Yo-juhliin tulee iguaani. Apua.
Helppo ja hyvä suolainen ja makea tarjottava hakusessa.
Olen katsonut googlesta, kaikki reseptit on hankalia ja pahan näkösiä.
Olisin kiitollinen vinkeistä.
Kommentit (94)
Meille tuleekin koko Vatikaani. Tarjoilen pyhää henkeä.
Meille tuli kerran karpaasi. hiihteli sisään, vei kaikki naiset, söi pöydän tyhjäksi ja veti skumpat huikalla hoiviin. En kyllä suosittele.
Ja sitten kun nämä kaikki edellä mainitut tyypit on ruokittu, poistuneet ja ehditään juuri huokaista helpotuksesta, saapuu paikalle vielä viimeinen mohikaani.
Kunhan ei tule vieraaksi nymfomaani. Jää vierailta tarjoilut väliin, kun ei päästetä makuuhuoneesta pois. Äänimaisemakin voi olla sellainen vähemmän hienostunut.
Kaikkein ikävin vieras on turpaani. Minulta kysyttiin kerran haluanko turpaani, mutta onneksi ymmärsin vastata kieltävästi.
Sori, en lukenut koko ketjua mutta olikos jollekin jo tulossa tukaani? Mitä ihmettä niille kuuluu tarjoilla?
Kaimaani on kanssa aika hankala vieras. Alkaa muut vieraat oudosti katoilla sen seurassa.
Meidän juhlissa kävi republikaani.
Voi paska näitä naisten juttuja,myötähäpeä on musertava.
Vierailija kirjoitti:
Voi paska näitä naisten juttuja,myötähäpeä on musertava.
Voi sinua herkkää pikku mimosaa. Tule tänne niin rutistan sinut hikisten tissieni väliin ja silitän hiuksiasi ihan niin kauan kuin sinulla itkua riittää. Varmasti traumaattinen kokemus oli kyllä lukea tämä ketju. Elämäsi suurin koettelemus kenties.
Pirjo-Ritva
Itse en päästäisi ulkomaalaisia juhliin. Korkeintaan rantakäärmeitä ja sisiliskoja.
Meille tuli kerran kleptomaani. Olin askarrellut hänelle erikseen tarjottavia, pieniä somia asetelmia koruja, hyvän tuoksuista palasaippuaa ja shamppoota.. sellaista pientä mistä ajattelin kleptomaanien pitävän. Asettelin ne kauniisti vähän syrjäisemmälle pöydälle, oli sellofaania ympärillä ja ruusun terälehtiä, että olisi oikein houkuttelevan näköinen. Mutta eipä kelvannut ei! Vähän oli käynyt shamppoota haistelemassa, että niin paljon arvosti tarjottavia. Ei ilmeisesti ollut tarpeeksi laadukasta hänelle. Sen sijaan oli vienyt vessan alakaapista kaikki kalliit hajuveteni, miehen kultakellon ja mun vuittonin iltalaukun. Hyvähän se on toisaalta, että löysi sitten itse jotain mikä kelpaa, mutta huono maku jäi. Itse en niin kalliilla tarjottavilla osannut varautua, kun kuitenkin vieraslistalla oli vain tämä yksi kleptomaani.
Meille ilmoitti tulostaan Varaani. Kysyin ruokavaliosta, mutta ei kuulemma mitään, ihan vieraat riittävät.