Gallup: Onko vieraan miehen/naisen kanssa toistuva halailu pettämistä?
Tässä ei ole mitään provoja, vaan pelkkä kysymys.
Kysymyksen lähtökohta: "Vieras" on siis tässä tapauksessa esim. työkaveri, opiskelukaveri, harrastuskaveri tai muu kaveri. Halaajat ovat heteroita ja eri sukupuolta. Kaveruus on edennyt syvemmäksi ystävyydeksi, koska se on toistuvalla halaustasolla, mutta ei esim. suutelutasolla. Ainakin toinen halaajista on parisuhteessa. Ja halaavat vain kun toisen kumppani ei näe.
Jos sain kyselyn menemään päin helvettiä, niin voi myös ylänuolittaa aloitusta (on pettämistä) tai alanuolittaa (ei ole pettämistä). Mielellään luen myös perusteluja.
Kommentit (6)
Satunnainen ystävän halaaminen on hyväksyttävää, mutta salainen (kuka tietää?) jatkuvasti halaileminen vaikuttaa jo muulta kuin pelkästä hyvästä ystävyydestä.
Toistuva halailu on jo epäilyttävää, mutta toihan riippuu siitä mistä juttelevat. Jos työasioita, harrastusasioita jne, niin ok, mutta jos jutut alkaa olla romanttisia, niin onhan se vähintään henkistä pettämistä. Vastasin 'ei vielä pettämistä, mutta silti väärin parisuhteessa olevalle'.
Olin joskus todella ihastunut harrastuskaveriin ja halailtiin usein kun lähdettiin molemmat kotiin. Itse olin siis sinkku, mutta hän oli varattu. En ole varma miten hän sen lopulta koki, mutta ei ollut mun puolelta todellakaan pelkkää kaveruutta.
Halailu on mukavaa. Kunhan ei käsi kulkeudu eroottiselle vyöhykkeelle, kummallakaan.
Jos ei penukkaa oteta esille, ei ole pettämistä.
Halaaminen on aina ok.