ovat seksittömiä. Ap

Vierailija
35/49 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa aseksuaali puoliso.

Vierailija
36/49 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli varmaan noin vuoden mittainen seksittömyys. Syynä ei ollut sairaus, vaan "pelkkä" haluttomuus (minun), jolle ei löytynyt selvää syytä. Se meni lopulta ohi itsestään. Nyt noin 10 vuotta myöhemmin ollaan yhä yhdessä ja seksiä on säännöllisesti kerran viikossa.

Vierailija
37/49 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma myös hormonaalinen ehkäisy saattaa aiheuttaa haluttomuutta...   Mulla on ehkäisykapseli, ja eipä oikein huvita seksi. Kuulemma johtuisi hormonaalisesta ehkäisystä. Mies usein sanookin, että kun seksiä saa vain tyyliin kerran kuukaudessa tai vieläkin harvemmin. Mua ei vain yksinkertaisesti huvita!  :-/   Ennen kapselin laittamista hyvinkin halutti. Ollaan nyt oltu naimisissa 2 vuotta ja 4 kuukautta päälle. Koska ollaan uskovaisia, niin seksielämä aloitettiin vasta avioitumisemme jälkeen. Ja myös muutettiin yhteen asumaan vasta avioiduttuamme. Olisihan se hyvä, kun ei olisi ehkäisyä sekoittamassa seksuaalisia haluja! Mutta sitten olisi vaara tulla raskaaksi...   Ja sitä en halua. Täytin just 34-vuotta, eikä mulla ole ennestään lapsia. Ei myöskään mitään aiempia parisuhteita mulla ole ollut. Mieheni oli aivan ensimmäinen suhteeni! :-)  Ja olin kuitenkin vasta 30, kun mieheeni tutustuin. Mieheni on 40-vuotias ja hällä aiemmasta avioliitosta 16-vuotias poika.

Kyllä minäkin olen ruvennut ajattelemaan, että avioliittomme ei varmastikaan näe 5-vuotishääpäivää, jollei peitto rupea heilumaan useammin. Eihän kukaan mies jaksa sellaista avioliittoa, jossa seksi on harvinaista herkkua!!!

Vierailija
38/49 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviovaimo -84 kirjoitti:

Kuulemma myös hormonaalinen ehkäisy saattaa aiheuttaa haluttomuutta...   Mulla on ehkäisykapseli, ja eipä oikein huvita seksi. Kuulemma johtuisi hormonaalisesta ehkäisystä. Mies usein sanookin, että kun seksiä saa vain tyyliin kerran kuukaudessa tai vieläkin harvemmin. Mua ei vain yksinkertaisesti huvita!  :-/   Ennen kapselin laittamista hyvinkin halutti. Ollaan nyt oltu naimisissa 2 vuotta ja 4 kuukautta päälle. Koska ollaan uskovaisia, niin seksielämä aloitettiin vasta avioitumisemme jälkeen. Ja myös muutettiin yhteen asumaan vasta avioiduttuamme. Olisihan se hyvä, kun ei olisi ehkäisyä sekoittamassa seksuaalisia haluja! Mutta sitten olisi vaara tulla raskaaksi...   Ja sitä en halua. Täytin just 34-vuotta, eikä mulla ole ennestään lapsia. Ei myöskään mitään aiempia parisuhteita mulla ole ollut. Mieheni oli aivan ensimmäinen suhteeni! :-)  Ja olin kuitenkin vasta 30, kun mieheeni tutustuin. Mieheni on 40-vuotias ja hällä aiemmasta avioliitosta 16-vuotias poika.

Kyllä minäkin olen ruvennut ajattelemaan, että avioliittomme ei varmastikaan näe 5-vuotishääpäivää, jollei peitto rupea heilumaan useammin. Eihän kukaan mies jaksa sellaista avioliittoa, jossa seksi on harvinaista herkkua!!!

No saahan sen kapselin pois. Onhan niitä nyt muitakin ehkäisyjä.

Vierailija
39/49 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviovaimo -84 kirjoitti:

Eikös uskovaisen pitäisi antaa miehelle kun mies haluaa? Naisen tehtävähän uskovaisilla on palvella miestään?!

Ja kannattaisi varmaan ottaa se kapseli pois ainakin.

Ap

Vierailija
40/49 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut viiden vuoden aikana viisi kertaa seksiä, keskimäärin kerran vuodessa. Mies ei halua, minä haluaisin. Suhde kestää niin kauan, kunnes ihastun johonkin toiseen.