Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää tässä iässä suostu ekoilla treffeillä miehen luo/pyydä miestä luokseni ja tästäkös moni "riemastuu" eli suuttuu

Vierailija
03.05.2024 |

Enkä suostu muuten miehen autoonkaan! 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa on huonot miesmarkkinat.

Vierailija
2/20 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oma on häpeänsä ja menetyksensä. Ja kuka niin pöljää miestä tahtoo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa autossa on?

Ootko niin läski ettet taivu autoimuille?

Senkin voi tehdä silleen, että istut penkillä, mies seisoo ulkopuolella ja avoimesta ikkunasta nautit tikkarista.

T. Herrasmies41 

Vierailija
4/20 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa on huonot miesmarkkinat.

Nousisitko itse 2 tuntia sitten tapaamasi miehen autoon? Tai laskisitko asuntoosi miehen jota et ole tavannut livenä?

Varmaan oli Mika Moringin tyttöystävistäkin hyvä idea ja mitäs kävi..

Ap

Vierailija
5/20 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä pitäisi kyllä olla mitään suuttumista. Miehen pitäisi ymmärtää kustantaa hotellihuone panemista varten.

Vierailija
6/20 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyvät akanoista... 

Vierailija
7/20 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites ihan vaan se baarin vessa?

Vierailija
8/20 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän suuttuu. Ei mihinkään tarvitse lähteä ekoilla treffeillä eikä millään muillakaan treffeillä jos ei halua.

Vierailija
9/20 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän suuttuu. Ei mihinkään tarvitse lähteä ekoilla treffeillä eikä millään muillakaan treffeillä jos ei halua.

No kyllä sitä ny yks pikainen suikkari edes pitäs

Vierailija
10/20 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan normaalia itsesuojeluvaistoa. Ei siitä kukaan normaali mies suutu. 

Vierailija
11/20 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 2004/2005 oli nelosen teksiviesti chat ja tutustuin siellä mieheen jonka pyysin luokseni,pussailtiin ja juotiin kahvit ja annoin sille käsihoidon kun mulla oli menkat eikä se halunnut seksiä.  Suhdetta ei kuitenkaan syntynyt vaan halattiin ovella eikä nähty enää. Jatkoin poikaystävän etsimistä muualta. Yökerhoistakin tuli raahattua mukaan kaikemaailman turjaketta.

Nykyään EHDOTTOMASTI kahdet ensimmäiset treffit julkisilla paikoilla ja miehen tiedot  (auton rekkari,nimi jne) ystävälle.

Manta

Vierailija
12/20 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on ihan normaalia itsesuojeluvaistoa. Ei siitä kukaan normaali mies suutu. 

Jos suuttuu se on valtava punainen lippu ja kertoo,että miehessä on jokin vika. Ei ap

Vierailija
13/20 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus 2004/2005 oli nelosen teksiviesti chat ja tutustuin siellä mieheen jonka pyysin luokseni,pussailtiin ja juotiin kahvit ja annoin sille käsihoidon kun mulla oli menkat eikä se halunnut seksiä.  Suhdetta ei kuitenkaan syntynyt vaan halattiin ovella eikä nähty enää. Jatkoin poikaystävän etsimistä muualta. Yökerhoistakin tuli raahattua mukaan kaikemaailman turjaketta.

Nykyään EHDOTTOMASTI kahdet ensimmäiset treffit julkisilla paikoilla ja miehen tiedot  (auton rekkari,nimi jne) ystävälle.

Manta

Mikset ottanu poskeen?

Vierailija
14/20 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin  miten moni mies ehdottelee kahveja tai saunailtaa kotonaan, tai sitten autoajelua. Ja kun kieltäydyn alkaa mökötys ja maanittelu että "näytänkö mä muka joltain hullulta?"

Ap

Vierailija
15/20 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Manta

Auton pitää olla,, vai ei saa olla Opel Manta?

Vierailija
16/20 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin  miten moni mies ehdottelee kahveja tai saunailtaa kotonaan, tai sitten autoajelua. Ja kun kieltäydyn alkaa mökötys ja maanittelu että "näytänkö mä muka joltain hullulta?"

Ap

Mut pano baarin vessassa ois ok?

Vierailija
17/20 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole vielä 44-vuotiaaksi törmännyt tuollaisiin miehiin jotka suuttuisivat ja useimmat muutenkin ehdottavat tapaamista julkiselle paikalle. 

Vierailija
18/20 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin siellä mikään Jeffrey Dahmer on vastassa mutta puuteessa  oleva mies jota nainen ei ihmisenä kiinnosta. Haluaa vain pildeä kotiovelle tai autopanon eikä ole kiinnostunut suhteesta.

Vierailija
19/20 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mite. niin "tässä iässä"?

Mä olen 60+ enkä ole ikinä joutunut 1. treffeillä kenenkään luokse. En edes toisilla:) Jos ei ole halunnut tutustua minuun ihmisenä ei ole tarvinnut muutakaan

Vierailija
20/20 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin nykyisen mieheni 19 vuotta sitten baaritiskiltä. Heräsin aamulla että missä hitossa miä olen,no puumalassa,asuin mikkelissä.Mie nauroi miten söpö olen krapulassa ja ajoi kotiin,haettii matkalla mäkkiruokaa. Nyt naimisissa ja lapsia.Nykyään näin vanhana eli 39-vuotiaana ihmettelen miten miä uskalsin vieraan miehen mukaan lähteä! Että nuorena oli  peloton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän