En enää tässä iässä suostu ekoilla treffeillä miehen luo/pyydä miestä luokseni ja tästäkös moni "riemastuu" eli suuttuu
Kommentit (20)
No oma on häpeänsä ja menetyksensä. Ja kuka niin pöljää miestä tahtoo?
Mitä vikaa autossa on?
Ootko niin läski ettet taivu autoimuille?
Senkin voi tehdä silleen, että istut penkillä, mies seisoo ulkopuolella ja avoimesta ikkunasta nautit tikkarista.
T. Herrasmies41
Vierailija kirjoitti:
Porvoossa on huonot miesmarkkinat.
Nousisitko itse 2 tuntia sitten tapaamasi miehen autoon? Tai laskisitko asuntoosi miehen jota et ole tavannut livenä?
Varmaan oli Mika Moringin tyttöystävistäkin hyvä idea ja mitäs kävi..
Ap
Ei siinä pitäisi kyllä olla mitään suuttumista. Miehen pitäisi ymmärtää kustantaa hotellihuone panemista varten.
No mites ihan vaan se baarin vessa?
Siinähän suuttuu. Ei mihinkään tarvitse lähteä ekoilla treffeillä eikä millään muillakaan treffeillä jos ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän suuttuu. Ei mihinkään tarvitse lähteä ekoilla treffeillä eikä millään muillakaan treffeillä jos ei halua.
No kyllä sitä ny yks pikainen suikkari edes pitäs
Tuohan on ihan normaalia itsesuojeluvaistoa. Ei siitä kukaan normaali mies suutu.
Joskus 2004/2005 oli nelosen teksiviesti chat ja tutustuin siellä mieheen jonka pyysin luokseni,pussailtiin ja juotiin kahvit ja annoin sille käsihoidon kun mulla oli menkat eikä se halunnut seksiä. Suhdetta ei kuitenkaan syntynyt vaan halattiin ovella eikä nähty enää. Jatkoin poikaystävän etsimistä muualta. Yökerhoistakin tuli raahattua mukaan kaikemaailman turjaketta.
Nykyään EHDOTTOMASTI kahdet ensimmäiset treffit julkisilla paikoilla ja miehen tiedot (auton rekkari,nimi jne) ystävälle.
Manta
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on ihan normaalia itsesuojeluvaistoa. Ei siitä kukaan normaali mies suutu.
Jos suuttuu se on valtava punainen lippu ja kertoo,että miehessä on jokin vika. Ei ap
Vierailija kirjoitti:
Joskus 2004/2005 oli nelosen teksiviesti chat ja tutustuin siellä mieheen jonka pyysin luokseni,pussailtiin ja juotiin kahvit ja annoin sille käsihoidon kun mulla oli menkat eikä se halunnut seksiä. Suhdetta ei kuitenkaan syntynyt vaan halattiin ovella eikä nähty enää. Jatkoin poikaystävän etsimistä muualta. Yökerhoistakin tuli raahattua mukaan kaikemaailman turjaketta.
Nykyään EHDOTTOMASTI kahdet ensimmäiset treffit julkisilla paikoilla ja miehen tiedot (auton rekkari,nimi jne) ystävälle.
Manta
Mikset ottanu poskeen?
Yllätyin miten moni mies ehdottelee kahveja tai saunailtaa kotonaan, tai sitten autoajelua. Ja kun kieltäydyn alkaa mökötys ja maanittelu että "näytänkö mä muka joltain hullulta?"
Ap
Vierailija kirjoitti:
Manta
Auton pitää olla,, vai ei saa olla Opel Manta?
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin miten moni mies ehdottelee kahveja tai saunailtaa kotonaan, tai sitten autoajelua. Ja kun kieltäydyn alkaa mökötys ja maanittelu että "näytänkö mä muka joltain hullulta?"
Ap
Mut pano baarin vessassa ois ok?
Enpä ole vielä 44-vuotiaaksi törmännyt tuollaisiin miehiin jotka suuttuisivat ja useimmat muutenkin ehdottavat tapaamista julkiselle paikalle.
Tuskin siellä mikään Jeffrey Dahmer on vastassa mutta puuteessa oleva mies jota nainen ei ihmisenä kiinnosta. Haluaa vain pildeä kotiovelle tai autopanon eikä ole kiinnostunut suhteesta.
Mite. niin "tässä iässä"?
Mä olen 60+ enkä ole ikinä joutunut 1. treffeillä kenenkään luokse. En edes toisilla:) Jos ei ole halunnut tutustua minuun ihmisenä ei ole tarvinnut muutakaan
Minä löysin nykyisen mieheni 19 vuotta sitten baaritiskiltä. Heräsin aamulla että missä hitossa miä olen,no puumalassa,asuin mikkelissä.Mie nauroi miten söpö olen krapulassa ja ajoi kotiin,haettii matkalla mäkkiruokaa. Nyt naimisissa ja lapsia.Nykyään näin vanhana eli 39-vuotiaana ihmettelen miten miä uskalsin vieraan miehen mukaan lähteä! Että nuorena oli peloton.
Porvoossa on huonot miesmarkkinat.