Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariskunnan koti palanut ja kerjäävät nyt kohtuuttomia asioita! (LISTA)

wtf
31.05.2018 |

https://aijaa.com/czt0tS

mm. Michael Korssin hajuvesi, lumenen meikkejä, sisustustyynyjä, kynsilakkoja, nikkelittömiä koruja yms...

Naistenhuoneelta bongattu siis tämä juttu :D

Kommentit (324)

Vierailija
141/324 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaapa itsenne vastaavaan tilanteeseen. minusta tuossa on ihan vain välttämättömiä perustarvikkeita arjen pyörittämiseen tämän päivän maailmassa. esim. tv on käytännössä pakollinen että voi katsoa uutisista jos tulee joku vaaratilanne tms. lähialueella ja osata suojautua.

Munaleikkuri ja valkosipulipuristin? Meikit, taulut ja koristetyynyt? Tuossa on aika paljon muutakin kuin välttämättömiä perustarvikkeita.

Oon asunu kohta 30v omillani, enkä oo koskaan omistanut munaleikkuria enkä valkosipulinpuristajaa. Oonkohan mä jotenkin jälkeenjäänyt, kun en ymmärrä noiden tarpeellisuutta?

Sullakin on varmaan jotakin sellaista mitä itse käytät joka päivä mutta suurin osa ihmisistä ei...pakko vaan ilkkua kotinsa menettäneelle ihmiselle?

Oliko sinun listasi?

Joo ei ollut, enkä käytä ylipäänsä suurimmaksi osaksi tuollaista tavaraa enkä meikkaakaan, mutta ihmiset on erilaisia. Melkein kaiken irtaimiston olen kyllä kerran menettänyt (paha homeongelma) ja ystäviltä ja sukulaisilta sain juurikin ihan perustarpeita kuten liinavaatetta, mattoja tms. mitä heillä oli ylimääräistä. Oli kyllä ilahduttavaa myös saada (pyytämättä) joltakin ystävältä omaa lempiteetä tms. tai kaunis laukku. On aika suuri mullistus menettää kotinsa ja kaikki tavarat. En tykkää että vaikeassa tilanteessa olevalle ihmiselle ilkutaan toisarvoisista asioista, jos hän nyt ei välttämättä ihan järkevästi osaakaan kaikilta osin toimia tai ajatella.

Shokissa ollaan varmasti kyllä. Mutta nimenomaan juuri sen jälkeen kun on menettänyt KAIKEN, luulisi että osaisi arvostaa myös sitä huonompaakin eikä heti vaatisi luksusta ja kaikkein suurinta ja kalleinta takaisin. Se että he eivät tunnu osaavan olla tyytyväisiä siihen että he saavat edes mitään tarpeellisia tavaroita takaisin on tässä minun ongelmani joka ei herätä lainkaan sympatiaa heitä kohtaan. Itselleni ei tulisi varmasti mieleen edes listata mitään. Olisin tyytyväinen jo alkuun että saan katon pääni päälle ettei tarvitse taivas alla nukkua. Näiltä ihmisiltä en vaan saa samanlaista arvostamista toisten tarjoamaa apua kohtaan. Miksi muiden pitää kustantaa heille takaisin heidän entinen elämäntyylinsä? Lahjoja saa antaa kyllä, ja varmaati ne piristävätkin, mutta tuollalailla korkea laatuisen tavaran vaatiminen on vain typerää.

Tuossa listassa ei mielestäni ollut mitään ylellisyystuotteita. Lumenen yksi tuote, ihonpuhdistukseen - ylellisyyttä? Tai maininta esimerkkinä hajusteista, Escada tai Kors. Ovat aika peruskauraa hajuvesien saralla.

Suoraan sanottuna tämä listan täällä jakaminen ja sen päivittely on vastenmielistä ja ikävää. Ap voisi vähän harkita ennen kuin alkaa puhua ikäviä.

Jos on aktiivinen liikkuja, niin kyllä vain nämä kuntoilutuotteet ovat tärkeitä. Eikä siinäkään mitään pahaa tai edes päiviteltävää ole.

Tuossa tilanteessa kalliit hajuvedet on turhuutta ja hömpötystä, jotka pitäisi sitten itse omilla rahoilla ostaa eikä muilta kerjätä. Ja joo, mulle kaikki merkkihajuvedet on kalliita, maksavat monta kymppiä, ei ole ollut varaa ostaa escadan kesätuoksua moneen vuoteen vaikka ne on mun lemppareita, pärjään ilmankin. Mulle suklaa on todella tärkeää, syön sitä joka päivä. Jos mulla menis tulipalossa kaikki, niin en pyytäisi suklaata silti, vaan esim. vaatteita ja astioita niin että voisin ulkona käydä muuten kuin alasti ja olisi yksi kuppi ja lautanen että saisi syötyä helpommin, ehkä jopa pyykkikonetta uuteen kotiin ja sitten ihan itse kävisin ostamassa ne suklaani ja söisin ne siellä mihin mut nyt olisi väliaikaisesti sijoitettu.

