Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jonkun sinua kohtaan töykeän ihmisen suhtautuminen sinuun muuttunut, kun olet tehnyt hänelle jonkun hyvän teon?

Vierailija
31.05.2018 |

Itselleni kävi näin.

Yksi tyyppi töissä ei koskaan vastaa mun moikkaukseen ja kattoo aina jotenkin happamasti ja ylimielisesti mua. Nyt mä autoin häntä löytämään erään hänelle todella tärkeän asian jonka hän oli kadottanut ja heti sen jälkeen hän oli kuin muuttunut mies.

”Kiitoskiitoskiitoskiitos, Ihanaihanaihanaihana,” kiitteli vuolaasti mies joka aiemmin tuskin katsoikaan muhun päin. Aina näköjään kannattaa olla kaikille ystävällinen vaikka toinen olisi sinua kohtaan kuinka töykeä tahansa. Joskus se tilanne voi muuttua.

No, nähtäväksi jää tuliko tuo kiitollisuudenpurkaus häneltä vaan tuossa tilanteessa kun helpotus tavaran löytymisestä purkautui ulos ja ingnooraako hän mua edelleen jatkossakin ja unohtaa tän keissin.

Mutta joka tapauksessa, tulipas hyvä mieli kun vihdoinkin näin hymyn hänen kasvoillaan. 🤗

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt monta kertaa niin.

Moni töykeä ja ylimielinen asiakas muuttunut mukavaksi, kun olen ratkaissut jonkun ongelmatilanteen heidän parhaakseen.

Vierailija
2/3 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pätee ihmisiin jotka eivät ole kovin hierarkisia.

Jos taas ihminen jolla on joku arvoasteikko ihmisille saa ystävällisyyttä mielestään alemmalta se ei muuta mitään.

Ylemmälle ollaan mielinkielin hyödyn toivossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt muillekin on käynyt näin? Ehkä itselläni töykeään kohteluun on syy se, että olen siivooja eli ns. ”alempaa kastia”. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi