Yo-juhliin tulee iguaani. Apua.
Helppo ja hyvä suolainen ja makea tarjottava hakusessa.
Olen katsonut googlesta, kaikki reseptit on hankalia ja pahan näkösiä.
Olisin kiitollinen vinkeistä.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen se yhdessä matkustusketjussa mainittu iguaani, joka matkusti junassa. Poika taisi olla hänen nimensä.
Oliko hänellä eväät mukana junassa?
Vierailija kirjoitti:
Onko iguaani tosiaan vegaani, mitä tapahtuu, jos sille tarjoaa heinäsirkkapiirasta?
Luulen että on vain trendivegaani, tuskin edes huomaa jos piirakassa on sirkkoja. Väität että siinä on soijarouhetta niin uppoaa kuin häkä.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää yksi sukulaisiguaani, kun se aina juhlissa menee lämpimän lampun alle vain makoilemaan. Oikesti, kylässä ollessaan! Tulee tosi huono fiilis, kun juhlat menossa ja yksi makaa alasti siellä ja lepäilee vain.
No eihän tuo nyt mitään. Meidän tuttavaiguaani tonkii pyykkikorit ja pudottelee pöydiltä ja hyllyiltä tavaroita. Missähän senkin kotikasvatus mahtaa olla..
Vierailija kirjoitti:
Onko iguaani tosiaan vegaani, mitä tapahtuu, jos sille tarjoaa heinäsirkkapiirasta?
Se heittää sen piirakan seinään.
Toivoisin että meidän juhliin tulisi vihreä iguaani, tämmöinen kunnon diiva jolla timanttikaulanauha, jollainen oli muinoin James Bond-leffassa;
http://www.californiaherps.com/films/filmimages/licencetokill2.jpg
Meille saa tulla vain kaikista cooleimmat liskot, eli kameleontit :) Saavat samalla sieppaista suuhunsa juhlapaikalla pörräävät kärpäset. Vaihtavat väriäkin haluttaessa sisustukseen sopivaksi :))
Vierailija kirjoitti:
Se saa raivarin ja käy mielenosoituksellisesti nirhaamassa kaikki maailman sirkat.
Joo meilläkin oli joku veteraani.
Oikeasti tosi hölmöä alkaa yhden iguaanin takia miettimään erityisiä tarjoiluja! Tuokoot omat eväät jos on niin spesiaali!
Eikö iguaani ja leguaani ole sama asia? :D
Meille tuli kerran karavaani ja ruoka loppui kesken. Varokaa ettei näin pääse käymään, kannattaa aina varautua varmuuden vuoksi!
Ole kiitollinen ettei teille tule juhliin petomaania. Siinä voi olla nenästä kiinni pitelemistä koko juhlaväellä!
Harmittaako mua nyt ihan syystä vai ei? Valmistuin kaksi vuotta sitten ylioppilaaksi ja sain lahjaksi kellon jonka isäni oli ostanut kellokauppias tutultaan tukkuhintaan eli n. 100e. Veljeni valmistuu nyt ammattikoulusta ja saa 500 euron älykellon ja 300 euroa kesän matkakassaan.
Jouluna minä en saanut kuin sukkia ja toppahanskat koska ”aikuiset eivät juhli joulua”, 18-vuotias veti sai satasien mikseripöydän.
Suppea tarina mutta veli on ollut aina enemmän vanhempien mieleen. Vanhemmat ammattikoulusta valmistuneita eivätkä esim. Arvostaneet tuota ylioppilastutkintoa, eivätkä muutenkaan tue minua elämässäni samallalailla kun veljeä, joilla on heidän kanssaan enemmän yhteistä, kuten yhteisiä harrastuksia ja ovat luonteeltaan muutenkin kaikki ”meneviä”, kun minä olen enemmän pohtija ja hiljainen. Käyn terapiassa asian takia.
En haluaisi olla kuitenkaan veljelle katkera kun ei se hänen vikansa ole että hän saa enemmän. Väkisin kuitenkin tulee huonoja ajatuksia mieleen. Miten kestän huomenna juhlissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen se yhdessä matkustusketjussa mainittu iguaani, joka matkusti junassa. Poika taisi olla hänen nimensä.
Oliko hänellä eväät mukana junassa?
En tiedä, mutta pieni lätsä oli ilm. ollut päässänsä.
Niin siis tarkoititko, että tarvitset hyvän iguaanipaistin reseptin?
Laita kossu pakkaseen ja nyrkillinen voita pannuun...
🇺🇦🇮🇱
Meidän juhlat meni pilalle kun erään sukulaisen uusi vaimo olikin yllättäen laguuni :( kaikki kastui :(
Eikös se Iguaani ole ortodoksikirkon pappien arvonimi. Soita niitten kirkkoherranvirastoon vai mikä mullahinkonttori niillä onkaan. Ainakaan sikaa eikä viiniä ne voi ottaa uskonnon takia, mutta koska niitä on paljon venäjällä muissa sen kaltaisissa kehitysmaissa, niin votka kelpaa.
Ei saa sanoa iguaani se on rasismia. Pitää sanoa inuitti.