Miksi sun on vaikea ymmärtää, että sinä olet sinä ja nämä ihmiset muita? Ei sinun pyytämisesi tai pyytämättä jättämisesi ole sen oikeampia tai väärempiä valintoja kuin tämän parinkaan. Mä voisin hyvinkin lähettää sulle suklaata lohdutukseksi jos sitä pyytäisit. Jollain saattaa olla kaapissaan Escadan lahjaksi saatu hajuvesi, joka sitten ei olekaan mieleinen. Joutaa antaa pois ja toinen siitä ilahtuu.

Yritäpä kuule tänä kesänä oppia suvaitsevaisuutta ja sitä, että ihmiset ajattelevat ja toimivat kukin tavallaan. Kesällä se on helpompaa, kun pipokaan ei kiristä.

No kuule, kun sinä olet niin hyvä ihminen niin mitä jos menisit lahjoittamaan ja ostamaan heille kaiken, uutena ja ei vaaleanpunaisena!

Hyvä idea. Ihan toteuttamiskelpoinen.

Ihan oikeasti, mieti vähän ennen kuin alat kritisoida toisten tarpeita. Olen tavannut äidin, joka yritti hankkia kaiken mitä entisessä palaneessa kodissa oli. Olikin aika homma etsiä eBaystä ja muualta lapselle rakkaita uninalleja ja muuta. Silloin viimeistään ymmärsin, että mikä minä olen kenenkään tarpeita kritisoimaan. Jokainen suhtautuu tavaraan eri tavalla, kotiinsa, rakkaisiin ihmisiin.

Vähemmän kritiikkiä toisten (laillisia) toimia kohtaa ja tämä maailma on parempi paikka. Vaikka p:n jauhaminen seläntakana (ja nettipalstalla) antaisikin sisältöä elämään.

Vierailija
142/324 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaapa itsenne vastaavaan tilanteeseen. minusta tuossa on ihan vain välttämättömiä perustarvikkeita arjen pyörittämiseen tämän päivän maailmassa. esim. tv on käytännössä pakollinen että voi katsoa uutisista jos tulee joku vaaratilanne tms. lähialueella ja osata suojautua.

Meinaat että vaaratiedotteita ei näe pienemmästä telkkarista?

Tuskin tuota on tosissaan kirjoitettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/324 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä on pariskunta, niin missä ovat miehen toiveet? Luulisi kaipaavan jotain vaatetta?

hän on postannut oman toivelistansa miestenhuoneeseen.

Vierailija
144/324 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat että vaaratiedotteita ei näe pienemmästä telkkarista?

Tuskin tuota on tosissaan kirjoitettu.

Ja kumpikohan on todennäköisempää, näkee vaaratiedotteen telkkarista vaiko somesta/kaverin viestistä. :-D Ehkä typerin syy television omistamiseen vuonna 2018, "NÄKEE VAARATIEDOTTEET" 

Vierailija
145/324 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä jauhetaan telkkarista? Taitaa meillä kaikilla keskustelijoillakin olla sellainen kotona. Miksi on niiiin kummallista, että tämä pariskunta toivoisi normaalikokoista tv:tä?

Hauska kyllä nähdä kuinka puritaania elämää av:n väki viettää: ei telkkaria (ei ainakaan kovin suurta), ei normaalihintaisia hajuvesiä, ei Lumenen puhdistustuotteita, ei treenivaatteita, ei keittiön apuvälineitä eikä varsinkaan sisustustauluja.

Mitenhän kaikilla kuitenkin on välineet päästä nettiin, sitä vaan ihmettelen.

Vierailija
146/324 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä jauhetaan telkkarista? Taitaa meillä kaikilla keskustelijoillakin olla sellainen kotona. Miksi on niiiin kummallista, että tämä pariskunta toivoisi normaalikokoista tv:tä?

Hauska kyllä nähdä kuinka puritaania elämää av:n väki viettää: ei telkkaria (ei ainakaan kovin suurta), ei normaalihintaisia hajuvesiä, ei Lumenen puhdistustuotteita, ei treenivaatteita, ei keittiön apuvälineitä eikä varsinkaan sisustustauluja.

Minulla on iso telkku, merkkihajuvesiä, treenikamoja, kalliita meikkejä, keittiötarvikkeita jne ja arvaa mitä, ostin ne itse omilla rahoillani. 

Vierailija
147/324 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luetun ymmärtäminen!

Vierailija
148/324 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää ollu feissarimokissa?

Vierailija
149/324 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan tullut ajatelleeksi, että näillä ei välttämättä ollut mitään vakuutusta?

Yhtä kaikki, törkeitä pyyntöjä.

Vierailija
150/324 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää ollu feissarimokissa?

Ei, mutta toivottavasti tulevaisuudessa on. Itse ainakin SS ja lähetin pätkän naistenhuoneen julkaisusta.

Vierailija
151/324 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pieni tv ei riitä???? Heillä on jo se! En ole facebookissa, eli mitä ryhmässä nyt puhutaan? voisko joku kertoa

Vierailija
152/324 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan tullut ajatelleeksi, että näillä ei välttämättä ollut mitään vakuutusta?

Yhtä kaikki, törkeitä pyyntöjä.

Vielä enemmän omaa tyhmyyttä siinä tapauksessa. Kyllä nyt jokaisella pitäisi olla kotivakuutus juuri näiden tapahtumien varalle. 

Vierailija
153/324 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin ääneen tolle englanti-suomi sanakirjalle :DD todellakin ihan täysin välttämätön kapistus joka kodissa, en selviäisi päivääkään ilman!!1!

Vierailija
154/324 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pieni tv ei riitä???? Heillä on jo se! En ole facebookissa, eli mitä ryhmässä nyt puhutaan? voisko joku kertoa

Julkaisu on poistettu, mutta tässä screenshot aloitusviestistä https://aijaa.com/LpQNxV

Vierailija
155/324 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://aijaa.com/OJyTM7

http://aijaa.com/snaIw1

Muutamat kommentit lisää sen jälkeen, kun tuo mustalla merkattu yp postasi listan tarvittavista tavaroista. Punaiset ovat vain jotain satunnaisia kommentoijia, en viitsinyt alkaa jokaista merkkaamaan eri värillä.

Vierailija
156/324 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän vaikutti olevan listan perusteella vain esimerkki, että makeita ESIM. Escadaa ja Michael Korsia että kunhan ovat makeantuoksuisia hajuvesiä... Voithan sinä muitakin merkkejä halutessasi tarjota, mikäli sinulla ylimääräisiä on ja haluat vain niistä eroon. Näin minä sen ymmärsin listasta. Onhan hajuvesi tietyllä tapaa luksustuote, mutta miettikää sitä että aika monet käyttävät hajuvettä kuitenkin ihan päivittäin ja suihkugeelejäkin käytetään, joissa on itseä miellyttävä tuoksu sekä itselle sopivia ominaisuuksia kuten kosteutusta jne... En minä näe esim. deodoranttiakaan minään arjen luksuksena vaan ihan peruskäyttötavarana ja aika sama juttu kuin hajuvedessäkin siinä on ideana.. Okei, tuo että pitää olla Michael Korsia on ehkä vähän ylimenevää että pitäisi olla kiitollinen sitten siitä mitä saa siinä tilanteessa.. Mutta jos ei halua haista sitten jollekin mistä ei tykkää??

Vierailija
157/324 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole keltäkään pois.. kirjoitti:

Sehän vaikutti olevan listan perusteella vain esimerkki, että makeita ESIM. Escadaa ja Michael Korsia että kunhan ovat makeantuoksuisia hajuvesiä... Voithan sinä muitakin merkkejä halutessasi tarjota, mikäli sinulla ylimääräisiä on ja haluat vain niistä eroon. Näin minä sen ymmärsin listasta. Onhan hajuvesi tietyllä tapaa luksustuote, mutta miettikää sitä että aika monet käyttävät hajuvettä kuitenkin ihan päivittäin ja suihkugeelejäkin käytetään, joissa on itseä miellyttävä tuoksu sekä itselle sopivia ominaisuuksia kuten kosteutusta jne... En minä näe esim. deodoranttiakaan minään arjen luksuksena vaan ihan peruskäyttötavarana ja aika sama juttu kuin hajuvedessäkin siinä on ideana.. Okei, tuo että pitää olla Michael Korsia on ehkä vähän ylimenevää että pitäisi olla kiitollinen sitten siitä mitä saa siinä tilanteessa.. Mutta jos ei halua haista sitten jollekin mistä ei tykkää??

Ehkä sen uuden hajuveden voi sitten ostaa ihan itse, niin saa itseä miellyttävän tuoksun. Ei ne rahat sieltä pankkitililtä ole mihikään palanut ja vakuutus korvaa. 

Vierailija
158/324 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli noille on jo kerran keräys tehty, mutta oli p*skaa.. Viestin laittaja ei tiedä onko sossuun laitettu hakemusta ja diakonissa ja spr:llä ei YLLÄRI ylläri ole mitään hajuvesiä sun muita.

Tottakai ihmiset auttaa ja antavat tavaraa että pääsevät ALKUUN ja lohdutukseksi menetyksestä varmasti moni haluaa antaa extraakin. Mutta tuommonen 12-vuotiaan joulupukin toivelista on aika törkeää. Jokainen ostaa MK:t ja isot lompakot ja ISOMMAT TELKKARIT omalla rahalla.

Vakuutusta noilla ei varmaan ole.

Vierailija
159/324 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee lista lisäravinteita 😂

Vierailija
160/324 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten nauratti tuo iso lompakko:D

En lukenut listaa, joten kysyn, oliko siinä myös toiveita ison lompakon täytteistä? Seteleitä, mieluiten isoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän